دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

نحوه افزودن قابلیت ذخیره و ادامه در فرم های وردپرس

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

آیا می خواهید به کاربر خود اجازه دهید تا فرم های وردپرس خود را قبل از ارسال ذخیره کرده و از سر بگیرد؟

اگر فرم های پیچیده و طولانی دارید، پس داشتن قابلیت ذخیره و ادامه برای کاربران شما مفید است. این به دریافت فرم های ارسالی بیشتر کمک می کند، زیرا افراد می توانند پیشرفت خود را ذخیره کرده و پس از اتمام به راحتی ارسال کنند.

در این مقاله، نحوه افزودن قابلیت ذخیره و ادامه در فرم‌های وردپرس را به شما نشان خواهیم داد تا میزان تکمیل فرم را بهبود ببخشید.

نحوه افزودن قابلیت ذخیره و ادامه در فرم های وردپرس

چه زمانی از ذخیره و ادامه در فرم های وردپرس استفاده کنیم؟

اگر تکمیل آن زمان زیادی می برد، اغلب افراد فرمی را ارسال نمی کنند. داشتن قابلیت ذخیره و رزومه برای شما فرم های وردپرس می تواند این موضوع را حل کند.

عملکرد ذخیره و ادامه دادن به کاربران شما امکان می دهد پیشرفت فرم خود را ذخیره کرده و پر کردن آن را از جایی که ترک کرده اند از سر بگیرند.

به بازدیدکنندگان شما این امکان را می دهد که هر زمان که بخواهند فرم را تکمیل کنند، زیرا مجبور نیستند این کار را یکجا انجام دهند. در نتیجه، فرم های ارسالی بیشتری دریافت می کنید و کاهش ترک فرم.

اگر فرم‌های طولانی مانند نظرسنجی، پرسشنامه، درخواست های شغلی، یا از چندین نفر بخواهید که جزئیات را در مراحل مختلف در یک گردش کار پر کنند.

همانطور که گفته شد، بیایید ببینیم چگونه می توانید قابلیت ذخیره و ادامه را در فرم های وردپرس اضافه کنید.

افزودن قابلیت ذخیره و ادامه در فرم های وردپرس

ساده ترین راه برای افزودن قابلیت ذخیره و رزومه در وردپرس استفاده از آن است WPForms. این است بهترین افزونه فرم تماس وردپرسو بیش از 5 میلیون صاحب وب سایت از آن استفاده می کنند.

WPForms

با WPForms، می توانید هر نوع فرم وردپرس، از جمله فرم تماس، ایجاد کنید. فرم پرداخت، فرم ثبت نام در خبرنامه و موارد دیگر. این یک فرم ساز کشیدن و رها کردن را ارائه می دهد که استفاده از آن را برای مبتدیان آسان می کند.

همچنین بیش از 300 قالب فرم از پیش ساخته شده، فیلدهای فرم های متعدد برای سفارشی سازی و ادغام با محبوب دریافت می کنید. ابزارهای بازاریابی ایمیلی و خدمات جمع آوری پرداخت مانند پی پال.

اخیراً یک را منتشر کردند افزونه را ذخیره و از سر بگیرید که به بازدیدکنندگان شما اجازه می دهد فرم های خود را ذخیره کرده و آنها را در جایی که آخرین بار ترک کرده اند تکمیل کنند.

برای این آموزش، ما از WPForms Pro نسخه زیرا شامل افزونه Save و Resume است. با این حال، یک نیز وجود دارد WPForms Lite نسخه ای که می توانید با آن شروع کنید.

ابتدا باید WPForms را در وب سایت خود نصب و فعال کنید. اگر به کمک نیاز دارید، لطفاً آموزش ما را در این زمینه ببینید نحوه نصب افزونه وردپرس.

پس از فعال سازی، می توانید به WPForms » تنظیمات از داشبورد وردپرس خود و کلید مجوز خود را وارد کنید. می توانید کلید را در قسمت حساب WPForms پیدا کنید.

کلید مجوز WPForms را وارد کنید

پس از آن، باید «ذخیره و ازسرگیری افزونه» را با پیمایش به آن فعال کنید WPForms » افزونه ها از قسمت مدیریت وردپرس خود و کلیک بر روی دکمه “نصب افزونه”.

افزونه WPForms را ذخیره و از سر بگیرید

پس از فعال شدن افزونه، می توانید قابلیت ذخیره و ادامه را به یک فرم موجود اضافه کنید یا یک فرم جدید وردپرس ایجاد کنید. برای شروع، به سادگی سر بزنید WPForms » افزودن جدید صفحه

در صفحه بعدی، الگوهای از پیش ساخته شده برای فرم خود را خواهید دید. می توانید یک نام برای فرم خود وارد کنید و یک الگو را برای شروع انتخاب کنید.

برای این آموزش، بیایید انتخاب کنیم فرم پیشنهاد قالب. می‌توانید ماوس را روی الگو نگه دارید و روی دکمه «استفاده از الگو» کلیک کنید.

یک قالب فرم را انتخاب کنید

در مرحله بعد، می توانید فرم خود را با استفاده از سازنده کشیدن و رها کردن ویرایش کنید. به سادگی هر فیلد فرمی را که می خواهید به فرم خود اضافه کنید بکشید و آن را در قالب رها کنید.

فیلدهای فرم را بکشید و رها کنید

WPForms همچنین به شما امکان می دهد هر فیلد را در فرم ویرایش کنید. به عنوان مثال، می‌توانید برچسب آن را ویرایش کنید، توضیحی اضافه کنید، ترتیب انتخاب‌ها را تغییر دهید، فیلد مورد نیاز را ایجاد کنید و موارد دیگر.

