دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

نحوه ساخت وب سایت آزمون آنلاین (گام به گام)

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

آیا می خواهید وب سایت آزمون آنلاین خود را ایجاد کنید؟

یک وب سایت با آزمون های تعاملی می تواند یک پروژه سرگرم کننده و راهی عالی برای کسب درآمد غیرفعال باشد. با ایجاد وب سایت آزمون خود با وردپرس، کنترل کاملی بر ویژگی ها، طراحی و درآمدزایی سایت آزمون خود دارید.

در این مقاله، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه به راحتی و بدون نیاز به مهارت فنی، یک وب سایت آزمون آنلاین بسازید.

نحوه ساخت وب سایت آزمون آنلاین (گام به گام)

برای ساختن وب سایت آزمون آنلاین با استفاده از وردپرس به چه چیزی نیاز دارید؟

برای ایجاد یک وب سایت آزمون مانند Buzzfeed یا سایرین، چند الزام وجود دارد:

  • آ نام دامنه (مانند example.com یا wpbeginner.com)
  • یک حساب میزبانی وب (این فضای ذخیره سازی برای تمام فایل های وب سایت شما است)
  • یک تم وردپرس (این موضوع طراحی وب سایت آزمون شما را کنترل می کند)
  • افزونه های مناسب وردپرس (افزونه ها مانند برنامه ها هستند و ویژگی هایی مانند آزمون ها را به وب سایت شما اضافه می کنند)
  • 1 ساعت از توجه شما

بسته به اینکه می‌خواهید با چند آزمون شروع کنید، می‌توانید کل سایت آزمون خود را از ابتدا تا راه‌اندازی در کمتر از یک ساعت ایجاد کنید. ما شما را در هر مرحله راهنمایی خواهیم کرد.

در این آموزش به موارد زیر می پردازیم:

  • چگونه یک نام دامنه رایگان دریافت کنیم
  • نحوه انتخاب بهترین هاست
  • نحوه انتخاب قالب وردپرس
  • از کدام ابزار مسابقه آنلاین استفاده کنید
  • چگونه از سایت آزمون خود کسب درآمد کنیم
  • ابزارها و منابع پاداش برای رشد وب سایت مسابقه شما

آماده؟ بیا شروع کنیم!

مرحله 1: انتخاب بستر وب سایت مناسب

برای ایجاد یک وب سایت، ابتدا باید یک سازنده وب سایت را انتخاب کنید سکو.

انتخاب مناسب برای شروع بسیار مهم است، زیرا جابجایی سکوها بعداً می تواند دردسر بزرگی باشد.

از آنجایی که اینجا هستید و این را می خوانید، در مسیر درستی هستید. ما به شدت وردپرس را توصیه می کنیم زیرا 100٪ رایگان است و به شما اجازه می دهد تا هر نوع سایتی را که می خواهید ایجاد کنید. بیش از 43 درصد از تمام وب سایت های موجود در اینترنت توسط وردپرس طراحی شده اند.

با این حال، دو نوع نرم افزار وردپرس وجود دارد، بنابراین باید مطمئن شوید که از یک نرم افزار مناسب استفاده می کنید. ابتدا WordPress.com وجود دارد که یک پلت فرم میزبانی وبلاگ است. دومین مورد WordPress.org است که نرم افزار رایگانی است که ما توصیه می کنیم.

ما از گزینه دوم (WordPress.org) استفاده خواهیم کرد زیرا قدرتمندتر است. برای مقایسه دقیق، می توانید راهنمای ما را مشاهده کنید تفاوت بین WordPress.com و WordPress.org.

برای ایجاد وب سایت مسابقه آنلاین خود، به یک دامنه و میزبانی وب. انتخاب میزبان وب مناسب مهم است زیرا از کل وب سایت شما پشتیبانی می کند. شما می خواهید هاست سریع و قابل اعتمادی پیدا کنید که بتواند با رشد وب سایت شما همراه با شما رشد کند.

به طور معمول یک نام دامنه می تواند 14.99 دلار در سال هزینه داشته باشد و میزبانی معمولاً حدود 7.99 دلار در ماه شروع می شود. اگر تازه شروع کرده اید این می تواند هزینه زیادی داشته باشد.

به همین دلیل توصیه می کنیم Bluehost.

