دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

نحوه رفع عدم ارسال ایمیل سفارش WooCommerce (راه آسان)

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

آیا از ارسال ایمیل های سفارش توسط فروشگاه WooCommerce خود ناراضی هستید؟

هنگام راه اندازی یک فروشگاه تجارت الکترونیک ، باید بدانید که مشتریان شما رسیدها و هرگونه ایمیل به روز رسانی سفارش را به سرعت و با اطمینان دریافت می کنند.

در این مقاله ، ما به شما راه آسان تعمیر عدم ارسال ایمیل سفارش WooCommerce را نشان می دهیم.

نحوه رفع عدم ارسال ایمیل سفارش WooCommerce

علت عدم ارسال ایمیل های ووکامرس چیست؟

اگر در حال اجرای یک هستید فروشگاه آنلاین، سپس به ایمیل اعتماد می کنید تا تجارت خود را بدون مشکل ادامه دهید.

شما از ایمیل برای استقبال از مشتریان جدید و ایجاد ارتباط خود با آنها استفاده می کنید. ایمیل هایی برای تأیید سفارشات و پیگیری سبدهای خرید رها شده ارسال می شود. و ایمیل لازم است تا مشتریان بتوانند رمزهای عبور خود را بازنشانی کنند.

اما اغلب اوقات ، ما می شنویم که فروشندگان تجارت الکترونیک با ارسال ایمیل WooCommerce مشکل دارند.

گاهی اوقات به دلیل مشکلاتی در تنظیمات WooCommerce شما این اتفاق می افتد. ما ابتدا نحوه بررسی آن تنظیمات را به شما نشان می دهیم.

در موارد دیگر این مسئله عمیق تر در مورد نحوه ارسال ایمیل وردپرس است. به طور پیش فرض ، وردپرس ایمیل ها را از طریق ایمیل PHP ارسال می کند. متاسفانه نه همه سرورهای میزبانی وردپرس به درستی پیکربندی شده اند تا از نامه PHP استفاده کنند.

حتی وقتی ایمیل های شما با موفقیت ارسال می شوند ، ممکن است به اشتباه به عنوان اسپم شناخته شوند. این بدان معناست که آنها می توانند به طور خودکار بدون مشاهده شدن حذف شوند.

بهترین راه برای اطمینان از ارسال ایمیلی ایمیل های شما ارسال آنها از طریق ایمیل است سرویس SMTPبه

بعداً در این راهنما نحوه راه اندازی سرور SMTP را به شما نشان می دهیم ، اما ابتدا ، مطمئن شوید مشکلی در تنظیمات WooCommerce شما وجود ندارد.

ایمیل و تنظیمات سفارش WooCommerce را بررسی کنید

اولین چیزی که باید بررسی کنید دستگاه شماست ووکامرس تنظیمات ایمیل و سفارشات اگر یکی از تنظیمات شما اشتباه است ، ایمیل سفارش شما ارسال نمی شود.

تنظیمات ایمیل WooCommerce را بررسی کنید

ما با بررسی اینکه آیا ایمیل های شما به طور تصادفی غیرفعال نشده اند شروع می کنیم. برای انجام این کار ، به WooCommerce »تنظیمات در داشبورد وردپرس و سپس روی برگه ایمیل ها کلیک کنید.

لیست ایمیل های WooCommerce

در اینجا لیستی از تمام ایمیل های اعلاناتی را که WooCommerce ارسال می کند مشاهده خواهید کرد. برخی از آنها برای شما و برخی برای مشتریان شما ارسال می شوند. باید تنظیمات هر ایمیل را بررسی کنید.

بیایید از بالا شروع کرده و ایمیل “سفارش جدید” را با کلیک روی دکمه “مدیریت” در سمت راست بررسی کنید.

باید دو تنظیم را بررسی کنید. ابتدا مطمئن شوید که ایمیل فعال است. گاهی اوقات به طور تصادفی غیرفعال می شود و اگر کادر علامت زده نشود ، ایمیل ارسال نمی شود.

مطمئن شوید که ایمیل فعال شده است

دوم ، شما باید مطمئن شوید که آدرس ایمیل گیرنده درست است. این تنظیم را فقط برای ایمیل هایی که برای شما ارسال می شوند پیدا خواهید کرد. هنگامی که یک ایمیل به مشتری ارسال می شود ، آدرس ایمیل صحیح به طور خودکار استفاده می شود.