فیلدهای فرم را ویرایش کنید

پس از آن، می توانید از منوی سمت چپ خود به تب “تنظیمات” بروید و سپس “ذخیره و ازسرگیری” را انتخاب کنید.

تنظیمات ذخیره و ازسرگیری را فعال کنید

در مرحله بعد، می‌توانید روی کلید گزینه «فعال کردن ذخیره و رزومه» کلیک کنید. این به کاربر شما امکان می دهد فرم خود را ذخیره کند و بعداً به تکمیل آن ادامه دهد.

هنگامی که این گزینه را فعال می کنید، تنظیمات بیشتری را برای سفارشی کردن عملکرد ذخیره و ازسرگیری باز می کنید. به عنوان مثال، می توانید متنی که در کنار دکمه ارسال نمایش داده می شود را تغییر دهید و به کاربران اجازه دهید پیشرفت فرم خود را ذخیره کنند.

علاوه بر این، گزینه ای برای فعال کردن صفحه سلب مسئولیت وجود دارد که قبل از ذخیره پیشرفت آنها به کاربران نشان داده می شود. WPForms همچنین به شما امکان می دهد تنظیمات صفحه تایید را ویرایش کنید و متن نمایش داده شده در صفحه را تغییر دهید.

تنظیمات ذخیره و ازسرگیری را ویرایش کنید

در مرحله بعد، اگر به پایین بروید، گزینه های بیشتری وجود دارد. می‌توانید «لینک Resume» را فعال کنید تا به کاربران اجازه دهید پیوند فرم را کپی کرده و آن را در مرورگر خود جای‌گذاری کنند تا بعداً از سر گرفته شود.

همچنین گزینه‌ای برای «فعال کردن اعلان ایمیل» وجود دارد که پیوند را به آدرس ایمیل کاربر ارسال می‌کند تا آنها بتوانند از صندوق ورودی خود به فرم خود دسترسی داشته باشند.

همچنین می‌توانید متن ایمیلی را که بازدیدکنندگانتان در صندوق ورودی خود خواهند دید و پیام نمایش داده شده را ویرایش کنید.

تنظیمات بیشتر را ذخیره و از سر بگیرید

WPForms همچنین به شما امکان می‌دهد تنظیمات اعلان‌ها را تغییر دهید ایمیل تایید که افراد هنگام ارسال فرم دریافت خواهند کرد.

وقتی تغییرات را انجام دادید، ادامه دهید و روی دکمه “ذخیره” در بالا کلیک کنید و از فرم ساز خارج شوید.

فرم خود را ذخیره کنید

در مرحله بعد، می توانید فرم خود را به هر پست یا صفحه وبلاگ اضافه کنید. برای شروع، به سادگی یک صفحه موجود را ویرایش کنید یا یک صفحه جدید اضافه کنید. هنگامی که شما در ویرایشگر وردپرس، روی دکمه ‘+’ کلیک کنید و یک بلوک WPForms اضافه کنید.

بلوک WPForms

پس از آن، فرمی را که ایجاد کرده اید از منوی کشویی انتخاب کنید و صفحه خود را منتشر کنید.

فرم خود را انتخاب کنید

اکنون می‌توانید از صفحه خود دیدن کنید و به انتهای فرم بروید تا گزینه «ذخیره و از سرگیری بعد» را در کنار دکمه ارسال مشاهده کنید.

ذخیره و از سرگیری پیش نمایش بعدی

وقتی شخصی روی گزینه Save and Resume Later کلیک می کند، پیوندی به فرم را می بیند که می تواند آن را کپی کند. همچنین گزینه ای برای وارد کردن آدرس ایمیل برای دریافت لینک فرم از طریق ایمیل وجود خواهد داشت.

کاربران پیام را در ذخیره و رزومه مشاهده خواهند کرد

اکنون، همچنین می‌توانید ببینید که آیا فردی تا حدی فرم خود را تکمیل کرده و از گزینه ذخیره و ادامه در WPForms استفاده کرده است.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که به آن بروید WPForms » ورودی ها از داشبورد وردپرس و فرم خود را برای مشاهده ورودی های آن انتخاب کنید.

فرم خود را برای مشاهده مطالب انتخاب کنید

در صفحه بعدی، می توانید به دنبال ورودی هایی باشید که وضعیت “جزئی” دارند. اینها افرادی هستند که روی عملکرد ذخیره و ازسرگیری کلیک کرده و پیشرفت فرم خود را ذخیره کرده اند.

با بازگشت کاربر و تکمیل فرم، وضعیت به صورت خودکار به تکمیل شده تغییر می کند.

مشاهده ورودی های جزئی

امیدواریم این مقاله به شما در یادگیری نحوه افزودن قابلیت ذخیره و ادامه در فرم‌های وردپرس کمک کرده باشد. همچنین ممکن است بخواهید از طریق راهنمای ما در این زمینه بروید چگونه یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنیم و بهترین افزونه ها و ابزارهای وردپرس برای سایت های تجاری.

اگر این مقاله را دوست داشتید، لطفا در ما مشترک شوید کانال یوتیوب برای آموزش تصویری وردپرس. شما همچنین می توانید ما را در توییتر و فیس بوک.



[ad_2]

تهیه و ترجمه توسط دیتکو لینک منبع خبر

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای درخواست مشاوره رایگان، از ساعت 8 الی 22 تماس بگیرید.

09338752044