دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

سامسونگ در آزمایش ارز دیجیتال ملی کره با بانک مرکزی این کشور همکاری می‌کند

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

سامسونگ قرار است در پروژه آزمایش ارز دیجیتال ملی کره جنوبی با بانک مرکزی این کشور همکاری داشته باشد. این غول تولید محصولات الکترونیکی به دنبال راهی است تا تراکنش‌های ارز دیجیتال ملی کره را تنها با استفاده از یک تلفن همراه هوشمند و بدون اتصال به اینترنت پردازش کند.

به گزارش کوین دسک، شرکت سامسونگ، غول تولید محصولات الکترونیکی جهان، قرار است عضوی از پروژه آزمایش ارز دیجیتال ملی کره جنوبی باشد.

بر اساس گزارش کوریا تایمز (The Korea Times)، سامسونگ در پروژه‌ی آزمایش ارز دیجیتال ملی کره جنوبی با بانک مرکزی این کشور همکاری خواهد کرد و قرار است تمرکز این شرکت بر روی تراکنش‌های پرداختی باشد.

این غول تولید محصولات الکترونیکی قصد دارد عملکرد ارز دیجیتال ملی کره جنوبی را با تلفن‌های هوشمند سری گلکسی خود مورد آزمایش قرار دهد.

به گفته یک منبع ناشناس، سامسونگ مشخصاً می‌خواهد بداند که چگونه می‌توان بدون دسترسی به اینترنت، از طریق یک تلفن همراه که از ارز دیجیتال ملی کره جنوبی استفاده می‌کند، تراکنش‌ها را پردازش کرد.

قرار است فرایند انتقال ارز دیجیتال ملی کره به دیگر تلفن‌های هوشمند و حساب‌های بانکی متصل به آنها توسط سامسونگ مورد آزمایش قرار گیرد.

بانک مرکزی کره جنوبی گفته است که این برنامه آزمایشی شامل «عرضه و توزیع ارز دیجیتال ملی این کشور و بررسی عملکرد آن در فضای مجازی» است.

قرار است پروژه ارز دیجیتال ملی کره جنوبی در دو فاز مورد آزمایش قرار گیرد. فاز اول که از این ماه تا دسامبر (آذر) به طول می‌انجامد، فناوری‌های موردنیاز این پروژه را تعیین می‌کند. فاز دوم هم که قرار است از ژانویه (دی) تا ژوئن (خرداد) سال آینده اجرایی شود، بر تراکنش‌ها و پرداخت‌های حقیقی تمرکز دارد.

بانک مرکزی کره جنوبی ماه گذشته با انتشار بیانیه‌ای از شرکت‌ها دعوت کرد تا با ارائه پیشنهادهای خود، برای به‌دست‌آوردن موقعیت همکاری در توسعه ارز دیجیتال ملی این کشور با یکدیگر رقابت کنند. در نهایت هم شرکت توسعه بلاک چین گراند ایکس (GroundX)، یکی از زیرمجموعه‌های شرکت کره‌ای کاکائو (Kakao) که در صنعت اینترنت فعالیت دارد، در این مزایده پیروز شد.

[ad_2]

لینک منبع

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای درخواست مشاوره رایگان، از ساعت 8 الی 22 تماس بگیرید.

09338752044