دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

انجین قصد دارد از NFT برای ارتقا sustain پایداری و برابری به عنوان عضوی از پیمان سازمان ملل استفاده کند

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

پیمان جهانی ملل متحد ، پیمانی غیر الزام آور با هدف تشویق مشاغل به اتخاذ سیاست های پایدار و با مسئولیت اجتماعی ، توکن غیر قابل انعطاف (NFT) و پلتفرم بازی بلاکچین Enjin را به عنوان یک شرکت کننده پذیرفته است.

آنجین اعلام کرد روز سه شنبه در حال بررسی روشهای استفاده از NFT برای ارتقا sustain پایداری و برابری به عنوان بخشی از پیمان سازمان ملل است. این شرکت پیشنهاد کرد از این فناوری برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی با استفاده از آن در شرکت های جذب کننده کربن و کاهش شکاف ثروت جهانی با اجازه دسترسی غیر مجاز به بازارهای NFT به جهانیان استفاده شود.

رئیس مرکز هوش مصنوعی و رباتیک در م Instituteسسه تحقیقات بین المللی جرم و عدالت سازمان ملل ، ایراكلی گفت: “در حالی كه ما در تلاش هستیم تا از بیماری همه گیر جهانی و تأثیرات آن رهایی یابیم ، اما در حال رشد تصاعدی فن آوری هایی مانند هوش مصنوعی و بلاکچین هستیم.” بریدزه. “بیش از هر زمان دیگر ، ما باید از مزایای این فن آوری های جدید بهره ببریم و اطمینان حاصل کنیم که در آینده مجهزتر و متحد تر هستیم ، تا بتوانیم سیاره خود را به مکانی مناسب تر برای همه تبدیل کنیم.”

سازمان ملل متحد ذکر شده 17 هدف از توسعه پایدار که امیدوار است تا سال 2030 محقق شود ، از جمله کاهش نابرابری ، ارائه آموزش با کیفیت ، و تشویق مصرف و تولید مسئولانه. استر چانگ ، مدیر اجرایی شبکه جهانی کامپکت سنگاپور ، گفت که مشارکت انجین با پیمان سازمان ملل می تواند به تحقق این اهداف کمک کند ، زیرا “فناوری نقش مهمی دارد”.

این شرکت قبلاً به ابتکاراتی با هدف سبزتر و پایدارتر کردن اقدامات ، از جمله توافق نامه اقلیم رمزنگاری پیوست ، که در آن شرکت کنندگان متعهد به دستیابی به انتشار خالص صفر از مصرف برق Enjin گفت که قصد دارد NFT های خنثی کربن را تا سال 2030 فعال کند و ادعا کرد blockchain JumpNet از قبل کربن منفی است

مربوط: انجین به پروژه ای علاقه مند می شود که NFT های مورد حمایت فیزیکی را ارائه می دهد

نگرانی های زیست محیطی توجه صنعت صنایع جهانی از جمله رمزنگاری و بلاکچین را به عنوان اثرات تغییر اقلیم جلب کرده است به نظر می رسد در حال افزایش است. سازمان ملل چنین گفته است بلاکچین این توانایی را دارد که به بحران آب و هوا بپردازد و کمک به دستیابی به اقتصاد جهانی پایدارتر.