دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

نحوه دریافت اعلان های ایمیل برای پست های در انتظار بررسی در وردپرس

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

آیا دوست دارید وقتی نویسندگان پست هایی را برای بررسی در سایت وردپرس شما ارسال می کنند ، اعلان های ایمیل دریافت کنید؟

مدیریت چندین نویسنده در یک وبلاگ وردپرس می تواند شلوغ باشد. اگر یک وبلاگ چند نویسنده دارید ، ممکن است بدانید که چه زمانی یک نویسنده یک پست را برای بررسی ارسال می کند ، مفید خواهد بود.

در این مقاله ، نحوه دریافت اعلان های ایمیل برای پست هایی که در وردپرس در انتظار بررسی هستند را به شما نشان خواهیم داد.

نحوه دریافت اعلان های ایمیل برای پست های در انتظار بررسی در وردپرس

چرا برای پست های در انتظار بررسی در وردپرس اعلان های ایمیل دریافت می کنید؟

وقتی برای اولین بار کار خود را شروع می کنید وبلاگ وردپرس احتمالاً همه کارها را خودتان انجام می دهید شما تمام ایده های مربوط به محتوای خود را ارائه می دهید ، پست ها را می نویسید و تصحیح می کنید و پس از اتمام آنها را منتشر می کنید.

با رشد وبلاگ شما ، ممکن است نویسندگان دیگر را در مشارکت در وبلاگ خود مشارکت دهید. این می تواند خیلی بیشتر کار کند!

شما باید با آنها همکاری کنید و آنها را در مسیر خود نگه دارید. هنگام برنامه ریزی و زمان بندی محتوای خود باید عمدتر عمل کنید. و قبل از انتشار هر مقاله ، باید آن را مرور کنید.

راههای زیادی وجود دارد که می توانید بهبود روند ویراستاریبه یکی از مواردی که واقعاً کمک می کند دریافت اعلان زمانی است که یک پست در انتظار بررسی است.

بدون این اعلان ها ، باید دائماً از داشبورد وبلاگ خود دیدن کنید تا پیشرفت هر پست را بررسی کنید.

شما می توانید راه اندازی کنید اعلان های ایمیل برای همه تغییرات پست در وردپرس، اما با داشتن یک وبلاگ شلوغ چند نویسنده ، ممکن است تعداد زیادی ایمیل باشد.

خوشبختانه یک افزونه عالی وجود دارد که تنظیم اعلان های خاص تر را آسان می کند.

انتشارات پرس بهترین است افزونه برای وبلاگ های چند نویسنده وردپرسبه هنگامی که وضعیت یک پست در وردپرس تغییر می کند ، اعلان های ایمیل را به همراه افزودن تعداد زیادی ویژگی دیگر ارسال می کند.

نحوه دریافت اعلان های ایمیل برای پست های در انتظار بررسی در وردپرس

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال کردن برنامه است انتشارات پرس افزونه برای اطلاعات بیشتر ، راهنمای گام به گام ما را در مورد ببینید نحوه نصب افزونه وردپرسبه

توجه داشته باشید: نسخه پولی وجود دارد انتشارات پرس با ویژگی های پیشرفته تر ، اما ما در این آموزش از نسخه رایگان استفاده خواهیم کرد.

پس از فعال شدن ، یک قسمت PublishPress به داشبورد وردپرس شما اضافه می شود. برای ایجاد اعلان جدید باید به آدرس مراجعه کنید PublishPress »اعلان ها صفحه

انتشار گردش کار اعلانات مطبوعاتی

در این صفحه ، اعلان های پیش فرض را مشاهده خواهید کرد. اینها ایمیل هایی به سرپرست سایت هنگامی که محتوا منتشر می شود و نظرات سرمقاله به یک پست اضافه می شود.

برای ایجاد یک اعلان سفارشی جدید ، باید روی دکمه “افزودن جدید” کلیک کنید. پیش بروید و “Posts Pending Review” را در قسمت عنوان تایپ کنید.

افزودن اعلان جدید

اکنون توجه خود را به تنظیمات گردش کار معطوف می کنیم. در اینجا می توانید زمان ارسال اعلان ، کاربرانی که به آنها اطلاع داده می شود و انواع محتوا را انتخاب کنید.

ما می خواهیم هنگامی که وضعیت یک پست به “در انتظار بررسی” تغییر می کند ، اعلانی ارسال شود. بنابراین باید کادر انتخاب “وقتی محتوا به وضعیت جدید منتقل می شود” را کلیک کنید.

پس از انجام این کار ، “در انتظار بازبینی” را از بخش “انتخاب” انتخاب کنید وضعیت جدید منوی کشویی.

چه موقع اطلاع رسانی شود؟

در مرحله بعد ، باید PublishPress را در جریان انواع محتویاتی که برای آنها اعلان ارسال می کنید ، قرار دهید. بنابراین روی نوع پست کادر تأیید را انتخاب کرده و “Posts” را از منوی کشویی انتخاب کنید.

