دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

افزونه XforWooCommerce برای ووکامرس نسخه 1.7.0

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

XforWooCommerce افزونه حرفه ای برای ووکامرس است که به تنهایی 10 افزونه را در خود قرار داده از جمله این افزونه ها میتوان به فیلتر محصولات ، بهینه ساز سئو ووکامرس ، ویرایشگر زنده محصولات ، PDF، چاپ و اشتراک گذاری ، طراحی فروشگاه ، گارانتی و بازگشتی ها ، مدیریت تب های محصولات ، ضد اسپم ، مدالها و شمارنده ها و قابلیت های محصول نام برد.

xforwoocommerce

قابلیت های افزونه XforWooCommerce برای ووکامرس نسخه 1.7.0

فیلترهای محصول :

بهترین و سریعترین فیلتر محصولات برای هر فروشگاه ووکامرس. از جمله : مد / لباس ، فروشگاه الکترونیک / تکنیک ، قطعات خودرو یاب و موارد دیگر هستند!

قابلیت های محصول :

فقط هدفتان فروش محصولتان نباشد! گزینه های الحاقی می توانند درآمد زیادی کسب کنند! با این افزونه بیشتر از محصولات خود استفاده کنید. پشتیبانی کامل از محصولات و تصاویر متغیر ، قیمت ها ، نمایش مشخصات عمومی و…

مدال ها و شمارنده ها :

نشان های محصول عالی برای ووکامرس، از جمله نشان های فروش با پیشخوان ها ، نشان های جدید ، برجسته ها ، دسته ها و نشان های برچسب و…

بهینه ساز سئو ووکامرس (SEO) :

SEO که این افزونه در اختیار شما قرار می دهد ، تمام چیزهایی است که برای اجرای هرگونه بهینه سازی موتور جستجو در فروشگاه به صورت خودکار می باشد. این افزونه تمام صفحات و برچسب های متا را در بر می گیرد.

ویرایشگر زنده محصولات :

محصولات را مستقیماً در صفحه فروشگاه یا هر صفحه که محصولات را نشان می دهد ویرایش کنید. تمام گزینه های موجود در قسمت جلوی وب سایت شما. این ابزار پیشگام برای مدیریت محصول دستی است.

PDF ، چاپ و به اشتراک گذاری :

چاپ ، PDF ، اشتراک و ایمیل را در فروشگاه خود اضافه کنید. بگذارید مشتریان محصولات ، ایمیل یا چاپ کنند. همه این موارد به طور خودکار برای هر محصولی توسط یک تلنگر ساده سوئیچ در دسترس است.

طراحی فروشگاه :

ما برای فروشگاه ووکامرس شما چند طرح محصول بسیار جالب را تهیه کرده ایم. اینها در چند ثانیه نصب می شوند و آماده استفاده هستند. طرح هایی بسیار جذاب به نظر می رسد که باعث افزایش تبدیل و تنوع در محصولات شما می شوند.

گارانتی و بازگشتی ها :

گارانتی و گزینه برگشتی را به هر فروشگاه اضافه کنید. این افزونه در صفحات سفارش ووکامرس ادغام می شود تا کاربران بتوانند از گارانتی یا بازده مشخص شده توسط صاحب فروشگاه درخواست کنند.

 ضد اسپم :

این افزونه به شما در مبارزه با هرزنامه کمک می کند. با استفاده از فروشگاه خود هرگز درد هزاران ایمیل اسپم را حس نخواهید کرد. Spam Control بلوک های اسپم را در وب سایت شما قرار داده است و به صورت خودکار آن را خرد می کند این فرایند باعث افزایش سرعت وب سایت ها می شود ، افراد واقعی را قابل مشاهده می کند و مدیریت نظرات و بررسی ها بسیار آسان می شود

 

دسته بندی: افزونه وردپرس ووکامرس

برچسب ها: XforWooCommerce XforWooCommerce برای ووکامرس woocommerce x برای ووکامرس افزونه XforWooCommerce افزونه ووکامرس ووکامرس

[ad_2]

سایت منبع

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای درخواست مشاوره رایگان، از ساعت 8 الی 22 تماس بگیرید.

09338752044