شروع کار با وب سایت شخصی در Bluehost

Bluehost رسما توسط وردپرس توصیه می شود و آنها موافقت کرده اند که یک دامنه رایگان و تخفیف بزرگ در میزبانی وب به خوانندگان ما ارائه دهند.

بهترین از همه، Bluehost به طور خودکار وردپرس را برای شما نصب می کند، بنابراین می توانید بلافاصله شروع به ساخت وب سایت آزمون خود کنید.

نکته حرفه ای: انتخاب یک موضوع یا موضوع خاص برای وب سایت مسابقه هوشمندانه است. به جای ایجاد یک وب سایت آزمون عمومی که باید با سایت های بزرگی مانند Buzzfeed رقابت کند، می توانید به دلیل تخصص در یک موضوع خاص مانند بازی های ویدیویی، جغرافیا یا موسیقی پاپ شناخته شوید.

پس از خرید هاست خود و یک نام دامنه انتخاب کرد، می توانید با کلیک روی دکمه “ورود به وردپرس” از داشبورد میزبانی به سایت جدید وردپرس خود دسترسی پیدا کنید.

داشبورد Bluehost - وارد وردپرس شوید

شما می توانید راهنمای ما را دنبال کنید چگونه یک وب سایت بسازیم برای جزئیات در مورد نحوه راه اندازی وردپرس و شروع به اضافه کردن محتوا به سایت خود.

مرحله 2: انتخاب قالب وردپرس کامل

هنگام استفاده از وردپرس، موضوعی که انتخاب می‌کنید، چیدمان و طراحی وب‌سایت شما را تعیین می‌کند.

هزاران تم رایگان و ممتاز موجود است که انتخاب را سخت می کند.

اگرچه تم های مسابقه ای موجود است، توصیه می کنیم به جای آن به دنبال یک موضوع ساده باشید.

شما نیازی به خرید یک تم فانتزی با ویژگی های مسابقه ندارید، زیرا آنها اغلب کند و پف کرده هستند و شما را برای همیشه در استفاده از طرح خود قفل می کنند. در عوض بهتر است استفاده کنید پلاگین ها برای اضافه کردن آزمون ها به وب سایت خود در زیر به شما نشان خواهیم داد که چگونه این کار را انجام دهید.

با استفاده از یک تم ساده، این گزینه را خواهید داشت که در آینده طرح خود را بدون شکستن هیچ آزمون یا ویژگی دیگری تغییر دهید.

با این حال، ما یک مقاله عمیق داریم که به شما کمک می کند تم وردپرس کامل را انتخاب کنید.

اگر می خواهید یک انتخاب سریع داشته باشید، بهترین موضوع پیشنهادی ما برای یک وب سایت مسابقه آنلاین است آسترا.

می‌توانید با Astra به صورت رایگان شروع کنید، و شامل ده‌ها الگوی حرفه‌ای طراحی شده برای انتخاب می‌شود.

اگر می خواهید بسازید قالب وردپرس کاملا سفارشی، سپس توصیه می کنیم از SeedProd استفاده کنید.

SeedProd یک سازنده وب سایت کشیدن و رها کردن برای وردپرس است که به شما امکان می دهد وب سایت های کاملاً سفارشی را بدون نوشتن هیچ کدی بسازید.

کد کوپن سازنده وب سایت SeedProd

برای گزینه های تم بیشتر، می توانید لیست ما را ببینید بهترین تم های ساده برای تمرکز طرح بر روی آزمون‌های خود، یا انتخاب ما را ببینید بهترین موضوعات مجله برای طراحی های سنگین تر

وقتی موضوعی را انتخاب کردید، می‌توانید راهنمای ما را ببینید نحوه نصب قالب وردپرس برای تنظیم آن

مرحله 3: نصب افزونه های مناسب آزمون آنلاین

پس از تنظیم موضوع، مرحله بعدی اضافه کردن آزمون‌ها به وب‌سایت جدیدتان است.

بهترین راه برای انجام این کار استفاده از افزونه آزمون است.

افزونه ها مانند برنامه هایی برای سایت وردپرس شما هستند. آنها به شما اجازه می دهند تا انواع ویژگی های مختلف را به سایت خود اضافه کنید.

