دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

تحلیل قیمت 7/14: BTC ، ETH ، BNB ، ADA ، XRP ، DOGE ، DOT ، UNI ، BCH ، LTC

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

بیت کوین و بیشتر آلت کوین های بزرگ سطح پشتیبانی قوی را پشت سر می گذارند ، که نشانگر تجمع احتمالی گاوها است.

بیت کوین (BTC) امروز یك بار دیگر منطقه حمایتی مهم را 31000 دلار نگه داشته است ، كه نشانگر تجمع در سطوح پایین است. این باعث شد برخی تحلیلگران حدس بزنند که معامله گران هستند فروش دارایی آنها به سرمایه گذاران با سابقه کم فروش در انتظار پیش آمدن “یک شوک تأمین” هنگام تکمیل فرآیند تجمع مجدد.

نشانه دیگری از ورود قدرت های قوی به بازار رمزنگاری هنگامی مشاهده شد که گروه سرمایه بین المللی ، مدیر دارایی 2.3 تریلیون دلار ، خریداری شده 12.3 درصد سهام MicroStrategy ، که بسیاری معتقدند نوعی سهام پروکسی بیت کوین است زیرا 105،084 بیت کوین را در کتابهای خود نگهداری می کند. این خرید پیشنهاد می کند که مدیر دارایی به طور غیرمستقیم در معرض بیت کوین قرار می گیرد.

عملکرد روزانه ارزهای رمزنگاری شده. منبع: سکه 360

شاخص قیمت مصرف کننده ایالات متحده (CPI) موج دار 0.9٪ در ژوئن 2021 نسبت به ماه قبل و 5.4٪ نسبت به سال قبل ، این سریعترین سرعت در حدود 13 سال است. با این حال ، عدم پاسخ مثبت بیت کوین به افزایش تورم ، بحث در مورد صورتحساب بیت کوین را به عنوان یک پرچین تورمی روشن کرده است. فورچون اعلام کرد که این امر بیت کوین را به یک حراج مشکوک در برابر تورم تبدیل کرده است.

در یک مرحله خرس ، بازارها معمولاً در کوتاه مدت از عوامل محرک چشم پوشی می کنند. در چنین دوره ای ، پول هوشمند همچنان جمع می شود و سرانجام ، اقدامات قیمت با اصول اساسی پیش می رود. بنابراین ، نوشتن بیت کوین فقط با چند ماه داده ممکن است کار درستی نباشد.

بیایید نمودارهای 10 ارز رمزپایه برتر را مطالعه کنیم تا سطح حمایت و مقاومت بحرانی را تعیین کنیم ، که ممکن است نشانه شروع حرکت بعدی باشد.

BTC / USDT

دم بلند روی شمعدان بیت کوین امروز نشان می دهد که گاوها با تهاجمی از سطح 31000 دلار دفاع می کنند. با این حال ، خریداران با مقاومت شدید خرس ها در میانگین متحرک نمایی 20 روزه (33973 دلار) مواجه خواهند شد.

نمودار روزانه BTC / USDT. منبع: TradingView

اگر قیمت از میانگین متحرک نمایی 20 روزه کاهش یابد ، این نشان می دهد که احساسات منفی باقی مانده و معامله گران در هر افزایش جزئی فروش می کنند. سپس خرس ها یک بار دیگر تلاش می کنند تا قیمت زیر 31،000 دلار را فرو ببرند.

در صورت موفقیت ، جفت ارز BTC / USDT می تواند حمایت مهم بعدی را با قیمت 28،000 دلار به چالش بکشد. این ممکن است برای گاوها یک سطح ساخت یا شکست باشد زیرا در صورت ترک خوردن ، فروش ممکن است تشدید شود. حمایت مهم بعدی در نزولی 20000 دلار است.

برخلاف این فرض ، اگر گاوها قیمت را به بالای میانگین متحرک نمایی 20 روزه برسانند ، جفت ارز می تواند به میانگین متحرک ساده 50 روزه (35361 دلار) برسد. شکسته شدن و نزدیک شدن به بالاتر از این سطح اولین نشانه از دست دادن قدرت فروشندگان است.

