دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

بیت کوین گاو 7 مرحله را برای تحریک مالی بیشتر و افزایش قیمت BTC ترسیم می کند

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

فروش اخیر بیت کوین (BTC) بازار قیمتهای خود را تحت فشار قرار داد زیر پشتیبانی کلیدی روانشناختی است از 30000 دلار

در حالی که حرکت ارز رمزنگاری شده بسیاری از تحلیلگران را تحریک کرد ، از جمله ویجای نایار صرافی Luno و Jehan Chu سرمایه دار Kinetic، برای پیش بینی یک حرکت افسردگی بیشتر زیر 25000 دلار ، آنتونی پمپلیانو دیدگاه متضاد صعودی را ارائه داد.

بنیانگذار دارایی های دیجیتال مورگان کریک بازارهای پر خطر را در برابر ترس از نسخه سریع Delta Covid-19 قرار داد. وی خاطرنشان کرد که در صورت گسترش ویروس کرونا در مقیاس نسخه آلفا ، دولتها به طور کلی برنامه های “محرک پولی تهاجمی” را معرفی می کنند.

پامپلیانو نوشت: “تاریخ لزوماً شاخصی از آینده نیست ، اما تصور سناریویی که اگر موج دوم قفل کردن داشته باشیم ، تلاش های محرک پولی تهاجمی تری نیز نخواهیم داشت ، دشوار است.”

“اگر این اتفاق بیفتد ، به احتمال زیاد شاهد ادامه روند صعودی و افزایش دارایی ها خواهیم بود.”

پامپلیانو با گفتن این جمله تصور کرد که راه دستیابی به نقدینگی دلاری بیشتر در هفت مرحله متوالی پیش می رود ، همانطور که در عکس زیر نشان داده شده است:

هفت مرحله بالقوه پیش رو به عنوان امید نسخه جدید دلتا برای بهبود ابرها. منبع: خبرنامه آنتونی پمپلیانو

FOMO خطرناک انتظار می رود

اظهارات پمپلیانو در حالی رخ داد که بازار بیت کوین با سایر بازارها همگام شد دارایی های خطرناک روز دوشنبه در سراسر کره زمین.

به عنوان مثال ، هر سه شاخص وال استریت – S&P 500 ، Nasdaq Composite و Dow Jones – شدیدترین افت خود را طی چند هفته ثبت کردند. همچنین ، هر اونس طلا در یک برهه از زمان به پایین 1795.12 دلار رسید اما هر اونس برای بستن جلسه به 1812.145 دلار رسید.

بیت کوین همزمان با بازار سهام ایالات متحده در روز دوشنبه سقوط کرد. منبع: TradingView.com

در همین حال ، اوراق قرضه دولت ایالات متحده در کنار دلار متحد شد و نشان داد که سرمایه گذاران در بحبوحه آشفتگی بازار جهانی به سمت پناهگاه های امن در حرکت هستند.

پشت سر هم ، رسانه های جهانی گزارش شده، لیستی در حال افزایش از نگرانی ها در مورد بهبودی بود. با جزئیات ، نوع دلتا Covid-19 به سرعت گسترش یافته است ، و گفتگو در چندین کشور در مورد اینکه آیا مقامات باید قفل را دوباره بکار گیرند و فعالیت اقتصادی را کنترل کنند ، دوباره زنده می کند.

“امید این بود که [the Covid-19] واکسن ها بازی آخر را برای ما فراهم می کنند “، محمد کاظمی ، مدیر نمونه کارها در Union Bancaire Privée ، به فایننشال تایمز گفت. “اکنون سرمایه گذاران به انگلستان نگاه می کنند و در مورد بازگشایی بسیار تهاجمی هنگامی که پرونده ها هنوز بسیار زیاد هستند ، کمی ترس وجود دارد.”

کاظمی افزود که اکنون بازارها از امید به بهبود V شکل گام برمی دارند و نسبت به آینده اقتصاد خود اطمینان ندارند.

مربوط: مدل سهام از جریان ممکن است نامعتبر شود زیرا قیمت بیت کوین 30K دلار از دست می دهد

نظرات پمپلیانو در حالی بود که فدرال رزرو با ایده افزایش نرخ وام نزدیک به صفر خود تا پایان سال 2023 برای جلوگیری از افزایش تورم ، معاشقه کرد.

علاوه بر این ، چندین مقام بانک مرکزی نیز از ایده استفاده کردند کاهش برنامه تهاجمی 120 میلیارد دلاری ماهانه آنها، البته رئیس جروم پاول ، تصریح کرد که بانک فدرال قصد دارد سیاست تخفیف کمی را داغ تا زمانی که اقتصاد ایالات متحده کاملا بهبود یابد ، اجرا کند.

جیمز وو ، بنیانگذار و مدیر اجرایی بلاکچین جهانی و شرکت سرمایه گذاری دارایی های دیجیتال Digital Finance Group همچنین اشاره کرد که حتی اگر صنعت بیت کوین در طی این چرخه فعلی بازار با نوسانات نزولی روبرو شده باشد ، اما اصول اساسی که ارزش آن و سایر بازارها را بالاتر برده سال 2020 بدون تأثیر ادامه می یابد. او افزود:

“هر ترکیبی از روایت ها که دارایی های دیجیتالی را به این قیمت تخفیف آور آورده است ، می توان در لیست FUD بررسی کرد که در نهایت بر قیمت کل بازار تأثیر می گذارد.”

نظرات و نظرات بیان شده در اینجا صرفاً نظرات نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph.com نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و تجاری شامل ریسک است ، هنگام تصمیم گیری باید تحقیقات خود را انجام دهید.