دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

نحوه ایجاد وفاداری مشتری در وردپرس با گیمیفیکیشن

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

آیا می خواهید با گیمیفیکیشن وفاداری مشتری را در وردپرس ایجاد کنید؟

Gamification به شما امکان می دهد به مشتریان و کاربران وفادار خود امتیاز و مشوق های دیگر پاداش دهید. این می تواند به ایجاد وفاداری مشتری و افزایش تعامل و تبدیل در وب سایت شما کمک کند.

در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید با گیمیفیکیشن وفاداری مشتری را در وردپرس ایجاد کنید.

نحوه ایجاد وفاداری مشتری در وردپرس با گیمیفیکیشن (2 روش)

چرا با گیمیفیکیشن در وردپرس وفاداری مشتری ایجاد کنیم؟

افزودن گیمیفیکیشن به وردپرس به شما این امکان را می‌دهد که به بازدیدکنندگانی که اقدامات خاصی را در وب‌سایت شما انجام می‌دهند، مانند نظر گذاشتن، نظر دادن یا خرید یک محصول، با انگیزه‌های متفاوت پاداش دهید.

این می تواند به بهبود وفاداری مشتری کمک کند ، زیرا مشتریان شما احساس تعامل بیشتری با شما خواهند کرد وب سایت وردپرس هنگامی که آنها با تخفیف ، امتیاز قابل بازخرید و موارد دیگر پاداش می گیرند.

استفاده از گیمیفیکیشن برای پاداش دادن به وفاداری مشتری می تواند راهی عالی برای فروش بیشتر در شما باشد فروشگاه آنلاین یا افزایش تبدیل در هر نوع وب سایت.

با این گفته، اجازه دهید دو روش مختلف را به شما نشان دهیم که می توانید با گیمیفیکیشن در وردپرس وفاداری مشتری ایجاد کنید. به سادگی از پیوندهای سریع زیر استفاده کنید تا مستقیماً به روشی که می خواهید استفاده کنید بروید.

روش 1. یک برنامه وفاداری مشتری Gamified را به فروشگاه آنلاین خود در وردپرس اضافه کنید

قبل از شروع کار ، باید عملکردی داشته باشید ووکامرس فروشگاه قبلا راه اندازی شده است اگر هنوز فروشگاه خود را می سازید ، راهنمای گام به گام ما را بررسی کنید نحوه راه اندازی فروشگاه آنلاین.

شما همچنین می خواهید مطمئن شوید که کیفیت بالا را انتخاب می کنید هاست ووکامرس و یک حرفه ای تم ووکامرس.

پس از آن، می توانید یک برنامه وفاداری مشتری بازی سازی شده را به فروشگاه خود اضافه کنید.

ساده ترین راه برای انجام این کار استفاده از کوپن های پیشرفته افزونه این است بهترین افزونه کد کوپن برای وردپرس که توسط بیش از 10000 فروشگاه آنلاین استفاده می شود.

توجه داشته باشید: می‌توانید با دریافت «بسته همه‌چیز»، افزونه‌های «کوپن‌های پیشرفته» و «برنامه وفاداری» را با هم خریداری کنید. حداقل ، برای ایجاد برنامه وفاداری خود ، باید افزونه Loyalty Program را دریافت کنید.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که افزونه را نصب و فعال کنید. برای اطلاعات بیشتر ، راهنمای مبتدیان ما را ببینید نحوه نصب افزونه وردپرس.

هنگامی که این کار را انجام دادید، باید به آن بروید کوپن ها »برنامه وفاداری در داشبورد مدیریت وردپرس خود و سپس روی گزینه منوی “تنظیمات” کلیک کنید.

این شما را به صفحه‌ای می‌برد که در آن می‌توانید میزان ارزش امتیازات پاداش خود را تغییر دهید.

تنظیمات افزونه برنامه وفاداری

می‌توانید «نسبت قیمت به امتیاز کسب‌شده» را تنظیم کنید که در آن کاربر به ازای هر دلاری که خرج می‌کند، 5 امتیاز کسب می‌کند. «نسبت بازخرید امتیاز به قیمت» تعداد امتیازهای لازم برای رسیدن به یک دلار است. در این صورت 10 امتیاز برابر با یک دلار خواهد بود.