این امر همچنین احتمال وقفه را به بالای 36،670 دلار افزایش می دهد. اگر این اتفاق بیفتد ، جفت ارز می تواند سفر خود را به سمت منطقه مقاومت 41،330 تا 42451،67 دلار آغاز کند.

ETH / USDT

شکست گاوها در فشار دادنETH) بالاتر از میانگین متحرک نمایی 20 روزه (2 هزار و 135 دلار) از 9 تا 12 ژوئیه ممکن است فروشنده های کوتاه مدت را به خود جلب کند. در 13 ژوئیه قیمت 2000 دلار به زیر سطح روانشناسی رسید.

نمودار روزانه ETH / USDT. منبع: TradingView

با این وجود ، خرس ها نتوانستند فشار فروش را حفظ کنند و قیمت را تا پشتوانه بحرانی 1،738.74 دلار فرو ببرند. این نشانه مثبتی است زیرا خرید در سطوح پایین را نشان می دهد.

گاوها اکنون یک بار دیگر سعی می کنند قیمت را بالاتر از میانگین متحرک برسانند. در صورت موفقیت ، جفت ارز ETH / USDT می تواند به خط روند نزولی صعود کند. شکست و نزدیک به بالاتر از این مقاومت نشان دهنده تغییر روند احتمالی است.

برعکس ، اگر قیمت از میانگین متحرک نمایی 20 روزه کاهش یابد ، خرس ها یک بار دیگر تلاش می کنند تا قیمت را به 1،728.74 دلار فرو ببرند. وقفه در زیر این حمایت می تواند مرحله بعدی روند نزولی را آغاز کند.

BNB / USDT

سکه Binance (BNB) در 13 ژوئیه به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه (313 دلار) سقوط کرد ، نشان می دهد که خرس ها تلاش می کنند تا برتری خود را بدست آورند. با این حال ، دم بلند روی شمعدان امروز نشان می دهد که گاوها تمایلی به تسلیم شدن ندارند و با افت قیمت خرید می کنند.

نمودار روزانه BNB / USDT. منبع: TradingView

میانگین متحرک تخت و شاخص مقاومت نسبی (RSI) درست در زیر نقطه میانی تعادل بین عرضه و تقاضا را نشان می دهد. گاوها برای سیگنال قدرت باید قیمت بالاتر از SMA 50 روزه (331 دلار) را فشار داده و حفظ کنند.

این مسیر صعودی را به 379.58 دلار و بعداً به مقاومت سرسخت در برابر 433 دلار می رساند. برعکس ، اگر قیمت از SMA 50 روزه کاهش یابد ، خرس ها سعی می کنند جفت BNB / USDT را به زیر منطقه پشتیبانی 276.40 دلار به 264.26 دلار برسانند. در صورت موفقیت ، سقوط می تواند به 251.41 دلار و سپس به 211.70 دلار برسد.

ADA / USDT

عدم موفقیت گاوها در فشار دادن کاردانو (ADA) بالاتر از میانگین متحرک نمایی 20 روزه (1.35 دلار) از 9 تا 12 ژوئیه ممکن است منجر به رزرو سود توسط معامله گران کوتاه مدت شود. این در 13 ژوئیه قیمت را به زیر حمایت 1.28 دلار رساند.

نمودار روزانه ADA / USDT. منبع: TradingView

دم بلند روی شمعدان امروز نشان می دهد که گاوها سعی دارند با حمایت 1.19 دلار از حمایت حمایت کنند. با این حال ، میانگین متحرک نمایی 20 روزه شروع به پایین آمدن می کند و RSI زیر 42 سقوط می کند ، این نشان می دهد که خرس ها برتری دارند.

