دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

سرکوب مقررات ممکن است برای رمزنگاری خوب باشد

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

جیانان وو ، میلیاردر رمزنگاری و بنیانگذار و مدیر عامل سابق بیت کوین (BTC) غول استخراج Bitmain ، معتقد است که موج کنونی مداخلات نظارتی در صنعت رمزنگاری ممکن است “یک چیز خوب در طولانی مدت باشد.”

صحبت كردن وو در طی کنفرانس Asia Tech x سنگاپور در هفته جاری ، وو خاطرنشان کرد که این بخش تقریباً به “یک صنعت تریلیون دلاری کلاهک بازار” رسیده است ، با بیش از 10٪ از شهروندان ایالات متحده که با کلاس دارایی جدید درگیر هستند. در این شرایط ، او استدلال کرد که درگیر شدن بیشتر در تنظیم مقررات یک سود خالص برای رمزنگاری در طول زمان است:

“من فکر می کنم فشار نظارتی قوی تر از قبل است اما باعث می شود بسیاری از بازیگران بد از این صنعت خارج شوند و اطمینان حاصل کنند که شهرت صنعت بسیار بهتر از نبود آن است. بنابراین من فکر می کنم این نوع سرکوب ها در طولانی مدت می تواند برای صنعت خوب باشد. “

اخیر سرکوب رمزنگاری در چین بسیار چشمگیر بوده است، که سابقه طولانی در تلاش برای دقیق دارد تجارت را محدود و حتی سرکوب کنید ارزهای دیجیتال غیرمتمرکز تحولات دیگر – از جمله چندین حوزه قضایی اقدامات اخیر علیه عملیات مبادله رمزنگاری برتر Binance – اشاره به رویکرد مداخله گرانه تر که به تدریج در سراسر جهان حرکت می کند.

اوایل امروز ، کیتلین لانگ ، بنیانگذار و مدیرعامل بانک و اعتماد Avanti متمرکز بر رمزنگاری ، توییت کرد که در ایالات متحده ، برخورد قانونی با رمزنگاری “آغاز شده است”. لانگ ادعا کرد که تنظیم کننده ها به جای هدف قرار دادن دارایی هایی مانند بیت کوین و اتر ، به دنبال “واسطه ها” و “نقاط دسترسی” دلار آمریکا به بخش خواهند بود (ETH) به طور مستقیم.

با این حال وو پیشنهاد کرد که تعامل بیشتر بین تنظیم کنندگان ، دولت ها و شرکت ها در بخش رمزنگاری هم لازم است و هم احتمالاً در نتایج آن مثبت خواهد بود. وی سنگاپور را به عنوان نمونه مورد اشاره قرار داد و توصیف دولت آن را “معقول” ، بسیار کارآمد و “قابل دسترسی” در مورد معاملات با صنعت دانست.

مربوط: آیا تنظیمات با رمزنگاری سازگار می شوند ، یا رمزنگاری ها با تنظیمات؟ کارشناسان پاسخ می دهند

وی گفت ، به ویژه در كشور كوچكی مانند سنگاپور ، تا زمانی كه بازیگران صنعت رمزنگاری به شهروندان محلی آسیب نرسانند ، مقامات احتمالاً آنها را ترك می كنند و از اقدامات قانونی علیه آنها خودداری می كنند. وی ادعا کرد: “دلایل زیادی وجود دارد که سنگاپور قطب ابتکارات رمزنگاری شود.”

بعد از وو تا حدودی بحث برانگیز از Bitmain، جایی که او پایه و اساس ثروت تقریبی 1.8 میلیارد دلاری خود را بنا نهاد ، مدیر عامل سابق در ادامه یک پلت فرم خدمات مالی دارایی دیجیتال به نام Matrixport را تاسیس کرد ، که در ابتدا فقط در سنگاپور مستقر بود ، گسترش یافت تا دفتری رو به رو در اروپا در زوریخ ایجاد کند.