دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

نحوه اضافه کردن طرح دستور العمل مناسب سئو در وردپرس (روش آسان)

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

آیا به دنبال راهی برای اضافه کردن طرح دستور غذا به وب سایت وردپرس خود هستید؟

اگر شما یک وبلاگ غذا، سپس می توانید دستور العمل های خود را با استفاده از نشانه گذاری طرحواره به صورت تکه هایی در نتایج موتورهای جستجو نمایش دهید. این می تواند به شما کمک کند تا کلیک ها و ترافیک بیشتری به سایت خود داشته باشید.

در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه دستور العمل های سئو پسند را با طرحواره در وردپرس اضافه کنید.

دستور العمل ها را در وردپرس با قالب بندی SEO Friendly اضافه کنید

Recipe Schema چیست و چرا از آن استفاده می کنیم؟

نشانه گذاری طرح دستوری (یا داده های ساخت یافته) نوع خاصی از آن است کد HTML که به شما اضافه شده است وب سایت وردپرس، و اطلاعات بیشتری در مورد محتوای شما به موتورهای جستجو ارائه می دهد.

این اطلاعات در وب سایت شما نمایش داده نمی شود. به کد منبع برای خواندن ربات های موتور جستجو اضافه شده است.

گوگل، بینگ و سایر موتورهای جستجو از نشانه گذاری طرحواره برای نمایش اطلاعات اضافی به عنوان استفاده می کنند قطعه های برجسته. اینها نتایج برجسته شده با اطلاعات اضافی هستند که در بالای صفحه نتایج جستجو نمایش داده می شوند.

برای مثال، Google می‌تواند مواد اولیه، رتبه‌بندی، زمان پخت، ارزش غذایی و سایر اطلاعات را از دستور العمل‌های شما در قطعه‌های ویژه نشان دهد.

قطعه دستور غذا در گوگل

گوگل این اطلاعات اضافی را از نشانه گذاری طرح دستور غذا در صفحه دریافت می کند.

به همین دلیل است که افزودن دستور العمل‌ها با طرحواره می‌تواند به شما کمک کند تا این قطعه‌ها را بگیرید و خود را تقویت کنید بهینه سازی موتور جستجوی وردپرس (SEO).

قطعه های ویژه راه بسیار خوبی برای دریافت کلیک های بیشتر به وب سایت شما از نتایج جستجوی ارگانیک و ترافیک خود را افزایش دهید.

همانطور که گفته شد، بیایید ببینیم چگونه می توانید به راحتی طرح دستور غذا را در وردپرس اضافه کنید.

افزودن دستور العمل های سئو دوستانه با طرحواره در وردپرس

ساده ترین راه برای افزودن نشانه گذاری طرح دستور غذا در وردپرس استفاده از آن است همه در یک سئو (AIOSEO) افزونه برای وردپرس

این است بهترین افزونه سئو وردپرس در بازار وجود دارد و به شما کمک می کند تا وب سایت خود را برای موتورهای جستجو بدون نیاز به استخدام متخصص سئو بهینه کنید.

توجه داشته باشید: شما نیاز دارید نسخه AIOSEO Pro زیرا شامل ویژگی نشانه گذاری طرحواره و سایر ویژگی های قدرتمند مانند نقشه سایت، مدیر تغییر مسیر و موارد دیگر می باشد. همچنین وجود دارد نسخه رایگان AIOSEO می توانید برای شروع تلاش کنید.

ابتدا باید افزونه AIOSEO را در سایت خود نصب و فعال کنید. اگر به کمک نیاز دارید، پس آموزش ما را دنبال کنید نحوه نصب افزونه وردپرس.

پس از فعال سازی، می توانید به All in One SEO » داشبورد از پنل مدیریت وردپرس خود و روی دکمه “راه اندازی جادوگر راه اندازی” کلیک کنید.

جادوگر راه اندازی را از داشبورد AIOSEO راه اندازی کنید

برای پیکربندی صحیح افزونه در وب سایت خود، به سادگی مراحل موجود در ویزارد را دنبال کنید. برای اطلاعات بیشتر، می توانید راهنمای ما را بررسی کنید نحوه راه اندازی All in One SEO برای وردپرس.

پس از راه اندازی AIOSEO در سایت خود، اکنون می توانید به AIOSEO » جستجوی ظاهر از قسمت مدیریت وردپرس خود و سپس روی زبانه «انواع محتوا» کلیک کنید.