اگر قیمت از 1.28 دلار کاهش یابد ، این نشان دهنده فروش در تجمعات جزئی است و احتمال کاهش را به 1.10 دلار و سپس 1 دلار افزایش می دهد. متناوباً ، اگر گاوها قیمت را به بالاتر از میانگین متحرک نمایی 20 روزه برسانند ، قدرت را نشان می دهد. جفت ارز ADA / USDT ممکن است به SMA 50 روزه (1.46 دلار) افزایش یابد.

XRP / USDT

XRP به تدریج تا سطح حمایت افقی با قیمت 0.59 دلار کاهش یافته است. این یک سطح مهم برای گاوها است زیرا اگر آنها نتوانند از آن دفاع کنند ، خرس ها با 0.50 دلار به پایین ترین سطح 22 ژوئن حمله خواهند کرد.

نمودار روزانه XRP / USDT. منبع: TradingView

میانگین متحرک در حال کاهش و RSI زیر 40 نشان می دهد که خرس ها فرمانده هستند. شکستن و بستن زیر 0.50 دلار درها را برای افت احتمالی به 0.45 دلار و سپس به 0.40 دلار باز می کند.

برعکس ، اگر قیمت از سطح فعلی بازگردد ، خریداران یک تلاش دیگر برای رفع مانع در میانگین متحرک نمایی 20 روزه (0.66 دلار) انجام می دهند. اگر آنها موفق به انجام این کار شوند ، جفت XRP / USDT می تواند تا 0.75 دلار افزایش یابد. شکست و بسته شدن بالاتر از این سطح ، قدرت سیگنال را نشان می دهد.

DOGE / USDT

Dogecoin (DOGE) در 12 ژوئیه زیر حمایت 0.21 دلار شکست و بسته شد ، که نشان می دهد عرضه بیش از تقاضا است. عدم موفقیت گاوها در دفاع از 0.21 دلار ، مسیر را برای بازآزمایی در سطح بحرانی 0.15 دلار باز می کند.

نمودار روزانه DOGE / USDT. منبع: TradingView

میانگین متحرک نزولی و RSI زیر 36 نشانگر کنترل خرس ها است. اگر خرس ها قیمت را به زیر حمایت 0.15 دلار برسانند ، ممکن است فروش شدیدتر شود و جفت DOGE / USDT به 0.10 دلار کاهش یابد.

با این حال ، سطح 0.15 دلار در دو مورد قبلی حفظ شده بود ، از این رو گاوها ممکن است دوباره سعی کنند از آن دفاع کنند. یک جهش شدید از آن می تواند قیمت را به سطح مقاومت 0.21 دلار برساند. شکست و نزدیک به بالاتر از میانگین متحرک نمایی 20 روزه (0.23 دلار) نشانگر این است که گاوها در تلاشند تا دوباره برگردند.

DOT / USDT

خالخالی (نقطه) ادغام دقیق بین $ 14.50 و 16.93 $ با شکست در 13 ژوئیه به پایان رسید ، که نشان می دهد عرضه بیش از تقاضا است. همین امر قیمت را به حمایت اصلی 13 دلاری کاهش داد.

نمودار روزانه DOT ​​/ USDT. منبع: TradingView

میانگین متحرک نزولی و RSI زیر 37 نشانگر کنترل خرس ها است. شکست و بسته شدن به زیر سطح حمایت 13 دلار ، از سرگیری روند نزولی را نشان می دهد. حمایت بعدی سطح روانشناختی 10 دلار است.

برعکس ، اگر قیمت از سطح فعلی بازگردد ، گاوها سعی می کنند قیمت را به بالای 14.50 دلار برسانند. در صورت موفقیت ، تجمع در سطوح پایین تر را نشان می دهد. اولین نشانه قدرت شکسته شدن و بسته شدن بالاتر از 16.93 دلار است. اگر این اتفاق بیفتد می تواند زمینه را برای یک تجمع قوی امدادی فراهم کند.