چند پلاگین آزمون مختلف وجود دارد که ما توصیه می کنیم:

1. فرم های قدرتمند

فرم های قدرتمند

فرم های قدرتمند یک فرم ساز پیشرفته است که به شما امکان می دهد فرم های سفارشی را با یک سازنده قدرتمند کشیدن و رها کردن، از جمله فرم های تماس ایجاد کنید، ماشین حساب های آنلاین، و بیشتر.

با ده ها قالب فرم همراه است، یا می توانید قالب خود را از ابتدا ایجاد کنید.

می توانید از Formidable Forms برای ایجاد آزمون هایی استفاده کنید که به طور خودکار برای کاربر امتیاز می گیرند. پس از ارسال مسابقه، می توانید امتیاز را برای آنها ایمیل کنید، که این افزونه را به ابزاری عالی تبدیل می کند لیست ایمیل خود را رشد دهید.

توجه داشته باشید:حداقل باید طرح کسب و کار را دریافت کنید که شامل افزونه Quiz Maker است.

برای جزئیات بیشتر، راهنمای ما درچگونه به راحتی یک مسابقه در وردپرس ایجاد کنیم.

2. تعامل سازنده مسابقه

تعامل سازنده مسابقه

تعامل سازنده مسابقهیک برنامه قدرتمند برای ایجاد آزمون های ویروسی است تا بتوانید تولید سرنخ.

این سازنده مسابقه کشیدن و رها کردن را با ویژگی هایی برای سفارشی کردن طرح، سبک و رنگ های آزمون ها ارائه می دهد. به علاوه، آنها شامل بیش از 800 قالب مسابقه از پیش ساخته شده هستند که می توانید از آنها استفاده کنید یا سفارشی کنید.

یکی از ویژگی های برجسته Interact این است که می توانید آزمون های شاخه ای ایجاد کنید که سوالات را بر اساس پاسخ های کاربر به سوالات قبلی نشان می دهد. آنها همچنین دارای ویژگی های اشتراک گذاری اجتماعی هستند تا زمانی که افراد نتایج خود را به اشتراک می گذارند، آزمون های شما ویروسی شوند.

تعامل نیز با خدمات ایمیل مارکتینگ بنابراین شما می توانید لیست خود را افزایش دهید.

3. MemberPress

صفحه اصلی MemberPress

MemberPressهستبهترین افزونه LMS (سیستم مدیریت یادگیری) برای وردپرس.

اگر می‌خواهید یک سایت آزمون آنلاین با دوره‌ها، امتیازدهی و نمرات ایجاد کنید، MemberPress بهترین گزینه است. این یک راه‌حل دوره کامل است که به شما امکان می‌دهد برنامه‌های درسی و سطوح اشتراک ایجاد کنید، دسترسی کاربر و پرداخت‌ها را مدیریت کنید و موارد دیگر.

برای جزئیات بیشتر، می توانید راهنمای کامل ما را مشاهده کنید نحوه ایجاد و فروش دوره های آنلاین در وردپرس.

هنگامی که آزمون ها را در وب سایت خود ایجاد کردید، ممکن است بخواهید شروع به کسب درآمد از وب سایت خود کنید. در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

مرحله 4: کسب درآمد از وب سایت آزمون آنلاین

اگر می خواهید از وب سایت آزمون خود درآمد کسب کنید، راه های مختلفی برای انجام آن وجود دارد.

یک لیست ایمیل بسازید

در مرحله اول، ما همیشه توصیه می کنیم یک لیست ایمیل شروع کنید.

آزمون‌ها روشی هوشمندانه برای دریافت مشترکین ایمیل هستند، زیرا مردم اغلب خوشحال می‌شوند که آدرس ایمیل خود را برای دریافت نتایج آزمون خود وارد کنند.

بازاریابی ایمیلی مهم است زیرا اکثر بازدیدکنندگان وب سایت باز نمی گردند. هنگامی که آنها در لیست ایمیل شما قرار گرفتند، می توانید برای آنها خبرنامه های سرگرم کننده ارسال کنید تا آنها را به وب سایت خود بازگردانید.

شما حتی می توانید پس از ایجاد تعداد زیادی مشترک برای خبرنامه های ایمیل خود حامیان پولی دریافت کنید.

برای شروع، به راهنمای ما در مورد مراجعه کنید نحوه شروع یک لیست ایمیل به روش صحیح و مقایسه ما از بهترین خدمات ایمیل مارکتینگ.

تبلیغات نمایشی

یک راه آسان برای شروع کسب درآمد از وب سایت مسابقه خود، فروش تبلیغات است.

