دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

تالس 2.5 میلیون دلار برای پلتفرم گزینه های باینری در اکوسیستم Synthetix جمع می کند

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

یک پروژه مالی غیرمتمرکز که به ارائه معاملات به سبک گزینه های باینری می پردازد ، دور حراج 2.5 میلیون دلار را به اتمام رسانده است.

گزینه های دودویی ابزارهای مالی هستند که به معامله گران امکان می دهد در مورد حرکت قیمت بازار اساسی یا ارز رمزپایه گمانه زنی کنند. دو نتیجه ممکن وجود دارد که به همین دلیل باینری در نظر گرفته می شوند.

در زمان راه اندازی ، تالس قبل از گسترش به بازارهای ورزشی ، از بازارهای بیش از 60 دارایی مختلف از جمله ارزهای رمزپایه ، کالاها ، سهام و محصولات شاخص پشتیبانی خواهد کرد. در زمان نوشتن این مقاله ، هیچ اشاره ای به تاریخ خاص راه اندازی نشده است.

دور سرمایه گذاری استراتژیک برای پلتفرم تالس توسط Framework Ventures و Apollo Capital هدایت شد. چندین سرمایه گذار خطرپذیر دیگر از جمله LD Capital ، Honey DAO ، LAO ، Zee Prime Capital ، IOSG Ventures ، D64 Ventures و Koji Capital وجود داشت.

اعلامیه اضافه کرد که یک استراتژی واگذاری توکن دو ساله توسط شرکای استراتژیک پروتکل با شروع رویداد تولید رمز وجود دارد.

دور بودجه با استفاده از “اولین تشکیل سرمایه DAO” ، روشی به پایان رسید پیشنهاد شده اوایل این ماه توسط بنیانگذار Synthetix ، کین وارویک. این رویکرد پروژه را قادر می سازد تا حاکمیت مبتنی بر دارنده رمز را با استفاده از یک سازمان خودمختار غیرمتمرکز زودتر از گذر از ساختارها و فرایندهای قانونی ایجاد کند.

Thales یک پروژه ساخت اکوسیستم Synthetix است که برای تجارت گزینه های باینری و مشتقات زنجیره ای در شبکه Ethereum پشتیبانی می کند. در اواخر سال 2020 ، مشارکت کنندگان اصلی در Synthetix شروع به جستجوی یک تیم خارجی برای توسعه یک پلت فرم معاملات گزینه های باینری کردند که به تالس تبدیل شود. برای شروع پروژه بودجه بذر از SynthetixDAO دریافت کرد.

مدل توزیع توکن تالس با 35٪ از 100 میلیون نشانه قابل مطالبه شرکتهای SNX با بدهی ضرب شده نسبت به اعضای فعال جامعه Synthetix توزین می شود. 45٪ دیگر به برنامه های مختلف تشویقی و مزارع تولید و 20٪ یا 20 میلیون نشان تالس به تیم فعلی و آینده اختصاص خواهد یافت.

به گفته جردن ممتازی ، همکار اصلی Synthetix ، مرکز پرواز تالس احتمالاً در ماه اوت و سپتامبر اتفاق می افتد.

مربوط: استارتاپ بلاکچین قراردادهای نظیر به نظیر را برای معاملات بازار ارائه می دهد

تالس قصد دارد از طریق مشارکت با Chainlink که اخبار و خوراک های داده را ارائه می دهد ، به حوزه شرط بندی های ورزشی در حال حرکت بپردازد.

در سال 2019 ، Cointelegraph گزارش داد كه نهادهای نظارتی ایالات متحده در مورد این مسئله افزایش می یابند ظهور کلاهبرداری گزینه های باینری برای این روش تجارت مشتقات با ریسک بالا که در بخش رمزنگاری در حال ظهور است.

[ad_2]

تهیه و ترجمه توسط دیتکو لینک منبع

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای درخواست مشاوره رایگان، از ساعت 8 الی 22 تماس بگیرید.

09338752044