دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

تحلیل قیمت بیت کوین؛ حمایت‌ها و مقاومت‌های پیش رو کجاست؟

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

قیمت بیت کوین در حالی از سد مقاومت روانی ۵۰,۰۰۰ دلاری خود عبور کرد که کارشناسان می‌گویند احتمال اصلاح و رسیدن دوباره به زیر این سطح وجود دارد.

به گزارش نیوزبی‌تی‌سی، بیت کوین طی روزهای گذشته موفق شد با عبور از ۴۹,۰۰۰ دلار، ناحیه مقاومتی ۵۰,۰۰۰ دلاری را هم پشت سر بگذارد و به بالای میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته برسد.

در حال حاضر، خریداران همچنان فعالیت زیادی در بازار دارند و طی ساعات گذشته قیمت بیت کوین را به بالای ۵۱,۰۰۰ دلار رساندند و حتی در مقطعی در تلاش برای عبور از ۵۲,۰۰۰ دلار بودند. در طول جهش اخیر، بیت کوین تا اوج ۵۱,۸۸۸ دلار پیش رفت. بیت کوین در زمان نگارش این مطلب در محدوده ۵۱,۵۰۰ دلار نوسان می‌کند.

۵۰,۸۰۰ دلار اولین حمایت پیش روی قیمت بیت کوین است. این سطح در نزدیکی فیبوناچی ۲۳.۶ درصدی قرار دارد که در جهش اخیر از ۴۶,۸۹۵ دلار به ۵۱,۸۸۸ دلار تشکیل شده بود. از سوی دیگر، یک خط روند صعودی هم روز نمودار یک ساعته تشکیل شده است که حمایت آن در نزدیکی ۴۹,۵۰۰ دلار است.

نمودار قیمت بیت کوین
نمودار قیمت بیت کوین

در صورت مهیاشدن شرایط برای صعود بیشتر، در محدوده ۵۱,۵۰۰ دلار شاهد مقاومت خواهیم بود. ۵۲,۰۰۰ دلار اصلی‌ترین مقاومت قیمت بیت کوین است و عبور از آن می‌تواند جرقه‌ای برای جهش بیشتر باشد. ۵۳,۲۰۰ دلار هم به‌عنوان مقاومت بعدی بیت کوین عمل می‌کند. در صورتی که این مقاومت شکسته شود، می‌توان انتظار رشد تا ۵۵,۰۰۰ دلار را داشت.

این در حالی است که شکست بیت کوین در عبور از ۵۲,۰۰۰ دلار، می‌تواند اصلاح بازار را به همراه داشته باشد. در این صورت، ۵۰,۸۰۰ دلار اولین حمایت خواهد بود.

۵۰,۰۰۰ دلار پراهمیت‌ترین حمایت در روند اصلاحی است و پس از آن خط روند به‌عنوان حمایت عمل خواهد کرد. این سطح نزدیک به فیبوناچی ۵۰ درصدی است که در جهش اخیر ایجاد شده است. شکسته‌شدن خط روند ممکن است به سقوط تا ۴۹,۰۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته منجر شود.

شاخص مکدی (MACD) در حال حاضر رفته‌رفته قدرت خود در محدوده صعودی را از دست می‌دهد و شاخص قدرت نسبی (RSI) هم با فاصله زیاد، بالاتر از سطح ۵۰ قرار دارد.

۵۰,۸۰۰ و ۵۰,۰۰۰ دلار، به‌ترتیب حمایت‌های پراهمیت قیمت بیت کوین هستند و ۵۱,۵۰۰، ۵۲,۰۰۰ و ۵۳,۲۰۰ هم مقاومت‌های پراهمیت پیش روی بیت کوین را تشکیل داده‌اند.

[ad_2]

لینک منبع

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای درخواست مشاوره رایگان، از ساعت 8 الی 22 تماس بگیرید.

09338752044