نحوه ایجاد یک صفحه سبد خرید WooCommerce (بدون کدگذاری)

آیا می خواهید یک صفحه سبد خرید WooCommerce سفارشی ایجاد کنید؟

صفحه سبد خرید WooCommerce برای تبدیل بهینه نشده است. با بهینه سازی طرح بندی صفحه سبد خرید ، می توانید تبدیلات خود را به میزان قابل توجهی بهبود بخشیده و فروش بیشتری کسب کنید.

در این مقاله ، ما به شما نحوه سفارشی سازی صفحه سبد خرید WooCommerce خود را بدون هیچ گونه دانش فنی نشان خواهیم داد.

نحوه ایجاد صفحه سبد خرید WooCommerce (بدون کدگذاری)

چرا می توان یک صفحه سفارشی WooCommerce در وردپرس ایجاد کرد؟

ایجاد یک صفحه سبد خرید WooCommerce به شما این امکان را می دهد که تبدیلات فروش خود را افزایش دهید فروشگاه آنلاین.

تحقیقات نشان می دهد که نزدیک به ۷ مشتری از ۱۰ مشتری سبد خرید شما را کنار می گذارند و دیگر بر نمی گردند.

با بهینه سازی صفحه پیش فرض سبد خرید ووکامرس ، می توانید بدون افزایش بازدید فعلی ، فروش بیشتری انجام دهید.

مثال صفحه سبد خرید OptinMonster

وقتی بازدیدکنندگان شما کالاهایی در سبد خرید خود دارند ، بسیار به پایان خرید نزدیک هستند. صفحه سبد خرید WooCommerce شما باید همه کارها را برای تحقق تبدیل انجام دهد.

با این اوصاف ، بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه می توانید صفحه سبد خرید WooCommerce خود را بدون کد سفارشی کنید.

نحوه ایجاد صفحه سبد خرید WooCommerce در وردپرس

SeedProd هست بهترین صفحه ساز کشیدن و رها کردن بیش از ۱ میلیون وب سایت استفاده می کنند. به شما امکان می دهد برای فروش بیشتر ، به راحتی یک صفحه سبد خرید WooCommerce ایجاد کنید.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی افزونه است. برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما مراجعه کنید نحوه نصب افزونه وردپرس.

توجه داشته باشید: وجود دارد نسخه رایگان SeedProd که می توانید استفاده کنید ، اما برای این آموزش ، ما از نسخه Pro استفاده خواهیم کرد زیرا دارای بلوک های WooCommerce داخلی است که ما به آن نیاز داریم.

بعد از فعال شدن افزونه ، باید به آن بروید SeedProd »تنظیمات و کلید مجوز محصول را وارد کنید.

کلید مجوز SeedProd را وارد کنید

می توانید کلید مجوز خود را در زیر اطلاعات حساب خود در وب سایت SeedProd پیدا کنید.

پس از انجام این کار ، به آدرس بروید SeedProd »صفحات و روی دکمه “افزودن صفحه فرود جدید” کلیک کنید تا صفحه سبد خرید شما ایجاد شود.

صفحه جدید SeedProd سبد خرید را اضافه کنید

پس از آن ، باید الگوی صفحه سبد خرید را انتخاب کنید. ده ها قالب طراحی شده حرفه ای وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. پس از یافتن الگویی که دوست دارید ، بر روی آن حرکت کنید و بر روی نماد “Checkmark” کلیک کنید.

ما قصد داریم از الگوی ‘Blank’ استفاده کنیم زیرا به ما امکان می دهد فقط بخشهای مورد نظر خود را اضافه کنیم.

الگوی SeedProd را انتخاب کنید

در مرحله بعدی ، از شما خواسته می شود صفحه سبد خرید خود را نامگذاری کرده و سپس روی “ذخیره و شروع به ویرایش صفحه” کلیک کنید.

این کار شما را به سازنده کشیدن و رها کردن می رساند ، جایی که می توانید ساخت یک صفحه سبد سفارشی را شروع کنید.

ابتدا ، یک بلوک تصویر اضافه می کنیم و یک آرم بارگذاری می کنیم. می توانید این حالت را به گونه ای تنظیم کنید که مانند سربرگ شما باشد بدون اینکه قابل کلیک باشد تا رها شدن آن کاهش یابد.

این مارک تجاری شما را در جای خود حفظ می کند اما خروجی کمتری به بازدیدکنندگان شما می دهد ، بنابراین احتمال خرید آنها بیشتر است.

در مرحله بعد ، به سادگی بلوک “Image” را انتخاب کنید و آن را به صفحه خود بکشید. سپس ، آرم خود را از کتابخانه تصاویر خود بارگذاری کنید.