شما می توانید همین کار را برای هر نوع ایمیل موجود در لیست انجام دهید. اگر همه چیز خوب به نظر می رسد ، باید وضعیت هر سفارشی را بررسی کنیم که WooCommerce ایمیل سفارش را ارسال نکرده است.

وضعیت پرداخت WooCommerce را بررسی کنید

باید به آن بروید ووکامرس »سفارشات برای بررسی وضعیت سفارشات اخیر اگر هنوز هیچ سفارشی ندارید ، می خواهید یک سفارش آزمایشی ایجاد کنید و سپس بازگردید.

به WooCommerce بروید »سفارشات

اگر وضعیت سفارش مانند این مثال “پرداخت در انتظار” است ، این دلیل عدم ارسال ایمیل را توضیح می دهد. به طور پیش فرض ، WooCommerce برای سفارشات در حال انتظار ایمیل ارسال نمی کند.

سفارشات معلق منتظر اقدامات بعدی هستند. شاید مشتری چیزی را به سبد خرید خود اضافه کرده و سپس آن را رها کردبه یا شاید مشتری نیاز به پرداخت دستی ، مانند انتقال بانکی داشته باشد.

اما اگر وضعیت “پردازش” باشد ، مشکلی وجود دارد. باید ایمیلی برای شما و مشتری ارسال شده باشد. اگر به صندوق ورودی نرسید ، به احتمال زیاد با هرزنامه برخورد می شود.

این مشکل رایج در ایمیل های ووکامرس و وردپرس است. بهترین راه حل این مشکل این است که ایمیل خود را با استفاده از سرور SMTP ارسال کنید.

رفع قابلیت اطمینان ایمیل وردپرس با افزونه سرور SMTP

SMTP پروتکل استاندارد ارسال ایمیل از طریق اینترنت است ، اما به طور پیش فرض وردپرس نیست. متأسفانه ، اغلب باعث می شود ایمیل های وردپرس به عنوان هرزنامه تلقی شوند.

ارسال ایمیل از طریق سرور SMTP قابل اطمینان تر است زیرا از احراز هویت مناسب استفاده می کند. نرم افزار ایمیل مشتری شما مطمئن خواهد بود که ایمیل های شما اصلی هستند و احتمال اینکه به پوشه ناخواسته منتقل شوند کمتر است.

WP Mail SMTP بهترین افزونه SMTP برای وردپرس و WooCommerce است. این ساده ترین راه برای اطمینان از این است که ایمیل های سفارش شما در واقع به صندوق پستی مشتری شما تحویل داده می شود.

برای رفع عدم ارسال ایمیل سفارش WooCommerce ، باید افزونه WP Mail SMTP را نصب و فعال کنید. می توانید راهنمای ما را بررسی کنید نحوه نصب افزونه وردپرس برای جزئیات بیشتر

توجه داشته باشید: این نسخه رایگان WP Mail SMTP تنها چیزی است که برای این آموزش مورد نیاز است. اما طرح نخبگان شامل راه اندازی دستکش سفید است که در آن یک متخصص افزونه را برای شما تنظیم می کند.

پس از فعال شدن ، جادوگر راه اندازی WP Mail SMTP به طور خودکار شروع می شود. باید روی دکمه Let’s Get Started کلیک کنید.

WP Mail SMTP Setup Wizard به صورت خودکار شروع می شود

در مرحله بعد ، باید سرویس SMTP مورد نظر خود را انتخاب کنید. توصیه می کنیم SMTP.com و ارسال کننده زیرا آنها قادر به ارسال ایمن تعداد زیادی ایمیل و بدون ایجاد فیلترهای هرزنامه هستند.

علاوه بر این ، Sendinblue به شما امکان می دهد روزانه حداکثر 300 ایمیل به صورت رایگان ارسال کنید.

سرویس ارسال کننده SMTP خود را انتخاب کنید

پس از انتخاب سرویس ، باید روی دکمه “ذخیره و ادامه” کلیک کنید. پس از آن ، از شما خواسته می شود تنظیمات ارسال کننده خود را پیکربندی کنید.

