دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

فرم کسب و کار بدون کاغذ چیست؟ (+ چگونه یکی بسازیم)

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

آیا می خواهید برای کاهش مصرف کاغذ برای کسب و کار خود فرم های دیجیتال ایجاد کنید؟

فرم های کسب و کار بدون کاغذ، فرم های دیجیتالی هستند که به صرفه جویی در هزینه و زمان کمک می کنند. می توانید با فرم های آنلاین به مخاطبان بیشتری دست پیدا کنید و کاغذ کمتری را هدر دهید.

در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که فرم کسب و کار بدون کاغذ چیست و چگونه آن را بسازید.

فرم کسب و کار بدون کاغذ چیست؟

فرم های کسب و کار بدون کاغذ چیست؟

فرم کسب و کار بدون کاغذ یک فرم دیجیتالی است که کاربران شما می توانند آن را در فرم شما پر کنند وب سایت وردپرس. کاربران می توانند از رایانه، تلفن هوشمند یا تبلت خود برای پر کردن فرم در هر زمان و از هر مکان استفاده کنند.

این روزها مشاغل استفاده از فرم های کاغذی را کنار گذاشته و در عوض فرم های دیجیتال را انتخاب می کنند. این به آنها کمک می کند تا یک محیط بدون کاغذ ایجاد کنند.

بدون کاغذ بودن فواید زیادی دارد:

  • دستیابی به مخاطبان بزرگتر: فرم های دیجیتال می توانند به شما کمک کنند تا مخاطبان را از مکان های مختلف جذب کنید. هیچ محدودیت جغرافیایی یا تاخیری در دریافت پاسخ افراد در کشورهای مختلف وجود ندارد.
  • دسترسی آسان: افراد می توانند با استفاده از هر دستگاهی به فرم کسب و کار بدون کاغذ شما دسترسی داشته باشند و جزئیات را از هر کجا پر کنند.
  • دریافت پاسخ های فوری و صرفه جویی در زمان: فرم‌های بدون کاغذ به شما کمک می‌کنند در زمان صرفه‌جویی کنید و پاسخ‌های فوری را ببینید. بر خلاف فرم‌های کاغذی که باید منتظر دریافت پاسخ‌ها از طریق پست باشید، فرم‌های دیجیتال این فرآیند را سریع‌تر می‌کنند.
  • صرفه جویی در هزینه: استفاده از فرم های دیجیتال همچنین به شما کمک می کند تا در هزینه های کاغذ، تجهیزات چاپ و هزینه های پست صرفه جویی کنید.
  • خوب برای محیط زیست: بدون کاغذ رفتن تاثیر مثبتی بر محیط زیست دارد. شما می توانید به حفظ درختان، جلوگیری از جنگل زدایی و کاهش ضایعات کمک کنید.

حال، چند روش استفاده از فرم های بدون کاغذ چیست؟

چه زمانی می توانید از فرم های بدون کاغذ برای تجارت خود استفاده کنید؟

راه های مختلفی وجود دارد که می توانید فرم های کاغذی خود را به فرم های دیجیتال تبدیل کنید.

اگر نیاز دارید با مصرف کنندگان خود در تماس باشید، پس می توانید یک فرم تماس آنلاین ایجاد کنید و آن را به وب سایت خود اضافه کنید. به این ترتیب، می توانید پیشنهادات، بازخوردها را دریافت کنید و سوالات کاربران خود را حل کنید.

راه دیگر برای استفاده از فرم های کسب و کار بدون کاغذ این است که پذیرش درخواست های شغلی آنلاین. به جای درخواست از متقاضیان برای ارسال نسخه های فیزیکی رزومه خود، آنها می توانند به سادگی آنها را با استفاده از فرم دیجیتال شما آپلود کنند. همچنین به ساده سازی فرآیند استخدام شما کمک می کند و کاغذبازی های غیر ضروری را حذف می کند.

اگر در حال اجرا هستید فروشگاه آنلاین، پس شما می توانید ایجاد فرم های سفارش بدون کاغذ. مشتریان می توانند جزئیات را در فرم سفارش پر کنند، سفارشات خود را ثبت کنند و به صورت آنلاین پرداخت کنند.

همچنین می‌توانید فرم‌های ثبت نام دیجیتالی را برای رویدادهای آینده ایجاد کنید وبینار یا کنفرانس

با این اوصاف، بیایید ببینیم که چگونه می توانید به راحتی یک فرم دیجیتال بدون کاغذ در وردپرس ایجاد کنید.

ایجاد فرم کسب و کار بدون کاغذ در وردپرس

بهترین راه برای افزودن فرم های بدون کاغذ فرم های تجاری در وردپرس استفاده از آن است WPForms. این است بهترین افزونه فرم تماس برای وردپرس و توسط بیش از 5 میلیون حرفه ای استفاده شده است.

با WPForms، یک فرم ساز کشیدن و رها کردن دریافت می کنید که سفارشی کردن فرم خود را بسیار آسان می کند. به علاوه، این افزونه قالب های مختلفی را ارائه می دهد تا بتوانید به سرعت شروع به کار کرده و انواع فرم ها را ایجاد کنید.

برای این آموزش، بیایید یک فرم ثبت نام کنفرانس دیجیتال ایجاد کنیم. ما از WPForms Lite نسخه چون 100% رایگان است. نیز وجود دارد WPForms Pro نسخه ای که گزینه های سفارشی سازی بیشتر، قالب ها و افزونه های قدرتمند را ارائه می دهد.

ابتدا باید افزونه WPForms را نصب و فعال کنید. اگر به کمک نیاز دارید، لطفاً راهنمای ما را در این زمینه ببینید نحوه نصب افزونه وردپرس.

