دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

قیمت بیت کوین زیر 33 هزار دلار است ، اما داده های زنجیره ای به تجمع BTC اشاره دارد

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

با شروع فشارهای وارده بر بازار ارز رمزنگاری شده چین و بیت کوین (BTC) hashrate شروع به نشان دادن علائم بهبودی می کند ، معامله گران اکنون روی چگونگی تأثیر قیمت بر قیمت این هفته متمرکز شده اند باز کردن بیش از 550 میلیون دلار ارزش سهام GBTC Grayscale.

داده ها از Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می دهد که روند نزولی صبح زود در BTC در تاریخ 12 ژوئیه تا بعد از ظهر نیز ادامه داشت زیرا قیمت BTC پس از تسخیر بازار بر روی خرس ها به زیر سطح پشتیبانی 33000 دلار رسید.

نمودار 4 ساعته BTC / USDT. منبع: TradingView

پس از گزارش رسانه های مختلف از این شرکت ، مقیاس خاکستری توجه بیشتری را به خود جلب کرد به طور علنی سه بیانیه ثبت فرم 10 را ثبت کرد با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC).

با این کار تعداد اعتمادهای گزارش شده به صورت عمومی که توسط Grayscale مدیریت می شود ، با اعتماد برای Bitcoin Cash به پنج اعتماد می رسد (BCH) ، Ethereum Classic (و غیره) و Litecoin (LTC) پیوستن به اعتمادهای قبلاً ثبت شده برای بیت کوین و اتر (ETH)

هش ریت بیت کوین علائم بهبودی را نشان می دهد

سرکوب استخراج بیت کوین در چین منجر به کاهش 55 درصدی هش ریت شبکه شد زیرا معادن BTC در سراسر کشور خاموش شدند و عملیات به خارج از کشور منتقل شد.

بر اساس گزارش اخیر Glassnode ، تقریباً 29٪ از قدرت هش رفته از دست رفته اکنون به صورت آنلاین در آمده است زیرا معدنچیان چینی با موفقیت در جابجایی مجدد سخت افزار اقدام کردند در حالی که “سخت افزارهای منسوخ شده قبلاً از بین رفته و جان تازه ای پیدا کرده اند.”

میانگین نرخ هش بیت کوین. منبع: شیشه گره

پس از تقریباً یک ماه فروش از ماینرها ، معیار تغییر موقعیت خالص ماینر اکنون نشان می دهد که آنها دوباره در حالت انباشت قرار گرفته اند و این نشان می دهد که “فشار طرف فروش ناشی از ماینرهای آفلاین بیش از جبران انباشت توسط ماینرهای عملیاتی است.”

شواهد دیگری در مورد کاهش فروش را می توان در داده های جریان مبادله برای BTC یافت ، که در مقایسه با سپرده گذاری طی دو هفته گذشته مقدار بیشتری BTC از مبادلات خارج شده است.

بیت کوین همه جریان خالص را مبادله می کند. منبع: CryptoQuant

در نتیجه افزایش خروجی ، میزان ذخایر بیت کوین در تمام صرافی ها بین 28 ژوئن و 11 ژوئیه بیش از 16100 BTC کاهش یافت.

بیت کوین تمام ذخایر مبادله شده را انجام می دهد. منبع: CryptoQuant

از منظر کلان ، بسیاری این را به عنوان یک رشد صعودی برای بیت کوین تفسیر می کنند ، زیرا به نظر می رسد دارندگان توکن در حال برداشتن BTC برای ذخیره سازی طولانی مدت هستند زیرا بازار در انتظار حرکت مهم بعدی است.

مربوط: بیت کوین با افزایش سرعت شورت به زیر 33 هزار دلار می رسد ، تاجر هشدار می دهد فشار شدید “قیمت BTC”

آلت کوین ها تحت فشار قرار می گیرند

به طور کلی Altcoins روز دوشنبه تحت فشار قرار گرفت ، زیرا عقب نشینی در BTC منجر به ضعف در سراسر بازار شد.

عملکرد روزانه ارزهای رمزنگاری شده. منبع: سکه 360

با تشدید فروش تا بعد از ظهر قیمت اتر (ETH) پس از هجوم بازرگانان برای خروج ، به سطح حمایت 2000 دلار سقوط کرد.

در حالی که اکثر بازار در این روز قرمز بود ، چندین پروژه وجود داشت که توانستند در 12 ژوئیه بالاتر از سر و صدا و سود پس از آن قرار بگیرند ، با متال (MTL) سود 18٪ در حالی که Revain (REV) ، Stratis (STRAX) و پروتکل ذهنی (INJ) 12٪ افزایش یافت

در حال حاضر محدودیت کل بازار ارزهای رمزنگاری شده 1.354 تریلیون دلار و نرخ تسلط بیت کوین 45.5٪ است.

نظرات و نظرات بیان شده در اینجا صرفاً نظرات نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph.com نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و تجاری شامل ریسک است ، هنگام تصمیم گیری باید تحقیقات خود را انجام دهید.