دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

تبادل رمزنگاری FTX ابزار تجارت نهادی ClearLoop را ادغام می کند

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

FTX به آخرین سرویس تبادل رمزنگاری تبدیل شده است که به ClearLoop پیوست – یک زیرساخت تسویه حساب تجاری از طریق Brevan Howard-based Copper.co.

به عنوان بخشی از ادغام ، بیش از 300 مدیر دارایی نهادی Copper قادر به دسترسی به پیشنهادات رمزنگاری FTX مانند ارزهای رمزنگاری شده ، گزینه ها ، بازارهای بی ثباتی و همچنین سهام توکن دار در میان سایر موارد هستند.

به گفته مس ، FTX با بیش از یک میلیون کاربر ثبت شده و بیش از 600 میلیارد دلار حجم تجارت در ماه ، بزرگترین مبادله رمزنگاری برای پیوستن به پلتفرم ClearLoop است. اعلامیه روز سه شنبه

با استفاده از Deribit و Bitfinex که بخشی از ClearLoop است ، مشتریان نهادی مس اکنون می توانند وجوه خود را در میان بزرگترین گزینه های رمزنگاری ، مبادلات نقطه ای و مشتقات در بازار جابجا کنند.

طبق گفته مس ، ClearLoop از طریق یک راه حل حضوری آفلاین با مدیران دارایی قادر به تجارت موجودی صندوق ها در سیستم عامل های مبادله ، تجارت رمزنگاری ایمن را ارائه می دهد. بنابراین ، مشتریان Copper می توانند دارایی های دیجیتالی خود را حفظ کنند تا زمانی که یک اجرای موفقیت آمیز تجارت رخ دهد ، این ویژگی به گفته شرکت کمک می کند تا ریسک طرف مقابل را به حداقل برسانید.

در جولای 2020 ، مس با Signet ادغام شده است، بستر پرداخت بلاکچین ایجاد شده توسط Signature Bank ، امکان پرداخت سریع و تسویه حساب برای مشتریان خود را با دلار آمریکا و سایر ارزهای فیات فراهم می کند.

مربوط: مدیر صندوق پرچین آلن هوارد در دو استارت آپ رمزنگاری سرمایه گذاری می کند

مدیر عامل FTX سام بانكمن فرید گفت که حضانت بخش عمده ای از مکالمه در مورد دخالت نهادی در رمزنگاری است. در واقع ، در این اطلاعیه به نقل از بانكمن-فرید آمده است كه همکاری با مس به FTX كمك می كند “جلوتر از بسته” باشد.

همانطور که قبلاً توسط Cointelegraph گزارش شده بود ، مس دریافت کرد 25 میلیون دلار در دور بودجه تمدید به رهبری Brevan Howard ، شرکت مدیریت دارایی که توسط Alan Howard ، مدیر صندوق سرمایه گذاری میلیاردی تأسیس شده است.

علاقه نهادی به فضای رمزنگاری حتی با اختلاف قیمت اخیر ارزهای رمزنگاری شده همچنان بی حد و حصر است. در واقع ، چندین گزارش حاکی از آن است که بازیکنان پول کلان به دنبال قرار گرفتن در معرض ارزهای مجازی در انتظار اجرای یک گاو دیگر قبل از پایان سال 2021 هستند.