دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

مدیر عامل DoubleLine لحظه خرید بیت کوین را با قیمت 23K دلار مشاهده می کند ، پیش بینی می کند دلار آمریکا “بسیار چشمگیر” کاهش یابد

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

جفری گوندلاچ ، مدیر عامل شرکت مدیریت سرمایه گذاری DoubleLine ، اشاره کرد که بیت کوین می تواند در طولانی مدت فعالیت مطلوبتری نسبت به دلار آمریکا ببیند.

در مصاحبه روز چهارشنبه در CNBC گزارش نیمه وقت، گوندلاچ گفت او معتقد بود که مردم قادر به خرید بیت کوین هستند (BTC) به زودی زیر 23000 دلار با توجه به احتمال تشکیل دارایی رمزنگاری شده در یک الگوی تجارت سر و شانه. او ظاهراً به “سر” اشاره داشت که قیمت BTC به بیش از 64000 دلار رسید در 13 آوریل و شانه ها به عنوان افزایش اوایل ژانویه به بیش از 40،000 دلار و افت اخیر به $ 30،000.

گوندلاش گفت: “من اعتقاد زیادی به بالای سر و شانه ندارم اما این یکی بسیار قانع کننده به نظر می رسد.” “خنثی شدن 23،000 دلار خیلی زود بود ، اما احساس کردم که دوباره قادر به خریدن زیر 23،000 دلار خواهید بود.”

گرچه میلیاردر گفت که اوایل سال گذشته در ارز رمزنگاری شده صعودی است ، اما او همیشه آن را یک دارایی “بسیار سوداگرانه و بسیار ناپایدار” دانسته و نمودار قیمت فعلی را “بسیار ترسناک” خوانده است. در حالی که نوسانات افزایش قیمت و همچنین افت را نشان می دهد ، به نظر می رسد نظرات گوندلاچ در مورد دلار آمریکا فراتر از امسال ناخوشایندتر باشد.

مدیر عامل DoubleLine حدس و گمان که هر دو کسری بودجه تجاری و بودجه ایالات متحده ، که احتمالاً در نتیجه سقوط اقتصادی همه گیر در حال افزایش است ، ممکن است باعث “کاهش قابل توجه دلار” دلار شود. او افزود:

“در کوتاه مدت ، پویایی ها برای تقویت حاشیه یا متوسط ​​دلار وجود داشته و خواهد داشت. در بلند مدت ، فکر می کنم دلار باشد [is] محکوم به فنا

بر اساس شاخص دلار آمریكا در MarketWatch ، دلار بود تجارت در زمان انتشار 92.64 ، در 24 ساعت گذشته تقریبا 0.25٪ افزایش یافته است. قیمت بیت کوین تقریباً 4٪ کاهش یافته و به 31،436 دلار رسیده است.

مربوط: سرمایه گذار میلیاردر در بیت کوین ابراز تاسف می کند: “من باید خیلی بیشتر می خریدم”

گوندلاچ ، که قبلاً توسط بسیاری به عنوان “باند پادشاه” شناخته می شد ، قبلاً این کار را انجام داده است Bitcoin را پرچین خوبی در برابر تورم خواند همراه با طلا اما ابراز نگرانی در مورد ردیابی ارزهای رمزنگاری شده. DoubleLine در حال حاضر بیش از 135 میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت دارد – که ادعا می شود هیچ کدام از آنها رمزنگاری را شامل نمی شود – و مدیر عامل شرکت گفت او شخصاً “به بیت کوین اعتقاد ندارد”.

گوندلاچ گفت: “من هرگز شخصاً طولانی بیت کوین نبوده ام ، هرگز كوتاه نبوده ام ، فقط برای من نبوده است.” “من آن نوع تحمل خطر را در DNA ندارم که مجبور شوم هر روز قیمت را بالا ببرم و ببینم 40٪ پایین است.”