دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

قدرت هش بیت کوین چین قبل از سرکوب کاهش یافت: داده های کمبریج

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

سرکوب بیت کوین توسط چین (BTC) استخراج معادن به دلیل نگرانی های مصرف انرژی به طور گسترده ای به عنوان عامل مهاجرت معدنچیان از آسیا به کشورهای غربی در نظر گرفته می شود. اما تحقیقات جدید مرکز مالی جایگزین کمبریج نشان می دهد که تغییر در قدرت استخراج معدن قبل از بررسی مجدد چین آغاز شده است.

رویترز گزارش شده که کل قدرت محاسباتی چین متصل به شبکه بیت کوین یا نرخ هش از 75.5٪ در سپتامبر 2019 به 46٪ در آوریل 2021 کاهش یافت ، قبل از اینکه این کشور آسیایی حتی به طور رسمی اعلام کند سرکوب معدن.

در همین بازه زمانی 18 ماهه ، ایالات متحده سهم خود را از نرخ هش بیت کوین جهانی از 4٪ به 16.8٪ چهار برابر کرده و به دومین تولید کننده بزرگ بیت کوین تبدیل شده است. کشور دیگری که غالباً مقصد بالقوه ای برای جابجایی معدنچیان نامیده می شود ، قزاقستان ، سهم خود را به 8٪ افزایش داده و تولید کننده اصلی بیت کوین شد.

مقامات چینی پس از تجربه قطعی گسترده برق در مرکز استخراج سین کیانگ در ماه آوریل ، این کار را آغاز کردند بررسی میزان مصرف انرژی درگیر استخراج بیت کوین است. مقامات اعلام کردند نظارت دقیق بر فعالیت های معدنکاری به دلیل نگرانی از کربن ، باعث جابجایی چند معدنکار صنعتی به خارج از چین شده است.

مربوط: شریک Bitmain EMEA می گوید ، استخراج بیت کوین یک تصمیم آسان برای چین را ممنوع می کند

تماس با ممنوعیت استخراج معدن چین a ناراحتی موقتی، مدیر عامل شرکت iMining ، خرم شروف گفت که مکان متنوع تأسیسات استخراج معادن خبر خوبی برای بقیه جهان است. وی گفت: “بورس اوراق بهادار تورنتو اخیراً اولین بیت کوین ETF جهان را فهرست کرده است”[Canada] در حال حاضر از نظر جریان اصلی ارزهای رمزپایه از منحنی جلوتر است. “

برخی از کارشناسان برخورد چین با استخراج بیت کوین را تصمیمی آسان می دانند. شریک EMEA Bitmain اخیراً به Cointelegraph گفته است این کشور برای دریافت بودجه از صندوق بین المللی پول یا بانک جهانی ملزم به کاهش رد پای کربن خود است و استخراج بیت کوین یک هدف مناسب برای به حداقل رساندن مصرف انرژی بود.