دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

چرا ساخت بک لينک ديگر تاثيری ندارد؟

فهرست عنوان محتوای صفحه

سوالی که این روزها خیلی از دوستان از من می پرسند در ارتباط با بک لینک ها است. خیلی از دوستان فکر می کنند که بک لینک ها دیگر در سئو تاثیر گذار نیستند و به همین خاطر از من می پرسند چرا هر چی بک لینک می سازیم دیگر تاثیری ندارد؟ چرا این همه بک لینکی که می سازیم تاثیری در جابه جایی رتبه سایت ما در نتایج گوگل نمی گذارد؟

درست است که گوگل در سال 2018 به یک سری از فاکتورهای تعامل با کاربر اهمیت بیشتری می دهد ولی بک لینک همچنان جزء مهمترین فاکتور در سئو محسوب می شود و گوگل از طریق بک لینک ها است که می تواند اعتبار سایت ها را بسنجد.

پس هیچگاه بک لینک ها تاثیر خودشان را از دست نمی دهند ولی باید بدانید در ساخت بک لینک ها دو نکته بسیار مهم است و متاسفانه خیلی از دوستانی که ادعا می کنند سایت ما بک لینک های زیادی دارد اصلا به این دو نکته توجهی نمی کنند.

نکته اول کیفیت بک لینک ها است. متاسفانه خیلی از دوستان بک لینک های بی کیفیتی برای سایت خود می سازند و انتظار دارند بک لینک هایی که می سازند باید در رتبه سایت شان در نتایج جست و جو تاثیر گذار باشد.

حتی با بررسی بک لینک سایت های خیلی از دوستانی که در دوره سئو کار حرفه ای شرکت کرده اند متوجه بی کیفیت بودن بک لینک هایشان شدم. دیدم که اکثرا بک لینک هایشان توسط چند وبلاگ ساخته شده است. و روزانه فقط در این بلاگ ها لینک سازی می کنند. این در صورتی است که من در دوره سئو کار حرفه ای استراتژی درست ساخت بک لینک در وبلاگ ها را به طور کامل توضیح داده ام.

نکته دوم تعداد بک لینک ها است. متاسفانه دوستان زیادی که می گویند چرا دیگر بک لینک ها تاثیر گذار نیستند بک لینک های کمی برای سایت خود ساخته اند و در این صورت انتظار معجزه را دارند. در صورتی که اصلا اینطور نیست! تعداد بک لینک هایی که یک وب سایت دارد از دید گوگل بسیار مهم است. البته همیشه کمیت را نباید به کیفیت ترجیح داد ولی خب تعداد بک لینک ها هم مهم است.

در پادکست یک شنبه های همیار وب این هفته مفصل درباره موارد عنوان شده صحبت کرده ام. همچنین در مورد فاکتورهای مهم سئو در سال 2018 هم صحبت کرده ام که این فاکتورها بیشتر مربوط به تعامل کاربر با سایت می شود. مثل بازگشت کاربران وفادار به سایت، بازدید به صورت مستقیم از سایت، میزان تعامل کاربران با سایت که مربوط به ماندگاری کاربران در سایت و میزان صفحات دیده شده توسط کاربران در سایت می شود، می باشد.

منبع :همیار وب

Original Article

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای درخواست مشاوره رایگان، از ساعت 8 الی 22 تماس بگیرید.

09338752044