نشانه گذاری طرحواره در تنظیمات AIOSEO

در بخش انواع محتوا، می‌توانید نشانه‌گذاری طرحواره پست‌ها، صفحات، محصولات، گروه‌ها، عضویت‌ها و سایر انواع محتوایی را که در وب‌سایت خود دارید ویرایش کنید.

پیش بروید و برگه “Schema Markup” را برای پست ها انتخاب کنید. اکنون می توانید روی منوی کشویی Schema Type کلیک کرده و گزینه “Recipe” را انتخاب کنید.

نوع طرح دستور غذا را انتخاب کنید

شما می توانید همین کار را برای صفحات، محصولات، انواع پست سفارشی، و همه انواع محتوای دیگر. پس از انتخاب دستور غذا به عنوان نوع طرحواره، فراموش نکنید که تغییرات خود را ذخیره کنید.

افزودن اطلاعات دستور العمل طرحواره به پست ها و صفحات

مرحله بعدی این است که اطلاعات دستور پخت خود را به هر کدام اضافه کنید پست وردپرس یا صفحه ای که می خواهید در قطعه های برجسته نمایش داده شود.

برای شروع، ادامه دهید و یک پست موجود را ویرایش کنید یا یک پست جدید اضافه کنید. هنگامی که شما در ویرایشگر وردپرس، به سادگی به سمت کادر متا “AIOSEO Settings” رفته و برگه “Schema” را انتخاب کنید.

در تنظیمات AIOSEO برگه schema را انتخاب کنید

AIOSEO فیلدهای متعددی را برای وارد کردن جزئیات مربوط به دستور پخت خود و اطلاع دادن به Google در مورد آن ارائه می دهد. می توانید با افزودن نام غذا، توضیحات، نویسنده و تصویری که می خواهید در نتایج جستجو نمایش داده شود، شروع کنید.

جزئیات طرح دستور خود را وارد کنید

علاوه بر این، AIOSEO فیلدهای اضافی را برای اضافه کردن جزئیات بیشتر در مورد دستور پخت شما ارائه می دهد. پر کردن این فیلدهای اضافی واقعاً مفید است، زیرا Google اطلاعات مختلفی را برای موارد مختلف نشان می دهد عبارات جستجو.

می‌توانید جزئیات مربوط به نوع غذا، نوع غذا، زمان مورد نیاز، مقدار وعده‌ها، مواد تشکیل دهنده، کالری، دستورالعمل‌ها، رتبه‌بندی و موارد دیگر را وارد کنید.

فیلدهای اضافی برای وارد کردن اطلاعات طرح دستور غذا

هنگامی که اطلاعات دستور پخت خود را پر کردید، ادامه دهید و پست وبلاگ خود را منتشر کنید. AIOSEO طرح دستور غذا را با داده هایی که شما ارائه کرده اید اضافه می کند.

شما و بازدیدکنندگانتان نمی‌توانید تفاوتی را در قسمت جلویی وب‌سایت خود مشاهده کنید، اما اکنون ربات‌های موتور جستجو تمام داده‌های اضافی مورد نیاز خود را برای قطعه‌های برجسته در اختیار خواهند داشت.

برای بهینه سازی دستور العمل های خود برای ترافیک بیشتر از موتورهای جستجو، می توانید از ما استفاده کنید چک لیست سئو پست وبلاگ.

امیدواریم که این مقاله به شما کمک کرده باشد تا یاد بگیرید چگونه دستور العمل های سئو پسند با طرحواره در وردپرس اضافه کنید. همچنین ممکن است بخواهید از طریق راهنمای ما در این زمینه بروید چگونه یک گواهینامه SSL رایگان برای وب سایت وردپرس خود دریافت کنید و نکاتی برای افزایش سرعت عملکرد وردپرس.

اگر این مقاله را دوست داشتید، لطفا در ما مشترک شوید کانال یوتیوب برای آموزش ویدیویی وردپرس. شما همچنین می توانید ما را در توییتر و فیس بوک.

پست نحوه اضافه کردن طرح دستور العمل مناسب سئو در وردپرس (روش آسان) اول ظاهر شد WPBeginner.



[ad_2]

تهیه و ترجمه توسط دیتکو لینک منبع خبر

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای درخواست مشاوره رایگان، از ساعت 8 الی 22 تماس بگیرید.

09338752044