پس از فعال سازی، می توانید به WPForms از پنل مدیریت وردپرس و سپس روی دکمه «افزودن جدید» کلیک کنید.

یک فرم جدید اضافه کنید

در صفحه بعدی، فرم ساز را خواهید دید.

برای شروع، ادامه دهید و یک نام برای فرم خود در بالا وارد کنید.

یک نام برای فرم خود وارد کنید

پس از آن، به پایین اسکرول کنید و الگوی “فرم ثبت نام کنفرانس” را انتخاب کنید.

به سادگی ماوس را روی الگو نگه دارید و روی دکمه “استفاده از الگو” کلیک کنید.

الگوی فرم ثبت نام کنفرانس را انتخاب کنید

در مرحله بعد، می توانید فرم خود را با استفاده از سازنده کشیدن و رها کردن سفارشی کنید. WPForms فیلدهای مختلفی را ارائه می دهد که می توانید به فرم خود اضافه کنید.

به سادگی یک فیلد از گزینه های داده شده در سمت چپ خود بکشید و آنها را در جایی که می خواهید به فرم اضافه کنید رها کنید.

فیلدهایی را به فرم خود اضافه کنید

در نسخه Lite، می توانید متن خط، متن پاراگراف، منوی کشویی، چند گزینه ای، چک باکس و موارد دیگر را اضافه کنید.

با این حال، اگر به زمینه های فانتزی مانند نیاز دارید شماره تلفن، رمز عبور، آدرس یا گزینه آپلود فایل، سپس توصیه می کنیم از نسخه WPForms Pro استفاده کنید.

علاوه بر این، می توانید فیلدهای موجود در قالب را بیشتر سفارشی کنید. برای مثال، اگر روی فیلد «نام» کلیک کنید، گزینه‌های بیشتری را در منوی سمت چپ خود خواهید دید. به عنوان مثال، می توانید برچسب، قالب و موارد دیگر را ویرایش کنید.

هر فیلد را در فرم ویرایش کنید

در مرحله بعد، می توانید از منو به تب “تنظیمات” بروید.

در اینجا، می توانید تنظیمات فرم خود را تغییر دهید. در تنظیمات عمومی، می‌توانید نام فرم را ویرایش کنید، توضیحات اضافه کنید، متن دکمه ارسال را تغییر دهید و موارد دیگر.

تنظیمات کلی را تغییر دهید

پس از آن، می‌توانید به تنظیمات اعلان‌ها بروید و آدرس ارسال به ایمیل را ویرایش کنید که وقتی شخصی فرمی را ارسال می‌کند، ایمیلی دریافت می‌کنید.

همچنین تنظیماتی برای تغییر خط موضوع، از نام، از ایمیل و موارد دیگر وجود دارد.

اعلان های ایمیل را ویرایش کنید

در نهایت، می‌توانید تنظیمات تأیید را در WPForms نیز تغییر دهید. این پیامی است که افراد هنگام ارسال فرم مشاهده خواهند کرد.

می توانید پیامی را نشان دهید، صفحه فرود را نشان دهید یا کاربران را به URL دیگری هدایت کنید.

تنظیمات تایید را تغییر دهید

برای جزئیات بیشتر، راهنمای ما را بررسی کنید نحوه ارسال ایمیل تایید پس از ارسال فرم وردپرس.

در صورت تمایل، می‌توانید روی برگه بازاریابی در سمت چپ کلیک کنید تا فرم خود را به خدمات بازاریابی مختلف متصل کنید. ارائه دهنده خدمات ایمیل.

تب WPForms Marketing

حتی می توانید فرم خود را با نرم افزار جلسه یا وبینار مانند بزرگنمایی، یا دیگری ایجاد کنید گردش کار خودکار برای صرفه جویی در زمان

پس از اتمام تنظیمات، فراموش نکنید که روی دکمه «ذخیره» در بالا کلیک کنید و از فرم ساز خارج شوید.

بعد، می توانید فرم خود را به هر کدام اضافه کنید پست یا صفحه وردپرس.

برای شروع، به سادگی یک صفحه یا پست جدید را ویرایش یا اضافه کنید. وقتی در ویرایشگر محتوای وردپرس، روی دکمه “+” کلیک کنید و بلوک “WPForms” را اضافه کنید.

بلوک WPForms را اضافه کنید

پس از آن، یک منوی کشویی در بلوک WPForms خواهید دید.

در اینجا می توانید فرم ثبت نام کنفرانس خود را انتخاب کنید.

فرم خود را انتخاب کنید

اکنون صفحه خود را منتشر یا به روز کنید.

سپس می توانید به وب سایت خود مراجعه کنید تا فرم ثبت نام کنفرانس بدون کاغذ را در عمل مشاهده کنید.

پیش نمایش فرم ثبت نام کنفرانس

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد که فرم کسب و کار بدون کاغذ چیست و چگونه آن را بسازید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در این زمینه ببینید هزینه ساخت یک وب سایت وردپرس چقدر است، یا انتخاب متخصص ما از بهترین نرم افزار حقوق و دستمزد منابع انسانی برای مشاغل کوچک.

اگر این مقاله را دوست داشتید، لطفا در ما مشترک شوید کانال یوتیوب برای آموزش تصویری وردپرس. شما همچنین می توانید ما را در توییتر و فیس بوک.



[ad_2]

تهیه و ترجمه توسط دیتکو لینک منبع خبر

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای درخواست مشاوره رایگان، از ساعت 8 الی 22 تماس بگیرید.

09338752044