دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

اولین قدم در صنعت بلاکچین

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

صنعت ارزهای رمزنگاری شده در طی سالهایی که آغاز شده رشد چشمگیری داشته است. به دنبال Bitcoin (BTC) در سال 2009 راه اندازی شد ، کل صنعت در اطراف دارایی نوآورانه و فناوری زیر بلاکچین آن شکوفا و شکوفا شده است. مردم هزاران پروژه رمزنگاری ، تعداد زیادی بلاکچین مختلف و تعداد زیادی مشخصات فنی و مختلف بلاکچین ایجاد کرده اند.

با چنین صنعت عمیق و گسترده ای ، اگر می خواهید درگیر شوید ، از کجا می توانید از کجا شروع کنید؟ با علاقه و استعداد خود شروع کنید.

صنعت ارزهای رمزپایه و بلاکچین (که بعضاً به عنوان صنعت بلاکچین یا صنعت رمزنگاری نیز شناخته می شود) در تعدادی از طیف های خاص منشعب شده است که می توانید در آنها با ظرفیت های مختلف شرکت کنید. جناحهای این صنایع که در این مقاله توضیح داده شده است ، لیست کاملی نیست ، اما چند نمونه از مکانهای مختلف را در فضا ارائه می دهد.

طاقچه های ذکر شده نیز به طور خاص در صنعت تولید و پذیرفته نشده اند و ممکن است بسته به این که با چه شخصی صحبت می کنید یا از کدام منبع تحقیق می کنید ، گروه های مختلفی دسته بندی شوند یا به گونه ای دیگر طبقه بندی شوند. برخی از طاقچه ها می توانند با سایر طاقچه های صنعت کلی هم پوشانی داشته باشند.

توسعه دهندگان

افرادی که دارای مهارت فنی هستند می توانند به این بخش از رمزنگاری و بلاکچین علاقه مند شوند. این می تواند به معنای ساخت برنامه های غیرمتمرکز ، کمک به توسعه بلاکچین یا کار بر روی مشخصات فنی دارایی های رمزنگاری باشد. توسعه دهندگان زمینه ساز راه حل ها و دارایی های صنعت هستند.

برای درک بلاکچین ، بررسی کنید – چگونه بلاک چین کار می کند؟ همه چیز برای دانستن وجود دارد

بسیاری از مناطق مورد علاقه بالقوه در گروه توسعه دهندگان قرار می گیرند. بخش مالی غیرمتمرکز (DeFi) فضای رمزنگاری در سال 2020 برجسته شد و تقاضای جدیدی را برای مبادله دارایی های دیجیتال و زیرساخت های مربوطه به شما معرفی کرد. DeFi شامل راه حلهایی برای عملکردهایی مانند وامهای مبتنی بر رمزنگاری است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد DeFi ، بخوانید – DeFi: راهنمای جامع مالی غیرمتمرکز

یکی دیگر از زمینه های بالقوه افراد علاقه مند به فناوری ، علامت های غیر قابل استفاده (NFT) است که در سال 2021 شیوع زیادی پیدا کرد و راهی جدید برای تأیید اعتبار و ردیابی موارد منحصر به فرد با ارزش ارائه می دهد. بخش NFT رمزنگاری برای ایجاد راه حل در مورد موارد استفاده موجود و همچنین کاوش موارد استفاده نشده از فناوری ، به افرادی با مهارت فنی نیاز دارد.

به NFT علاقه مند هستید؟ مجله Cointelegraph را بررسی کنید راهنمای سریع نشانه های غیر قابل نفوذ

تاجران

معاملات رمزنگاری از برخی جهات مشابه معاملات سهام است. صنعت رمزنگاری دارای هزاران دارایی دیجیتال است که هر یک از آنها دارای قیمت هستند. تجارت رمزنگاری شامل خرید و فروش دارایی ها در جستجوی سود است. معامله گران آنقدر به این فکر نمی کنند که یک دارایی چه کاری انجام می دهد و چگونه کار می کند ، آنها علاقه مند به خرید یا عدم خرید دارایی و فروش آن با قیمت بالاتر هستند یا بالعکس.