همچنین اگر می خواهید امتیازها در فروشگاه شما با نام دیگری خوانده شوند، می توانید نام را تغییر دهید.

در مرحله بعد ، روی گزینه منوی “امتیاز کسب” کلیک کنید. در اینجا می توانید تنظیمات نحوه کسب امتیاز خود را انتخاب کنید.

تنظیمات کسب امتیاز

اگر به بخش «میزان امتیازات» به پایین بروید، می‌توانید اقداماتی را انتخاب کنید که امتیاز کسب می‌کنند.

به سادگی بر روی ضامن برای هر اقدامی که می خواهید امتیاز کسب کنید کلیک کنید.

تغییر مقادیر امتیاز

همچنین می توانید در این صفحه میزان امتیازهایی را که کاربر می تواند به ازای هر عمل کسب کند ، تعیین کنید.

پس از آن، روی گزینه منوی “Redemption & Expiry” کلیک کنید.

تنظیمات پیش‌فرض را رها می‌کنیم، اما می‌توانید حداقل تعداد امتیازها را قبل از بازخرید، زمان انقضای امتیازها و موارد دیگر سفارشی کنید.

تنظیمات بازخرید و انقضا

همانطور که در برنامه پاداش خود تغییراتی ایجاد می کنید، به طور خودکار ذخیره می شود، بنابراین لازم نیست نگران ذخیره تغییرات خود باشید.

اکنون کاربران شما می‌توانند هر زمان که آیتم‌هایی را خریداری کنند، نظر بدهند، اولین سفارش خود را تکمیل کنند و موارد دیگر امتیاز کسب کنند.

نمونه امتیاز کسب کنید

روش 2. ایجاد وفاداری با پاپ آپ های Gamified در وردپرس

راه دیگری که می توانید گیمیفیکیشن را به سایت وردپرس خود اضافه کنید و به مشتریان وفادار خود پاداش دهید این است که یک پاپ آپ برنده شوید. می توانید از این نوع پنجره برای به اشتراک گذاشتن تخفیف ها ، پیشنهادات ویژه و سایر مزایا به عنوان پاداش استفاده کنید.

در اینجا نحوه نمایش آن برای بازدیدکنندگان شما آمده است:

OptinMonster چرخش برای برنده شدن به عنوان مثال پنجره

این نوع پاپ آپ می تواند بازدیدکنندگان شما را تشویق کند تا با جذب مشتریان با کد تخفیف یا معامله انحصاری، اقدامی در فروشگاه آنلاین یا وب سایت شما انجام دهند.

ساده ترین راه برای افزودن اسپین به برنده و پاپ آپ های گیمیفی شده به وردپرس این است OptinMonster. این است بهترین پلاگین تولید سرنخ برای وردپرس که توسط بیش از 1.2 میلیون وب سایت استفاده می شود.

OptinMonster

برای جزئیات بیشتر، راهنمای ما در نحوه اضافه کردن اسپین برای برنده شدن optins در وردپرس و WooCommerce.

پس از فعالسازی و راه اندازی افزونه ، می توانید پنجره های باز شده خود را کاملاً سفارشی کنید و برای چه افرادی نمایش داده می شود.

OptinMonster ویرایش چرخش پنجره بازشو

امیدواریم این مقاله به شما در یادگیری نحوه ایجاد وفاداری مشتری در وردپرس با گیمیفیکیشن کمک کرده باشد. همچنین ممکن است بخواهید گزینه های متخصص ما را مشاهده کنید بهترین ثبت کننده نام دامنه، و راهنمای گام به گام ما در چگونه پادکست خود را راه اندازی کنیم.

اگر این مقاله را دوست داشتید، لطفا در ما مشترک شوید کانال یوتیوب برای آموزش ویدیویی وردپرس. شما همچنین می توانید ما را در توییتر و فیس بوک.

پست نحوه ایجاد وفاداری مشتری در وردپرس با Gamification اولین بار در ظاهر شد WPBeginner.



[ad_2]

تهیه و ترجمه توسط دیتکو لینک منبع خبر

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای درخواست مشاوره رایگان، از ساعت 8 الی 22 تماس بگیرید.

09338752044