شما می توانید راهنمای ما را در اینجا ببینیدنحوه کسب درآمد از وبلاگ وردپرس با Google AdSenseبرای شروع، و این آموزش درچگونه درآمد AdSense خود را بهینه کنیمبرای راهنمایی های بیشتر

در حالی که Google AdSense محبوب است و راه‌اندازی آن آسان است، پولی که می‌توانید به دست آورید محدود است و Google کاهش زیادی می‌دهد.

گزینه دیگر این است که به طور مستقیم فضای تبلیغاتی را در وب سایت خود بفروشید، بنابراین می توانید قیمت را خودتان مذاکره کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر، می توانید راهنمای ما را مشاهده کنیدنحوه فروش تبلیغات در وبلاگ وردپرس.

برای ایده های بیشتر در مورد کسب درآمد از وب سایت مسابقه آنلاین خود، می توانید راهنمای ما را در این زمینه بررسی کنید راه های اثبات شده برای کسب درآمد آنلاین.

پاداش: بهترین ابزار و منابع برای رشد وب سایت آزمون شما

وردپرس یک پلتفرم فوق العاده قدرتمند است و تمام ابزارهای مورد نیاز برای افزایش بازدید و ارتقای وب سایت خود را به سطح بعدی دارد.

ما افزونه های زیر را برای کمک به رشد سریعتر وب سایت شما توصیه می کنیم:

AIOSEO– این استبهترین افزونه سئو وردپرسو به شما کمک می کند در موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشید.

MonsterInsights– به شما اجازه می دهد تا به راحتیGoogle Analytics را در وردپرس نصب کنید، بنابراین می توانید بفهمید که بازدیدکنندگان شما از کجا می آیند و چه محتوایی در سایت شما ارزشمندتر است.

PushEngage– با PushEngage می توانید ارسال اعلان های فشار به بازدیدکنندگان سایت شما، تشویق آنها به بازگشت به وب سایت شما.

به دنبال بیشتر هستید؟ لیست ما را ببینید افزونه های ضروری وردپرس.

برای کمک به یادگیری وردپرس، در اینجا چند منبع مفید وجود دارد:

  • وبلاگ WPBeginner– اینجا جایی است که ما آموزش های وردپرس، نحوه کارها و راهنمای گام به گام خود را منتشر می کنیم.
  • ویدیوهای WPBeginner– این ویدیوهای گام به گام به شما کمک می کند وردپرس را سریع یاد بگیرید.
  • WPBeginner در یوتیوب– به دستورالعمل های ویدیویی بیشتری نیاز دارید؟ با بیش از 260000 مشترک و بیش از 28 میلیون بازدید در کانال YouTube ما مشترک شوید.
  • WPBeginner Blueprint– افزونه ها، ابزارها و سرویس هایی را که در WPBeginner استفاده می کنیم، بررسی کنید.
  • معاملات WPBeginner– تخفیف های انحصاری محصولات و خدمات وردپرس برای کاربران WPBeginner.

ما همچنین برخی از راهنماهایی را داریم که باید آنها را دنبال کنید که در صورت نیاز باید آنها را نشانه گذاری کنید:

اگر در مورد وردپرس به کمک بیشتری نیاز دارید، ما نیز یک فعال داریم گروه فیسبوک وردپرس با بیش از 80000 عضو که در آن می توانید پاسخ هر سوال وردپرس را دریافت کنید.

خودشه! امیدواریم این مقاله به شما در ایجاد یک وب سایت آزمون آنلاین، قدم به قدم کمک کرده باشد. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در این زمینه ببینید هزینه ساخت یک وب سایت وردپرس چقدر است، یا انتخاب متخصص ما از بهترین نرم افزار چت بات هوش مصنوعی.

اگر این مقاله را دوست داشتید، لطفا در ما مشترک شوید کانال یوتیوب برای آموزش تصویری وردپرس. شما همچنین می توانید ما را در توییتر و فیس بوک.

پست نحوه ساخت وب سایت آزمون آنلاین (گام به گام) اولین بار در ظاهر شد WPBeginner.



[ad_2]

تهیه و ترجمه توسط دیتکو لینک منبع خبر

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای درخواست مشاوره رایگان، از ساعت 8 الی 22 تماس بگیرید.

09338752044