دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

قاضی شاکیان دعوی BitMEX را به دلیل ارائه دروس رمزگذاری “مبانی” سرزنش می کند

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

ویلیام اوریک ، قاضی منطقه کالیفرنیا که ناظر بر یک دادخواست شکایت است که علیه بورس اوراق بهادار مشتقات BitMEX تنظیم شده است ، پیشنهاد شاکیان را برای ارائه آموزش “اصول ارزهای رمزپایه” رد کرده است.

بر اساس گزارش 13 ژوئیه از قانون 360 ، قاضی پاسخ داد به پیشنهاد Bitcoin Manipulation Abatement LLC (BMA) با یک سفارش یک صفحه ای در روز سه شنبه ، با تشریح این پیشنهاد “به خوبی پذیرفته نشد”.

شاکیان معتقدند که آموزش ارزهای رمزپایه به سود دادگاه است. قاضی اوریک نوشت ، من فکر می کنم نه ، و افزود که شاکیان “باید بر روی وظیفه متمرکز شوند – من را متقاعد کنند که آنها ادعای قابل قبولی را بیان کرده اند.”

شکایت BMA برای اولین بار در ماه مه سال 2020 ، تنها چند هفته پس از شکایت شرکت علیه این شرکت صورت گرفت موج دار شدن و FTX. شکایت علیه BitMEX اکنون در چهارمین تکرار است.

شاکیان ادعا می کنند که شرکت مادر سابق BitMEX ، HDR Global Trading Limited و مدیران آرتور هیز ، بن دلو و ساموئل رید به طور آگاهانه مبادله را برای “مشارکت ، تسهیل ، کمک ، سرمایه گذاری ، مشاوره ، القا و / یا تهیه هزاران نفر طراحی کرده اند. فعالیت های غیرقانونی. “BMA ادعا می کند BitMEX رکعت ، پولشویی و کلاهبرداری در شبکه را انجام داده است.

نسخه قبلی این دادخواست بدون تعصب در ماه مارس رد شد. BitMEX به طور قاطعانه کار می کند ادعاهای BMA را رد کرد.

وزارت دادگستری ایالات متحده Delo ، Hayes ، Reed و BitMEX رئیس توسعه تجارت Gregory Dwyer را به نقض قانون رازداری بانك متهم كرده است كه شکایت کرد علیه این گروه در اکتبر 2020

رید در همان ماه دستگیر شد ، در حالی که دلو و هیز داوطلبانه در برابر مقامات تسلیم شدند مارس و آوریل قبل از آزادی با قرار وثیقه. سه گانه خواهد شد محاکمه صورت در مارس 2022 ، در حالی که دویر همچنان آزاد بود.