دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

تورهای NFT تایسون فیوری تقریباً 1 میلیون دلار ، سفر بد از سوشی ، شراب عالی می شود …

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

اولین اقدام تایسون فیوری به بازار NFT منجر به فروش یک NFT واحد به قیمت تقریبا 1 میلیون دلار در HoDooi.com شد – پلتفرمی جدید با هدف تبدیل شدن به ‘eBay NFTs’.

حراج “Lineal by Tyson Fury” در 16 ژوئیه بسته شد و یکی از برترین فروش های بازار با موضوع ورزشکاران تا به امروز را نشان می دهد. NFT تصویری توکیو شده از Fury را با دو کمربند قهرمانی بالای هر شانه و یک تاج نشان می دهد که نام مستعار او “Gypsy King” در قسمت جلویی است.

NFT شامل جوایز در دنیای واقعی مانند نقاشی امضا شده پنج در پنج پا از آثار هنری ، دستکش بوکس امضا شده و فیلم از Fury است که به پیشنهاد دهنده برنده تبریک می گوید.

‘Lineal by Tyson Fury’ NFT: HoDooi.com

فروش NFT در HoDooi نیز انجام شد همراه توسط مجموعه ای از پنج نسخه باز NFT با تعداد نسخه متنوع ، که بین 250 USDT و 1000 USDT قیمت دارند و هنوز در فروش هستند.

“کار با تیم HoDooi بسیار عالی بود و خوشحالم که همه ما بخشی از تاریخ هستیم و یکی از بالاترین پیشنهادات یک NFT ورزشی را داریم!” خشم گفت

شراب خوب توکن شده

WiV Technology ، یک بستر تجارت بلاکچین برای “دارایی های منحصر به فرد” با دولت گرجستان همکاری کرده است تا برخی از بهترین انگورها و ویسکی های کشور را به عنوان NFT انتخاب کند. این پلتفرم تولیدکنندگان و مجموعه داران را قادر می سازد تا در مقابل دارایی های خود پول خریداری ، فروش و وام بگیرند.

دارایی های منحصر به فرد NFT: WiV

ایده ایجاد شفافیت ، کاهش هزینه ها و کارایی خرید و فروش دارایی هایی مانند شراب است. شرکت های شراب سازی مستقر در گرجستان همچنین با استفاده از NFT می توانند اصالت خطوط تولید را تأیید کنند.

در وب سایت WiV آمده است: “به هر دارایی شراب یک رمز دیجیتالی مربوطه اختصاص داده شده است که اطلاعات مربوط به منشأ شراب و تاریخ معاملات را به طور ایمن جمع آوری و ذخیره می کند.”

WiV همچنین قصد دارد یک برنامه تضمین کیفیت به میزبانی هیئت داوران متخصص به منظور افزایش اعتبار دامنه شراب گرجستان ایجاد کند.

“اقتصاد در حال تغییر است. اکنون دارایی های فیزیکی می توانند به نمایش دیجیتال دارایی های فیزیکی تبدیل شوند تا بتوانند با سرعت و کارآیی بیشتری معامله شوند. ”گفت Salome Zourabichville ، رئیس جمهور جورجیا.

NFT های با مضمون LSD

در 20 ژوئیه ، سوشی راه اندازی a جدید سازنده خودکار بازار (AMM) “Trident” لقب گرفت و NFT با مضمون LSD را برای جشن گرفتن پرتاب کرد.

NFT “سفر بد” نامیده می شود و یک سه تایی نقره ای را نشان می دهد که در بالای کره چشم نشسته است و در میان صحرا نشسته است ، و پس زمینه ای از مجسمه هایی شبیه به انسان وجود دارد – این چیزی است که شما ممکن است در یک سفر بد LSD ببینید.

نسخه های توکن شده و کسری شده این اثر هنری با فروش 20 نسخه کامل در Miso Sushi در معرض فروش است. در حال حاضر ، قیمت فعلی یک Bad Trip NFT 269 SUSHI است.

شتاب دهنده جدید NFT: Launchpad Luna

توسعه دهنده بازی و دارایی برتر NFT Animoca Brands با شتاب دهنده سرمایه گذاری Brinc برای راه اندازی برنامه جدیدی برای کمک به استارت آپ های مبتنی بر NFT با عنوان “Launchpad Luna” همکاری کرده است.

این زوج این خبر را در تاریخ 20 ژوئیه اعلام کردند و خاطرنشان کردند این برنامه “نوآوری NFT را در زمینه های فرهنگ ، هنر ، سرگرمی ، رسانه ، بازی ، پخش جریانی ، کالاهای قابل جمع آوری ، بیمه ، امور مالی و مدیریت داده ها شناسایی و تقویت می کند.”

پروژه های مرحله اولیه که دارای “پتانسیل بالایی” هستند ، در کنار یک برنامه مشاوره تا 500000 دلار سرمایه گذاری دریافت می کنند.

مربوط: OpenSea بعد از 100 میلیون دلار بودجه ، آخرین تک شاخ رمزنگاری است

خلاصه

Cointelegraph در 21 ژوئیه گزارش داد که پلت فرم بازی بلاکچین است انجین قصد دارد از NFT برای ارتقا sustain پایداری و برابری استفاده کند به عنوان بخشی از پیمان جهانی سازمان ملل متحد.

این شرکت روش هایی مانند استفاده از فناوری NFT برای مقابله با تغییرات آب و هوایی را با به کارگیری آن در شرکت های جذب کننده کربن و کاهش شکاف ثروت جهانی با اجازه دسترسی بی مجوز در سراسر جهان به بازارهای NFT پیشنهاد داده است.

یک جدید پلت فرم NFT با تمرکز اجتماعی با عنوان “تعریف” به عنوان بخشی از انتقال به شرکتهای بیشتر در بخش NFT ، 5 میلیون دلار سرمایه گذاری استراتژیک جمع آوری کرده است. به عنوان بخشی از این پلت فرم ، به کاربران پروفایل های اجتماعی مبتنی بر NFT داده می شود که سهم آنها در شبکه و دستاوردهای آنها را نشان می دهد.

این مبلغ 5 میلیون دلار توسط Huobi Ventures ، شرکت سرگرمی eSports Abyss و توسعه دهنده بازی جهانی PearlAbyss هدایت شد.