در اینجا از شما خواسته می شود برخی از اطلاعات مربوط به سرویس پستی که انتخاب کرده اید را کپی کرده و سپس در فرم بچسبانید. مراحل دقیق مورد نیاز شما بستگی به خدمات پستی که انتخاب کرده اید بستگی دارد.

تنظیمات ارسال کننده خود را پیکربندی کنید

توجه داشته باشید: اگر ترجیح می دهید جادوگر را دور بزنید و WP Mail SMTP را به صورت دستی راه اندازی کنید ، دستورالعمل های گام به گام دستی را در راهنمای نهایی ما در نحوه تنظیم WP Mail SMTP با هر سرویس SMTPبه

جادوگر راه اندازی نیز از شما می خواهد که از ایمیل تنظیم کنید. مطمئن شوید که از همان استفاده می کنید آدرس ایمیل تجاری در اینجا هنگام تنظیم سرویس پستی SMTP خود وارد شده اید.

ما توصیه می کنیم همان آدرس ایمیل را مجبور کنید

همچنین توصیه می کنیم که کادر “Force From Email” را علامت بزنید. با این کار مطمئن می شوید که از آدرس ایمیل یکسانی در وب سایت خود استفاده می کنید. این همچنین می تواند به شما اطمینان دهد که ایمیل های WooCommerce شما به هرزنامه نمی روند.

سپس از شما س askedال می شود که می خواهید کدام ویژگی های ایمیل را فعال کنید. برای رفع عدم ارسال ایمیل WooCommerce به “بهبود تحویل ایمیل” و “پیگیری خطای ایمیل” نیاز دارید. آنها به طور پیش فرض انتخاب می شوند.

ویژگی های ایمیل WP Mail SMTP را فعال کنید

اگر WP Mail SMTP Pro را خریداری کرده اید ، به چند ویژگی دیگر دسترسی خواهید داشت. به عنوان مثال ، ویژگی ‘گزارش های ایمیل دقیق’ به شما امکان می دهد ایمیل های فردی را بررسی کنید تا از ارسال شدن آنها مطمئن شوید.

WP Mail SMTP Pro ویژگی های اضافی را ارائه می دهد

نسخه Pro همچنین به شما امکان می دهد یک ایمیل ناموفق را دوباره ارسال کنید. وقتی مشتری آدرس ایمیل اشتباه را تایپ می کند ، واقعاً مفید خواهد بود.

ارسال ایمیل آزمایشی

تبریک می گویم ، شما اکنون همه چیز را تنظیم کرده اید! اجازه دهید از ارسال ایمیل آزمایشی مطمئن شویم که کار می کند.

باید به آن بروید WP Mail SMTP »ابزارها و سپس بر روی زبانه ‘Test Email’ کلیک کنید. ایمیل سرپرست سایت به طور پیش فرض وارد می شود ، اما در صورت تمایل می توانید ایمیل آزمایشی را به آدرس دیگری ارسال کنید. بعد ، روی “ارسال ایمیل” کلیک کنید.

با ارسال یک ایمیل آزمایشی مطمئن شوید که همه چیز کار می کند

اگر همه چیز به درستی تنظیم شده است ، باید “موفقیت!” پیام اطمینان حاصل کنید که از صندوق ورودی ایمیل خود نیز دیدن کنید تا مطمئن شوید ایمیل در واقع وارد شده است.

شما باید موفقیت را ببینید!  پیام

امیدواریم این آموزش به شما کمک کرده باشد که چگونه نحوه ارسال ایمیل سفارش WooCommerce را بیاموزید.

ممکن است بخواهید یاد بگیرید راه درست ایجاد خبرنامه ایمیل یا لیست موارد را بررسی کنید باید دارای افزونه های WooCommerce باشد برای توسعه فروشگاه خود

اگر از این راهنما خوشتان آمد ، لطفاً مشترک ما شوید کانال یوتیوب برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در توییتر و فیس بوکبه

پست نحوه رفع عدم ارسال ایمیل سفارش WooCommerce (راه آسان) اولین بار در ظاهر شد WPBeginnerبه



[ad_2]

تهیه و ترجمه توسط دیتکو لینک منبع خبر

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای درخواست مشاوره رایگان، از ساعت 8 الی 22 تماس بگیرید.

09338752044