دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

با افزایش بالاترین سطح تورم در ایالات متحده از سال 1991 ، قیمت اتریوم به زیر 2 دلار کاهش یافت

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

اتر (ETH) شاید مهمترین چشم انداز ورود به جلسه جولای را داشته باشد ، با یک به روزرسانی فنی اصلی که EIP-1559 نامیده می شود ، وعده می دهد که نشانه اصلی ETH خود را از طریق اولین مکانیسم سوختن شبکه کم کند.

اما تاکنون در ماه جاری ، دومین ارز رمزنگاری شده بزرگ با کلاهبرداری در بازار رقیب اصلی خود بیت کوین را دنبال کرده است. همبستگی مثبت در 13 ژوئیه ، پس از زنگ افتتاحیه نیویورک ، هنگامی که اتر به زیر 2000 دلار سقوط کرد ، ظاهر شد تا در همگام سازی با بیت کوین ، که در زیر 32500 دلار سقوط کرد ، به پایین ترین حد خود در دو هفته گذشته برسد.

ETH / USD در مقابل BTC / USD در Coinbase. منبع: TradingView

همانطور که اتفاق افتاد ، نرخ ارز ETH / USD در پی افت 3.43 درصدی به کمترین حد روزانه خود رسید ، یعنی 1،961.10 دلار. حرکت نسبتاً نزولی این جفت ارز قدم در قفل بیت کوین گذاشت ، که با ارزیابی معامله گران با نگرانی سقوط کرد آخرین داده های تورم ایالات متحده.

شاخص قیمت مصرف کننده ایالات متحده در ماه ژوئن 0.9٪ افزایش یافت و به 5.4٪ نسبت به سال گذشته رسید ، که بالاترین سطح از سال 1991 است. معامله گران بیت کوین و سایر ارزهای رمزپایه را در اخبار فروختند و این نگرانی را داشتند که نرخ تورم به طور مداوم افزایش می یابد. فدرال رزرو ایالات متحده سیاست های کاهش کمی خود را پس بگیرد.

تورم کلان در مقابل تورم اتریوم

با جزئیات ، صورتجلسه کمیته بازار آزاد فدرال در ژوئن فاش شد مقامات موافق حداقل دو افزایش نرخ در پایان سال 2023 هستند ، به شرطی که نرخ تورم بیش از هدف 2٪ خود داغ باشد. بانک مرکزی از مارس 2020 نرخ بهره را زیر 0.25٪ حفظ کرده است ، که تقاضای دلار سرمایه گذاران را کاهش داده و به نوبه خود تقاضا برای دارایی های به اصطلاح امن ، از جمله بیت کوین را افزایش داده است.

اتر ، که طبق گفته Crypto Watch ضریب همبستگی یک ساله وی با بیت کوین 0.64 است ، در کل 2020 و در سه ماهه اول سال 2021 در اصول اقتصادی کلان مشابه افزایش یافت.

با این وجود ارز رمزنگاری شده به دلیل نقش آن در طغیان در حال رونق بخش های رمزنگاری ، از جمله امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) ، رمزهای غیر قابل نفوذ (NFT) و پول های ثابت.

همبستگی یک ساله بیت کوین با اتریوم. منبع: Crypto Watch

اما شبکه Ethereum نیز دچار اشکال فنی به صورت پهنای باند گیر افتاده شد. زنجیره بلوکی بیش از حد مجاز ، ماینرها – نهادهایی که پردازش می کنند و معاملات را به دفتر عمومی Ethereum اضافه می کنند – هزینه های خود را افزایش دهند. در برخی موارد ، کاربران مجبور به پرداخت هزینه بنزین بیش از مبلغی بودند که در حال انتقال بودند.

به نظر می رسد که مشکلات به حل نهایی رسیده است زیرا Ethereum قصد دارد پروتکل خود را از یک اثبات کار مینر دوستانه اما با انرژی زیاد به اثبات سهام سریعتر و ارزان تر تبدیل کند. در جزئیات ، به اصطلاح چنگال سخت لندن، که شامل پنج پیشنهاد بهبود است ، انتظار دارد که با این ناکارآمدی ها مقابله کند.