هدر بلوک تصویر را اضافه کنید

می توانید این کار را کاملاً با پنل گزینه های سمت چپ سفارشی کنید.

بعد ، روی محتوا و بلوک نوار کناری در بخش “انتخاب طرح خود” کلیک کنید.

طرح SeedProd را انتخاب کنید

با این کار می توانید بخشی را برای سبد خرید خود به اضافه یک بخش توصیفی ایجاد کنید.

پس از آن ، بلوک ‘Cart’ را در مکان قرار دهید ووکامرس بخش را بردارید و آنرا بکشید.

بلوک سبد خرید ووکامرس را اضافه کنید

شما می توانید هر قسمت از سبد خرید را از جمله انتخاب قلم ، رنگ ها ، دکمه ها و موارد دیگر سفارشی کنید.

بلوک سبد خرید ووکامرس را سفارشی کنید

در مرحله بعدی ، می توانید یک بلوک توصیفات اضافه کنید. اینها به عنوان اثبات اجتماعی برای بازدیدکنندگان شما عمل می کنند و به آنها نشان می دهند که آنها تصمیم درستی می گیرند.

بلوک “Testimonials” را پیدا کنید و آن را به قسمت باز بکشید.

بلوک توصیفات را اضافه کنید

شما کنترل کاملی بر ظاهر توصیفات خود دارید.

این گزینه برای اضافه کردن عکس مشتری ، تغییر توصیف نامه ، افزودن موقعیت و موارد دیگر وجود دارد.

بلوک توصیفات را سفارشی کنید

اگر می خواهید چندین توصیفات اضافه کنید ، مراحل مشابه بالا را دنبال کنید.

ایده عالی دیگر این است که در زیر گواهی خود درجه بندی ستاره اضافه کنید.

به سادگی بلوک “Star Rating” را انتخاب کنید و آن را به زیر توصیفات خود بکشید.

بلوک رتبه بندی ستاره را اضافه کنید

اگر می خواهید برای تشویق مشتریان خود برای خرید در حال حاضر کمبود ایجاد کنید ، می توانید تایمر کمبود را به سبد خرید خود اضافه کنید.

تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که بلوک “Countdown Timer” را انتخاب کنید و آن را به بالای سبد خرید خود بکشید. سپس ، گزینه “Visitor Timer” را انتخاب کنید تا تایمر برای همه بازدید کنندگان شما تازه شود.

شمارش معکوس تایمر بلوک همیشه سبز

در مرحله بعد ، عنوانی را اضافه کنید که به خریداران شما اطلاع دهد که آنها مدت زمان مشخصی دارند تا اینکه سبد خریدشان منقضی شود.

به سادگی بلوک ‘Headline’ را بکشید و متن خود را وارد کنید.

هدر تایمر شمارش معکوس

یکی دیگر از ویژگی های عالی برای اضافه کردن یک است محصولات محبوب بخش. این به شما امکان می دهد با تبلیغ محصولات محبوب دیگری که مشتریان شما به آن علاقه دارند ، فروش خود را بهبود ببخشید.

برای انجام این کار ، فقط بخش “بهترین محصولات فروش” را از بخش “WooCommerce” بکشید.

همچنین می توانید هر یک از بلوک های محصول دیگر را نیز برای افزودن انتخاب کنید.

بلوک محصولات SeedProd را اضافه کنید

برای اطلاعات بیشتر در مورد افزودن محصولات محبوب به ووکامرس ، به راهنمای ما مراجعه کنید نحوه نمایش محصولات محبوب در ووکامرس.

پس از ایجاد تغییرات در صفحه سبد خرید ، می توانید با کلیک روی پیکان کنار دکمه “ذخیره” آن را به صورت زنده منتشر کرده و “انتشار” را انتخاب کنید.

سبد خرید را به صورت زنده منتشر کنید

در مرحله بعدی ، باید URL سبد خرید خود را در تنظیمات WooCommerce تنظیم کنید.

قابل اعتماد و متخصص WooCommerce »تنظیمات و سپس بر روی زبانه “Advanced” کلیک کنید.

تنظیمات سبد خرید WooCommerce

پس از آن ، URL صفحه سبد خرید جدیدی را که با SeedProd ایجاد کرده اید انتخاب کنید. مطمئن شوید که روی “ذخیره تغییرات” در پایین صفحه کلیک کنید.

بسته به تم WooCommerce در حال استفاده از بازدیدکنندگان خود می توانید به صفحه سبد خرید راحت تر بروید.

منوی کشویی WooCommerce را مشاهده کنید

این به بازدیدکنندگان شما کمک می کند تا گاری های خود را در دستگاه های تلفن همراه نیز مشاهده کنند.

همچنان می توانید صفحه سبد خرید خود را با SeedProd ، افزودن بلوک های جدید و تغییر طرح تا کامل شدن ، سفارشی کنید.

