دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

تنظیم کننده اوراق بهادار برزیل Eter ETF را تأیید می کند

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

Comissão de Valores Mobiliários (CVM) برزیل ، تنظیم کننده اوراق بهادار این کشور ، اتر (ETH) صندوق قابل معامله در بورس (ETF) ، با توجه به اعلامیه توسط QR Capital ، شرکت هولدینگ QR Asset Management.

این صندوق که تحت عنوان QETH11 معامله می شود ، در بورس اوراق بهادار معتبر B3 برزیل که به عنوان یک صرافی منطقه ای فعالیت می کند و به مشتریان در سراسر جهان خدمات ارائه می دهد ، تجارت خواهد کرد. QETH11 از همان شاخص اتر که با گروه CME استفاده می شود استفاده خواهد کرد و از خدمات حضانت نهادی ارائه شده توسط Gemini دوقلوهای Winklevoss استفاده خواهد کرد.

در اعلامیه خود ، ناشر صندوق محصول را به عنوان “یک گزینه ساده ، ایمن و تنظیم شده برای هر سرمایه گذار برای قرار گرفتن در معرض مستقیم Ethereum از طریق کارگزاری ترجیحی خود ، بدون نگرانی در مورد ثبت نام در صرافی ها ، کیف پول ها یا کلیدهای خصوصی” ارائه می دهد. QR Asset Management ETH فیزیکی را برای محصول خریداری می کند و متعهد می شود سطح بالایی از شفافیت و امنیت را برای سرمایه گذاران QETH11 تضمین کند.

مربوط: Bitcoin ETF جدید در کانادا تأیید شده است

اخبار مربوط به چراغ سبز CVM داغ دو پا را دنبال می کند زودتر ارزهای رمزنگاری شده ETF در مارس امسال تصویب می شوند، یکی 100٪ بیت کوین و دیگری شامل پنج ارز رمزنگاری شده ، علاوه بر بیت کوین (BTC) هر دو با B3 معامله می شوند و محصول تنها بیت کوین نیز به همین ترتیب توسط QR Asset Management مدیریت می شود. شروع شد با تیکر QBTC11 معامله کنید در اواخر ماه ژوئن.

یک ماه قبل ، در ماه فوریه ، کمیسیون اوراق بهادار انتاریو کانادا چراغ سبز را برای اولین بیت کوین ETF که از نظر فیزیکی تسویه حساب کرده بود ، روشن کرد. در جای دیگر ، به ویژه در ایالات متحده ، تنظیم کننده های اوراق بهادار هستند هنوز تأییدیه های رمزنگاری ETF را به تأخیر می اندازد با وجود تقاضای مداوم