قالب وردپرس OceanWP فارسی

قالب وردپرس OceanWP فارسی

برای راه اندازی سایت‌های شرکتی، همراه با فروش محصولات شرکتتان باید از قالب‌های چند منظوره وردپرسی استفاده کنید. یکی از این قالب‌ها که توسط سازنده آن بصورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار گرفته، قالب وردپرس OceanWP است. امروز این قالب زیبا را برای شما فارسی و راست‌چین کرده‌ایم.

قالبی که پیش روی شماست یکی از بهترین قالب ها برای استفاده در پروژه‌هایتان است.
قالبی سبک وزن (کم حجم)، پویا و کارآمد با قابلیت استفاده گسترده در حوزه های کاری مختلف از قبیل خلق پروژه هایی مانند بلاگ ها، سایت های خبری و سایت‌های فروشگاهی. هم چنین این قالب از فروشگاه ساز محبوب ووکامرس بصورت کامل پشتیبانی می‌کند. از همین را در زمینه گسترده بودن حوزه کاری، این قالب توانسته نظر مثبت بسیاری از توسعه‌دهندگان وردپرس را به خود جلب کند.

این قالب دارای ظاهری زیبا ، حرفه‌ای و کارپسند بوده و همچنین سریع می‌باشد. یکی دیگر موارد مهم که در این قالب می‌توان به آن اشاره کرد، ریسپانسیو یا واکنشگرا بودن آن است، می‌توانید تمام تنظیمات را با موبایل و تبلت تغییر دهید به طور خلاصه قالب در تمام دستگاه‌ها تعاملی خوب برقرار کرده و ظاهری خوب و دلنشین را به کاربر ارائه می‌دهد.

همچنین این قالب با اکثر افزونه‌های صفحه ساز مانند: elementor, beaver builder, briz و … سازگار است.

اگر یک قالب چند منظوره و خلاق میخواهید فرصت را از دست ندید و دمو این قالب رایگان را نگاه کنید، مطمئنم این قالب همانه که میخواید. ?

 داستان ساخت این قالب از زبان سازنده‌

سال 2012 بود که میخواستم یک بلاگ طراحی کنم که با سیستم مدیریت محتوای وردپرس اشنا شدم، بعد از آموزش دیدن درباره تغییر قالب سایت از حالت default یا اولیه وردپرس، به این نتیجه رسیدم که قالب مورد نظر من یا پولی است که باید بهایی را بابت آن بدهم، یا رایگان بود و کیفیت لازم برای کار من برخوردار نبود. چون در آن زمان من در حال ساخت یک سایت فروشگاهی بودم، این رویه گذشت و من هم آموزش‌های طراحی قالب را گذراندم و در سال 2015 و 2016 تصمیم به ساخت قالبی به طور رایگان و قابل استفاده برای اکثر زمینه‌های کاری شدم، از ایجاد سایت‌های خبری گرفته تا حتی فروشگاهی و…

این قالب را به طور رایگان برای تمام کاربران و توسعه دهندگان وردپرس ارائه دادم. خوشبختانه تا امروز مورد توجه قرار گرفته و ورژن‌ها و آپدیت‌های مختلفی از آن را روانه دنیای وردپرسی‌ها کرده‌ام.

این قالب با افتخار توسط تیم میهن وردپرس برای شما هم‌میهنان عزیز راست چین شده و هم اکنون در دسترس است.