UNI / USDT

لغو کردن (UNI) در 12 جولای زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه (19.81 دلار) شکسته شد ، که نشان می دهد خرس ها بر گاوها غلبه کرده اند. یک حمایت جزئی با قیمت 16.93 دلار وجود دارد اما اگر سطح تسلیم شود ، altcoin می تواند تا 15 دلار و سپس به 13 دلار سقوط کند.

نمودار روزانه UNI / USDT. منبع: TradingView

میانگین متحرک نمایی 20 روزه شروع به کاهش می کند و RSI به منطقه منفی سقوط می کند ، که نشان می دهد مسیر کمترین مقاومت به سمت نزولی است. شکست و بستن زیر 13 دلار یک الگوی مثلث نزولی را تکمیل می کند ، که نشان می دهد شروع مرحله بعدی روند نزولی است.

برخلاف این فرض ، اگر قیمت از سطح فعلی یا 15 دلار بازگردد ، گاوها دوباره سعی می کنند قیمت را از حد روند نزولی پایین بیاورند. در صورت موفقیت ، روند نزولی فاقد اعتبار است و جفت ارز UNI / USDT می تواند تا 25 دلار و سپس 27 دلار حرکت کند.

مربوط: تنظیم کننده اوراق بهادار برزیل Eter ETF را تأیید می کند

BCH / USDT

تجارت محدود در Bitcoin Cash (BCH) بین 475.69 دلار و 538.11 دلار در تاریخ 13 ژوئیه منفی شد. این نشان می دهد که عرضه بیش از تقاضا است زیرا گاوها مطمئن نیستند که ته پایین ساخته شده است.

نمودار روزانه BCH / USDT. منبع: TradingView

هر دو میانگین متحرک در حال کاهش هستند و RSI در قلمرو منفی قرار دارد و این یک مزیت برای خرس ها محسوب می شود. اگر قیمت به زیر 475 دلار برسد ، جفت ارز BCH / USDT می تواند به تدریج به 428 دلار و سپس به حمایت اصلی بعدی با 370 دلار سقوط کند.

با این حال ، دم بلند روی شمعدان امروز نشان می دهد که گاوها سعی دارند قیمت را به بالای 475.69 دلار برسانند. اگر آنها موفق به انجام این کار شوند ، این نشان دهنده خرید در سطوح پایین تر است. شکست سریع و نزدیک به 538.11 دلار اولین نشانه شروع یک رالی امداد رسانی قوی تر خواهد بود.

LTC / USDT

Litecoin (LTC) در داخل یک الگوی مثلث نزولی معامله می شود که با شکست کامل و زیر 118 دلار بسته می شود. دم بلند روی شمعدان امروزی نشان می دهد که گاوها سعی دارند از این تکیه گاه دفاع کنند.

نمودار روزانه LTC / USDT. منبع: TradingView

با این حال ، هر دو میانگین متحرک به تدریج پایین می آیند و RSI زیر 40 است ، نشان می دهد که خرس ها کنترل دارند. هر نوع تسکین امدادی احتمالاً در خط روند نزولی با مقاومت سختی روبرو خواهد شد. اگر قیمت از این سطح کاهش یابد و به زیر 118 دلار برسد ، جفت ارز LTC / USDT می تواند روند نزولی را از سر بگیرد.

حمایت بعدی در نزولی سطح روانشناختی 100 دلار است اما در صورت شکسته شدن ، افت می تواند به 70 دلار برسد. برعکس ، اگر گاوها قیمت را بالای خط روند نزولی قرار دهند ، این الگو را باطل می کند. سپس این جفت ارز می تواند به SMA 50 روزه (154 دلار) و بعداً به 180 دلار برسد.

نظرات و نظرات بیان شده در اینجا صرفاً نظرات نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و تجاری شامل ریسک است. هنگام تصمیم گیری باید تحقیقات خود را انجام دهید.

داده های بازار توسط HitBTC تبادل.

[ad_2]

تهیه و ترجمه توسط دیتکو لینک منبع

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای درخواست مشاوره رایگان، از ساعت 8 الی 22 تماس بگیرید.

09338752044