برای کدام محتوا؟

اگر می خواهید اعلان ها برای سایر محتوا ارسال شوند ، باید “صفحات” را نیز بررسی کنید.

نکته بعدی که باید انجام دهید این است که به افزونه اطلاع دهید که باید به چه کسی اطلاع دهد. اگر تنها فردی هستید که باید به شما اطلاع داده شود ، فقط می توانید کادر مدیر سایت را علامت بزنید.

اگر چندین ویرایشگر دارید ، کمی پیچیده تر است.

در حالی که می توانید به صورت جداگانه هر کاربری را که باید به او اطلاع داده شود انتخاب کنید ، اما در عوض اطلاع رسانی به همه با نقش کاربر ویرایشگر ساده تر است. شما می توانید در مورد تعیین نقش ها در راهنمای مبتدیان ما در مورد آن بیاموزید نقشها و مجوزهای کاربربه

برای اطلاع از همه ویرایشگران خود ، روی نقش ها کادر تأیید را انتخاب کرده و از منوی کشویی “ویرایشگر” را انتخاب کنید.

به چه کسی اطلاع دهید؟

همچنین ممکن است دوست داشته باشید “کاربرانی که Notify me for the content” را انتخاب کرده اند را بررسی کنید زیرا انتظار دریافت اعلانات را دارند.

توجه داشته باشید: به طور پیش فرض ، نویسنده محتوا و همه کسانی که آن را ویرایش کرده اند نیز اعلان هایی دریافت می کنند. می توانید این مورد را در تنظیمات PublishPress تغییر دهید.

اکنون وقت آن رسیده است که محتوای ایمیلی که ارسال می شود را بنویسید. در حالی که محتوای اصلی هر بار یکسان است ، اطلاعات خاصی مانند عنوان پست و نویسنده با هر ایمیل تغییر می کند.

PublishPress تعدادی کد کوتاه ارائه می دهد که به طور خودکار اطلاعات صحیح هر پست را پر می کند. لیست کدهای کوتاه موجود را در کادر Help در سمت راست صفحه مشاهده خواهید کرد.

PublishPress Fields

در اینجا کدهای کوتاهی است که در ایمیل خود استفاده خواهیم کرد:

[psppno_post title] عنوان پست را پر می کند
[psppno_post display_name] نویسنده پست را پر می کند
[psppno_post permalink] پیوند ثابت را برای پست پر می کند

ابتدا باید خط زیر را کپی کرده و در کادر متنی Subject بچسبانید.

“[psppno_post title]”آماده بررسی است

سپس باید دو پاراگراف زیر را کپی کرده و در کادر متن Body جایگذاری کنید.

این اعلان به منظور اطلاع از محتوا است “[psppno_post title]”آماده بررسی است این نوشته توسط [psppno_post display_name]به

آدرس اینترنتی محتوا است [psppno_post permalink]

چه بگویم؟

آخرین مرحله این است که روی انتشار دکمه. با این کار گردش کار اعلانات ذخیره و فعال می شود.

گردش کار PublishPress را منتشر کنید

اکنون هر زمان که یک پست برای بررسی آماده شد ، فوراً به شما و ویراستاران اطلاع داده می شود.

چگونه مطمئن شویم که ایمیل های شما تحویل داده می شوند

متأسفانه ، بسیاری از کاربرانی که با وبلاگ وردپرس شروع به کار می کنند از عدم دریافت ایمیل ها ناامید می شوند.

این ممکن است به این دلیل باشد که شما هستید میزبانی وردپرس سرور به درستی برای استفاده از پیکربندی نشده است پی اچ پی mail() عملکرد. یا ممکن است به این دلیل باشد که ایمیل های ارسال شده توسط وردپرس اغلب توسط ارائه دهندگان ایمیل مانند Gmail به عنوان هرزنامه شناخته می شوند.

در هر صورت ، اگر برای اعلان ها به ایمیل اعتماد کنید ، خبر خوبی نیست.

آنجاست WP Mail SMTP می تواند کمک کند. این یک افزونه وردپرس است که مطمئن می شود ایمیل های شما به طور قابل اعتماد ارسال می شوند.

WP Mail SMTP

برای اطمینان از تحویل ایمیل های خود ، می توانید راهنمای ما را دنبال کنید نحوه رفع عدم ارسال ایمیل های وردپرسبه

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند نحوه تنظیم اعلان های ایمیل را برای پست هایی که در WordPress بررسی می شوند تنظیم کنید.

شما همچنین ممکن است بخواهید یاد بگیرید نحوه ایجاد یک آدرس ایمیل تجاری رایگان یا مقایسه ما را مشاهده کنید بهترین نرم افزار حقوق و دستمزد منابع انسانی برای مشاغل کوچکبه

اگر از این مقاله خوشتان آمد ، لطفاً مشترک ما شوید کانال یوتیوب برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در توییتر و فیس بوکبه



[ad_2]

تهیه و ترجمه توسط دیتکو لینک منبع خبر

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای درخواست مشاوره رایگان، از ساعت 8 الی 22 تماس بگیرید.

09338752044