دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

سرویس جدید سامسونگ بدون کاغذ ، دفع سند را به بلاکچین سازمانی اضافه می کند

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

سامسونگ SDS ، بازوی فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) سامسونگ ، سرویس جدیدی را با نام Paperless جهت ارائه قابلیت اطمینان و شفافیت اسناد در محیط ابری راه اندازی کرد.

Paperless که به عنوان یک راه حل مبتنی بر ابر برای خدمات (blockchain-as-a-service) BaaS راه اندازی شده است ، اسناد حساس مانند قراردادها ، فرم های رضایت نامه و گواهی های بلاکچین را برای جلوگیری از جعل و جعل مدیریت می کند. به گفته این مقام اعلامیه، سرویس جدید می تواند در زمینه های مختلف مانند رای گیری یا وظایفی که به اسناد اثبات گوناگون نیاز دارند ، استفاده شود.

Paperless همچنین با رمزنگاری و ذخیره اطلاعات حساس یا حجم زیاد در یک سرور جداگانه ، فقط اسناد هش هر داده را در بلاکچین مدیریت اسنادی را که پس از مدتی مشخص باید دفع شوند ، فراهم می کند.

از آنجا که تمام تاریخچه داده ها از جمله ایجاد ، بازنگری و دفع اسناد در زنجیره بلوک در زمان واقعی ثبت می شود ، این طراحی با ترکیب فناوری درون زنجیره ای و خارج از زنجیره “کاهش سرعت معاملات بلاکچین به دلیل حجم گسترده داده ها” را نشان می دهد. در این اطلاعیه آمده است.

مربوط: بلاکچین می تواند به ناشران در افزایش اعتماد مخاطب کمک کند

سامسونگ SDS افزود كه این شركت از خدمات Paperless خود در قراردادهای حقوق و دستمزد كارمندان ، رای گیری در كل شركت و مدیریت گواهینامه برای ساده سازی فرآیندهای پیچیده استفاده می كند.

زیرمجموعه ICT غول فناوری کره جنوبی کاوشگر شناخته شده فناوری بلاکچین است. سال گذشته ، سامسونگ SDS اعلام کرد که یک سری پروژه های آزمایشی را برای آزمایش انجام می دهد مدیریت توزیع داروی مبتنی بر بلاکچین برای تضمین شفافیت در ردیابی داروهای دارویی.

سامسونگ نیز خود در مسابقات بلاکچین شرکت دارد. این شرکت قبلاً حق ثبت اختراع a قابل برنامه ریزی درایو حالت جامد بلاکچین (SSD) و تغییر دهید ، اگرچه این حق ثبت اختراع هنوز ثمرات ملموسی ندارد.