دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

صندلی فدرال می گوید: پول های ثابت به مقررات سختگیرانه تری نیاز دارند ، در مورد CBDC صحبت می کند

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

جروم پاول ، رئیس فدرال رزرو امروز به مجلس نمایندگان گفت که Stablecoins باید مقررات سختگیرانه تری مانند وجوه بازار پول یا سپرده های بانکی داشته باشد.

نماینده آنتونی گونزالس (R-OH) از پاول به طور خاص در مورد Tether ، که در حال حاضر با ارزش ترین ارز ثابت است ، س askedال شد. Tether ادعا کرد پشتوانه هر سکه یک دلار بود ، اما ثابت شده است که نادرست است. بلکه بیشتر توسط کاغذ تجاری یا بدهی پشتیبانی می شود. پاول گفت که بیشتر اوقات این دارایی ها بسیار نقدینگی هستند ، اما در طول بحران مالی اخیر چنین نبود. او توضیح داد:

“بازار تازه از بین می رود. و این زمانی است که مردم پول خود را می خواهند. این بسیار ساده است: این فعالیت های اقتصادی بسیار شبیه سپرده های بانکی و صندوق های بازار پول است ، و آنها باید به روش های قابل تنظیم تنظیم شوند.”

پاول ادامه داد که اگر Stablecoins بخشی از جهان پرداخت باشد ، پس باید مقرراتی وضع شود ، زیرا یک چارچوب نظارتی “در حال حاضر ، برای پولهای ثابت وجود ندارد.”

وی همچنین اضافه کرد که وی دارایی های رمزنگاری ناپایدار را بخشی از جهان پرداخت در آینده نمی داند. دارایی های رمزنگاری در صفحه 75 ذکر شده است گزارش سیاست های پولی جمعه گذشته منتشر شد. آنها صدا می کنند فقط یک جمله بود ، که در متن “دارایی های خطرناک” ذکر شد ، و می گفتند:

“افزایش قیمت انواع دارایی های رمزنگاری شده نیز تا حدی نشان دهنده اشتهای ریسک است.”

نماینده استفان لینچ (D-MA) گفت که یک ارز دیجیتال بانک مرکزی یا CBDC تعداد ارزهای رمزپایه راه اندازی شده را کاهش می دهد:

وی افزود: “شما به ارزهای پایدار نیاز ندارید ، اگر ارز دیجیتال آمریکا داشته باشید به ارزهای رمزپایه نیاز نخواهید داشت. من فکر می کنم این یکی از استدلال های قوی به نفع آن است “

پاول مقاله ای را بیان کرد که بر روی مزایا و خطرات مرتبط با الف تمرکز دارد CBDC در ایالات متحده مدتی در ماه سپتامبر خارج می شود.

وی همچنین در پاسخ به سوالی در مورد نرخ تورم رکوردی که ایالات متحده تجربه می کند ، گفت: “آنها به طور قابل توجهی افزایش یافته اند و احتمالاً در ماه های آینده قبل از تعدیل همچنان بالا خواهند ماند.”

مربوط: هنگامی که تورم دلار آمریکا دوباره مورد توجه قرار گرفت ، بیت کوین از حمایت 33K دلار بازپس می گیرد

پاول بر گفته های قبلی خود ایستاد که این افزایش موقتی است و اگر بازارهای خاصی مانند خودروهای دست دوم به شرایط پیش از همه گیر برگردند ، احتمالاً به حالت عادی بازمی گردد.

پاول فردا در کمیته امور بانکی ، مسکن و امور شهری مجلس سنا سخنرانی خواهد کرد.