دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

کاهش ناگهانی قیمت ارزهای دیجیتال؛ افت ۲۰۰۰ دلاری قیمت بیت کوین در عرض چند ساعت

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

در حالی که بسیاری از کارشناسان و تحلیل‌گران بازار با اشاره به آغاز رسمی پذیرش بیت کوین به‌عنوان پول قانونی در السالوادور، انتظار افزایش قیمت بیت کوین را داشتند، این ارز دیجیتال با سقوط ناگهانی به زیر ۵۰,۵۰۰ دلار رسید.

به گزارش ارزدیجیتال، قیمت بیت کوین که صبح امروز در مرز ۵۲,۵۰۰ دلار معامله می‌شد، در عرض ۲ ساعت، چیزی در حدود ۲,۰۰۰ دلار از ارزش خود را از دست داد و به زیر ۵۰,۵۰۰ دلار سقوط کرد.

کاهش ناگهانی قیمت ارزهای دیجیتال؛ افت ۲۰۰۰ دلاری قیمت بیت کوین در عرض چند ساعت
نمای بازار در arz.watch

در حال حاضر شاهد احیای نسبی قیمت و رسیدن به مرز ۵۱,۰۰۰ دلار هستیم. این در حالی بود که بسیاری از کارشناسان انتظار افزایش بیشتر قیمت را داشتند.

به‌گفته تحلیل‌گران و متخصصان امر، آغاز پذیرش بیت کوین به‌عنوان پول قانونی در السالوادور یک عامل صعودی به شمار می‌رفت که می‌توانست روند صعود این ارز دیجیتال را تسریع کند.

شاخص ترس و طمع بیت کوین هم در محدوده ۷۹ قرار دارد که حاکی از طمع شدیدِ حاکم بر بازار است. با تکیه بر این شاخص می‌توان گفت که قدرت صعودی بازار در حال تحلیل‌رفتن است.

جهش بیت کوین در روزهای گذشته، ارزش بازار این ارز دیجیتال را تا مرز ۱ تریلیون دلار افزایش داده بود و بسیاری از معامله‌گران منتظر عبور از این مرز بودند. در حال حاضر ارزش بازار بیت کوین ۹۵۹ میلیارد دلار است.

طی دو هفته گذشته قیمت بیت کوین با افزایش قابل‌توجهی همراه شد، با این حال سلطه این ارز دیجیتال بر بازار کاهش یافته است و طبق داده‌ها، تا ۳۹.۹ هم پایین رفت. این کاهش سلطه، با افزایش سلطه اتریوم بر بازار همراه بود.

از هفته گذشته تا پیش از سقوط اخیر، قیمت بیت کوین ۱۲ درصد رشد کرده بود؛ اصلاح قیمت با توجه به این رشد شدید در کوتاه‌مدت چندان تعجب‌برانگیز نیست.

[ad_2]

لینک منبع

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای درخواست مشاوره رایگان، از ساعت 8 الی 22 تماس بگیرید.

09338752044