دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

آشنایی با اودیوس (Audius)؛ ارز دیجیتالی که در یک ماه ۲۳۰٪ رشد کرد

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

اودیوس (Audius)، یک پروتکل غیرمتمرکز برای پخش و به‌اشتراک‌گذاری موسیقی است. در این پلتفرم تراکنش‌ها مستقیماً بین شنوندگان و تولیدکنندگان موسیقی انجام می‌گیرد. از جمله مزایای اودیوس می‌توان به آزادی در پخش، کسب درآمد از محصولات و به‌اشتراک‌گذاری انواع محتوای صوتی اشاره کرد.

به گزارش آلت کوین باز، در این پلتفرم هر کسی می‌تواند یک جامعه کاربری برای خود ایجاد و به کسب درآمد مشغول شود. آن طور که سازندگان این پلتفرم عنوان می‌کنند، در اودیوس خبری از چالش‌هایی که کاربران در استفاده از ارائه‌دهندگان خدمات مشابه با آنها مواجه می‌شوند، نیست؛ کاربران به‌راحتی می‌توانند محتوای تولیدشده خود را به اشتراک بگذارند. این مزایا باعث شده است تا قیمت توکن AUDIO با جهش قابل توجهی همراه شود.

در اودیوس، محتوای صوتی به کیفیت ۳۲۰ کیلوبایت بر ثانیه پخش می‌شود که در نوع خود کیفیتی مطلوب به شمار می‌رود. یکی دیگر از مزایای این پلتفرم را می‌توان دسترسی مادام‌العمر به محتوا و آپلود نامحدود محصولات اشاره کرد.

در این پلتفرم، نودهای کشف (Discovery Nodes)، دفتر کل محتوای اودیوس را ثبت می‌کنند و هین مسئله دسترسی به آنها را تا حدی زیادی تسهیل می‌کند. نودهای محتوا (Content Node)، نوع دیگر نودهای اودیوس هستند که وظیفه آنها میزبانی و ارائه امکان دسترسی به محتوا به نمایندگی از هنرمندان است. دفتر کل محتوای اودیوس هم اصالت داده‌ها را تأیید می‌کند.

دارندگان توکن AUDIO می‌توانند در رأی‌گیری‌های شبکه شرکت کنند. قابلیت سهام‌گذاری این توکن نیز برای کاربران مهیا شده است. با سهام‌گذاری ارزها، کاربران می‌توانند به قابلیت‌هایی نظیر توکن‌های هنرمندان و نشان‌های مختلف در شبکه دسترسی داشته باشند.

قیمت اودیوس

قیمت اودیوس پیش‌تر بین ۰.۵۹ تا ۱.۴۵ دلار در حال تثبیت قیمت خود بود. این ارز دیجیتال با شکستن مقاومت ۱.۴۵ دلاری موفق شد جهش گسترده‌ای را آغاز کند. در حال حاضر هر واحد اودیوس در محدوده ۳.۰۱ دلار معامله می‌شود.

نمودار قیمت آدیوس
نمودار قیمت اودیوس

کارشناسان و تحلیل‌گران از ۲.۷۳ دلار به‌عنوان یکی از حمایت‌های اصلی این ارز دیجیتال یاد می‌کنند. به‌گفته آنها، در صورتی که قیمت اودیوس بالاتر از این محدوده باقی بماند احتمال رشد تا ۳.۳۲ و حتی ۴.۰۵ دلار وجود دارد.

هدف بعدی قیمت این ارز دیجیتال، ۶.۲ دلار است. عبور از این محدوده قیمت می‌تواند به رسیدن تا ۹.۶۶ دلار منجر شود. نباید فراموش کرد که شکسته‌شدن حمایت ۲.۷۳ دلاری باعث سقوط بیشتر می‌شود و ممکن است شاهد رسیدن اودیوس به ۲.۱۷ دلار باشیم. ۱.۹۲ و ۱.۴۵ دلار حمایت‌های بعدی این ارز دیجیتال هستند.

[ad_2]

لینک منبع

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای درخواست مشاوره رایگان، از ساعت 8 الی 22 تماس بگیرید.

09338752044