معامله گران ممکن است به جدیدترین اخبار علاقه مند شوند و بر اساس تبلیغات تبلیغاتی یا انتظارات به دنبال خرید و فروش باشند. بازرگانان نیز اغلب از نمودارهای قیمت ، الگوی اندازه گیری قیمت و شاخص های قیمت استفاده می کنند. اقدام به نمودار قیمت ، تجزیه و تحلیل فنی گفته می شود. علاوه بر این ، از آنجایی که بیت کوین و سایر ارزهای رمزپایه حرکت دارایی را به طور علنی بر روی بلاکچین های خود نشان می دهند ، تحلیلگران می توانند نتیجه گیری های خود را بر اساس معاملات و فعالیت ها انجام دهند – معروف به تحلیل داخلی

برای اطلاعات بیشتر در مورد تجارت رمزنگاری ، بخوانید: نحوه تجارت ارزهای رمزپایه: راهنمای نهایی مبتدیان

معاملات همچنین می تواند با جایگاه توسعه دهنده همپوشانی داشته باشد ، زیرا ممکن است معامله گران بخواهند ربات های معاملاتی ، شاخص های نمودار مشتری و سایر ابزارهای مفید تجارت را بسازند (یا شخص دیگری را بسازد).

مقررات

چگونه رمزنگاری در قوانین و مقررات موجود کشورها جای می گیرد؟ آیا مناطق باید قوانین و دستورالعمل های جدیدی را برای رمزنگاری و بلاکچین تنظیم کنند؟ در حالیکه صنعت رمزنگاری برای سالهای آتی به پیشرفت خود ادامه می دهد ، مقررات یک کانون در حال رشد است.

طبقه بندی ارزهای رمزنگاری شده به عنوان دارایی ها به آرامی همراه شده اند. بیت کوین و اتریوم (ETH) به طور كلي به عنوان كالا درنظر گرفته مي شود ، اما طبقه بندي بسياري از دارايي هاي رمزنگاري شده در اين صنعت نيز چندان روشن نيست.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در سال 2020 علیه ریپل اقدام کرد در مورد وضعیت XRP ، یک دارایی Ripple در طی سالهای مختلف با ظرفیتهای مختلفی درگیر بوده است. سایر اقدامات نظارتی نیز در رمزنگاری و بلاکچین وجود دارد ، مانند صحنه در حال انجام با مبادلات رمزنگاری و مناطق عملیاتی آنها.

افراد علاقه مند به رمزنگاری یا بلاکچین در زمینه اصلی قانونی یا نظارتی ممکن است با غرق شدن در مقررات رمزنگاری با برخی ظرفیت ها ، همپوشانی احساسات خود را پیدا کنند. این ممکن است شامل کار در تیم های حقوقی و انطباق پروژه های رمزنگاری ، کار با گروه های سیاسی و اتاق های فکر یا خدمت مستقیم در دولت ها برای ایجاد تغییرات باشد.

سازندگان شرکت

رهبران و چشم اندازان ممکن است تمایل به بهبود فضای رمزنگاری با ایجاد یک پروژه یا تجارت داشته باشند که یک مشکل یا نیاز مشخص شده را حل کند. مبتکران طی این سالها پروژه های بی شماری را در این فضا متولد کرده اند و به رشد صنعت از یک دارایی واحد به کل بخش کمک می کنند.

ایجاد یک شرکت ممکن است شامل شناسایی چیزی باشد که در فضای رمزنگاری یا بلاکچین از دست رفته است ، سپس استخدام و هدایت تیمی متمرکز بر ارائه راه حل ویژه برای این مشکل.

برای اطلاعات بیشتر در مورد تنظیم رمزنگاری ، بخوانید: آیا مقررات با رمزنگاری سازگار می شوند ، یا رمزنگاری با تنظیمات؟ کارشناسان پاسخ می دهند

همپوشانی در این گروه وجود دارد ، زیرا سازندگان شرکت همچنین ممکن است در زمینه کدگذاری ، تنظیم مقررات یا سایر زمینه های فوق تخصص داشته باشند.

محتواسازان

رسانه های اجتماعی و رشد اینترنت درهای شرکت کنندگان را برای به اشتراک گذاشتن افکار و تخصص خود در سطح جهان باز کرده است. تقریباً هرکسی می تواند از طریق یوتیوب ، توییتر و سایر روش ها اطلاعات زیادی در مورد فضای رمزنگاری را بیاموزد ، و سپس با تهیه محتوای خود تخصص خود را به این معادله اضافه کند.

مربوط: دوره جدیدی از کسب درآمد از محتوا؟ فناوری Blockchain می تواند حقوق شما را دریافت کند

جریان های محتوا می توانند شامل نوشتن در مورد رمزنگاری و بلاکچین در یک وبلاگ شخصی یا برای یک شرکت رسانه ای ، ایجاد محتوای YouTube ، پست های متوسط ​​و موارد دیگر باشند. ایجاد محتوا می تواند با تمام دسته های دیگر ذکر شده در این مقاله همپوشانی داشته باشد. توسعه دهندگان ، بازرگانان و متخصصان نظارتی همه می توانند محتوای خود را ایجاد کنند.