در ادامه سعی کنید عناصر مختلف را امتحان کنید تا ببینید چه چیزی بیشترین تغییر را در بهبود می دهد.

نمونه صفحه سبد خرید

برای پیگیری تبدیل های سبد خرید WooCommerce ، به راهنمای گام به گام ما در اینجا مراجعه کنید نحوه راه اندازی ردیابی تبدیل WooCommerce.

پاداش: چگونه می توان تبدیل صفحه WooCommerce را بیشتر بهبود بخشید

هنگامی که صفحه سفارشی WooCommerce را ایجاد کردید ، می توانید تبدیلات را بیشتر بهبود داده و رها کردن سبد خرید را کاهش دهید.

این به شما کمک می کند درآمد بیشتری از ترافیک موجود خود کسب کنید.

در اینجا چند روش ساده برای انجام آن آورده شده است.

۱٫ با پنجره های به موقع در ووکامرس رها کردن سبد خرید را کاهش دهید

تقریبا ۷۰ درصد از کل سبدهای خرید رها شده اند. یکی از بهترین راه ها برای کاهش رها شدن چرخ دستی داشتن پنجره بازشو به موقع است.

OptinMonster هست بهترین افزونه پنجره وردپرس بیش از ۱٫۲ میلیون سایت مورد استفاده قرار می گیرد.

پنجره بازشو OptinMonster WooCommerce

از یک منحصر به فرد استفاده می کند Exit-Intent® فناوری برای نمایش پنجره های بازشو دقیقاً زمانی که کاربر قصد دارد سایت شما را ترک کند.

می توانید آنها را با یک کد کوپن منحصر به فرد فقط برای آنها فریب دهید.

پنجره OptinMonster WooCommerce

اگر قبلاً به بازدیدکننده خود کوپن پیشنهاد داده اید ، از پنجره آموزشی استفاده کنید که به هر گونه س helpsال کمک می کند و آنها را در مورد خرید خود اطمینان می دهد ، مانند این یکی از فرم های WP.

WPForms از پنجره هدف خارج می شود

حتی پنجره های بازشو و اسلایدهای منحصر به فرد دیگری نیز وجود دارد که می توانید به سایت خود اضافه کنید.

به عنوان مثال ، اگر مشتری کالایی را به سبد خرید خود اضافه کرده و آنجا را ترک کند اما بعداً برگردد ، می توانید اسلایدی را اضافه کنید که برای تکمیل خرید خود کوپن ارائه می دهد.

یادآوری سبد خرید OptinMonster

برای اطلاعات بیشتر ، به راهنمای ما مراجعه کنید نحوه ایجاد یک پنجره WooCommerce برای افزایش فروش.

۲٫ فروش را با اعلان های فعالیت اجتماعی در ووکامرس افزایش دهید

اعلان های فعالیت اجتماعی بازدیدکنندگان شما را از خریدهای جدیدی که در زمان واقعی انجام شده اند آگاه می کنند. این از FOMO برای بهبود تبدیل شما و ترغیب آنها به خرید استفاده می کند.

ساده ترین راه برای افزودن اعلان های اثبات اجتماعی به صفحه سبد خرید WooCommerce با استفاده از این روش است TrustPulse.

اعلان TrustPulse WooCommerce

این بهترین افزونه اثبات اجتماعی برای وردپرس و ووکامرس در بازار و ثابت شده است که میزان تبدیل را ۱۵٪ افزایش می دهد.

در عرض چند دقیقه تنظیم می شود و شما می توانید با خریدهای اخیر ، ثبت نام آزمایشی رایگان و موارد دیگر به صورت خودکار حباب اعلان را نمایش دهید.

اعلان ها مانع از سبد خرید یا تجربه کاربری شما نمی شود. تنها کاری که آنها انجام می دهند بهبود تبدیل فروشگاه شما است.

اعلان هشدار TrustPulse

برای اطلاعات بیشتر ، به راهنمای ما مراجعه کنید نحوه استفاده از FOMO در سایت وردپرسی خود برای افزایش تبدیل ها.

ما امیدواریم که این مقاله به شما کمک کند یک صفحه سبد خرید WooCommerce بدون نوشتن هیچ کدی ایجاد کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای گام به گام ما را مشاهده کنید چگونه SEO ووکامرس را بهبود بخشیم برای رشد ترافیک خود ، و انتخاب های متخصص ما در مورد بهترین افزونه های ووکامرس برای فروشگاه شما

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً مشترک ما شوید کانال یوتیوب برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در توییتر و فیس بوک.

پست نحوه ایجاد صفحه سبد خرید WooCommerce (بدون کدگذاری) اولین بار در ظاهر شد WPBeginner.




منبع محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × یک =