یکی از پروتکل های بهبود ، به نام EIP-1559 ، ساختار هزینه جدیدی را برای کاهش تورم اتر معرفی می کند.

این پیشنهاد برای سوزاندن بخشی از کارمزد جمع آوری شده در ETH ، در نتیجه فشار تورمی بر ارز رمزنگاری شده است. علاوه بر این ، ارتقا اعتبار سنجها را جایگزین ماینرها می کند. با انجام این کار ، Ethereum به هر اعتبار سنجی نیاز دارد حداقل 32 ETH را قفل کنید شبکه اثبات سهام خود را اجرا کند.

این امر همچنین بخش خوبی از عرضه ETH را از گردش خارج کرده و آن را به اندازه بیت کوین کمیاب می کند.

برای کنستانتین آنیسیموف ، مدیر اجرایی در CEX.IO ، افزایش تورم کلان فرصت های صعودی بیشتری را به همان اندازه که برای بیت کوین فراهم می کند ، برای اتر فراهم می کند. وی اضافه می کند که پیش بینی می کند نرخ ETH / USD با روایت ضد تورم به 3000 دلار برسد.

وی توضیح داد: “با توجه به شرایط موجود ، فدرال رزرو اندازه ترازنامه خود را از اوایل سال 2020 به بیش از 8 تریلیون دلار افزایش داده است – که افزایش قابل توجهی است”.

“کاهش قیمت ها راهی است که سرمایه گذاران بازار می توانند سکه ها را با تخفیف جمع کنند در حالی که به توانایی های خود اعتماد می کنند تا به عنوان یک پرچین مناسب در برابر تورم ذاتی عمل کنند.”

و بنابراین به نظر می رسد ، تجمع اتر با سرعت بالایی اتفاق می افتد. طبق CryptoQuant ، یک شرکت تجزیه و تحلیل بلاکچین مستقر در کره جنوبی ، کل ذخایر ETH در تمام مبادلات رمزنگاری در پی اصلاح قیمت Q2 / 2021 بیش از نصف کاهش یافته است از بالای 3838 دلار به پایین ترین سطح 1700 دلار.

تمام ذخایر ارزی ETH از سپتامبر 2020 در حال کاهش است. منبع: CryptoQuant

خطرات همبستگی

هم زمان با افزایش چشم ETH ، همبستگی اتر با بیت کوین همچنان یک گلوگاه است. با این وجود ، جاش آرنولد ، تحلیلگر مالی مرتبط با Seeking Alpha ، برجسته شده که اتر و بیت کوین گاهی اوقات با هم ارتباط منفی دارند. یک کارایی همبستگی 0.64 کامل نیست.

در عوض آرنولد بر ساختار نمودار قیمت اتر تمرکز کرد و خاطرنشان کرد که ارز رمزنگاری شده در اواسط ماه مه 2021 الگوی مثلث نزولی را تشکیل داده است. مثلث نزولی به طور معمول الگوی ادامه است که قیمت ها را در جهت روند قبلی خود پس از یک دوره کوچک ادغام هدایت می کند .

چشم انداز مثلث نزولی بر اساس تنظیمات تجاری جاش آرنولد. منبع: TradingView

آرنولد خاطرنشان كرد كه گاوهاي اتر براي حفظ تعصب صعودي خود نياز به حمايت از مثلث دارند در غير اينصورت خطر از دست دادن بازار خرس ها را تهديد خواهند كرد. او توضیح داد:

“شکسته شدن یک مثلث نزولی به سمت نزولی باعث می شود که پایین ترین سطح اتریوم برای 2021 پایین بیاید و دوباره تلاش کند تا پشتیبانی کند ، اما در سطوح بسیار پایین تر.”

اما با توجه به مقاومت اتر در برابر خرس ها ، آرنولد پیش بینی می کرد که در پایان ممکن است ارز رمزپایه بالاتر برود.

نظرات و نظرات بیان شده در اینجا صرفاً نظرات نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph.com نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و تجاری شامل ریسک است ، هنگام تصمیم گیری باید تحقیقات خود را انجام دهید.