دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

نحوه غیرفعال کردن اعلان‌های کاربر جدید در وردپرس

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

آیا می خواهید دریافت اعلان های ایمیل کاربر جدید در وردپرس را متوقف کنید؟

اگر ثبت نام کاربر را در سایت خود فعال کرده اید، وردپرس هر بار که کاربر جدیدی ثبت نام می کند یک ایمیل اعلان به آدرس ایمیل مدیر ارسال می کند. در سایت هایی که هر روز کاربران زیادی به آن ملحق می شوند، این ایمیل ها می توانند آزاردهنده شوند.

در این مقاله نحوه غیرفعال کردن اعلان‌های کاربران جدید در وردپرس را به شما نشان می‌دهیم.

نحوه غیرفعال کردن اعلان کاربر جدید در وردپرس

چرا ایمیل های اطلاع رسانی کاربر را در وردپرس غیرفعال کنیم؟

اجازه دادن ثبت نام کاربر در وردپرس فواید زیادی دارد اگر شما یک وبلاگ چند نویسنده، فروشگاه آنلاین، یا وب سایت عضویت، پس ثبت نام کاربران ضروری است.

با این حال، یک نقطه ضعف نیز وجود دارد. وردپرس خواهد شد ارسال یک ایمیل به طور پیش فرض آدرس ایمیل مدیر است که هر زمان که کاربر جدیدی ثبت نام کرد به شما اطلاع می دهد.

در حالی که این ایمیل‌ها برای زیر نظر گرفتن افرادی که در وب‌سایت شما ثبت‌نام می‌کنند خوب هستند ثبت نام های هرزنامه، اگر هر روز چندین نفر به آن ملحق می شوند، می تواند آزاردهنده باشد.

داشتن تعداد زیادی اعلان‌های کاربر جدید می‌تواند صندوق ورودی ایمیل شما را شلوغ کند و تشخیص ایمیل‌های مهم مشتریان و مشتریان شما را دشوار کند.

اینجاست که غیرفعال کردن ایمیل‌های مربوط به کاربران جدید می‌تواند مفید باشد. بیایید نگاهی به نحوه غیرفعال کردن اعلان‌های کاربران جدید در وردپرس بیندازیم.

اعلان‌های کاربر جدید را با استفاده از WP Mail SMTP غیرفعال کنید

WP Mail SMTP هست بهترین افزونه وردپرس SMTP در بازار وجود دارد و به طور چشمگیری قابلیت تحویل ایمیل شما را بهبود می بخشد.

افزونه مشکل را برطرف می کند ایمیل ها تحویل نمی شوند به مشتریان شما این بدان معناست که همه کاربران شما مطمئناً هر ایمیلی را از سایت شما دریافت می کنند، به جای اینکه در پوشه اسپم خود قرار بگیرند یا به طور کامل مسدود شوند.

WP Mail SMTP همچنین تنظیمات مختلفی را برای کنترل ایمیل های وردپرس شما ارائه می دهد، مانند غیرفعال کردن اعلان های به روز رسانی خودکار. از جمله این تنظیمات، گزینه غیرفعال کردن ایمیل های اعلان کاربران جدید ارسال شده به ایمیل ادمین است.

WP Mail SMTP

برای این آموزش، ما از نسخه WP Mail SMTP Pro از آنجایی که شامل گزینه های کنترل ایمیل است. همچنین وجود دارد نسخه رایگان WP Mail SMTP که می توانید از آن برای رفع مشکلات تحویل ایمیل در سایت خود استفاده کنید.

ابتدا باید افزونه WP Mail SMTP را بر روی خود نصب و فعال کنید سایت وردپرس. اگر به کمک نیاز دارید، راهنمای گام به گام ما را دنبال کنید نحوه نصب افزونه.

پس از فعال سازی، می توانید به WP Mail SMTP » تنظیمات از پنل مدیریت وردپرس خود و سپس کلید مجوز خود را وارد کنید. می توانید کلید مجوز را در ناحیه حساب WP Mail SMTP خود پیدا کنید.

مجوز WP Mail SMTP

پس از وارد کردن کلید، ادامه دهید و روی دکمه “تأیید کلید” کلیک کنید. اکنون یک پنجره بازشو می‌بینید که نشان می‌دهد کلید را با موفقیت تأیید کرده‌اید و سایت به‌روزرسانی‌های خودکار را دریافت می‌کند.

کلید مجوز با موفقیت اضافه شد

در مرحله بعد، می توانید از منوی بالا در WP Mail SMTP به تب ‘Email Controls’ بروید.

تب کنترل های ایمیل در WP Mail SMTP

پس از آن، به سادگی به قسمت «کاربر جدید» بروید و روی دکمه تغییر کلیک کنید تا گزینه «ایجاد (مدیر)» غیرفعال شود.

اعلان‌های کاربر جدید را غیرفعال کنید

هنگامی که این تنظیم غیرفعال شد، شما به عنوان سرپرست ایمیلی دریافت نخواهید کرد. با این حال، کاربر جدیدی که ثبت نام کرده است همچنان یک ایمیل تأیید دریافت می کند.

حالا ادامه دهید و روی دکمه «ذخیره تنظیمات» کلیک کنید.

خودشه! با استفاده از افزونه WP Mail SMTP، ایمیل‌های اعلان کاربر جدید را برای مدیران غیرفعال کردید.

امیدواریم این مقاله به شما در غیرفعال کردن ایمیل‌های اعلان کاربران جدید در وردپرس کمک کرده باشد. همچنین ممکن است بخواهید مقایسه تخصصی ما را در مورد آن مشاهده کنید بهترین خدمات ایمیل مارکتینگ و بهترین خدمات تلفن تجاری برای مشاغل کوچک

اگر این مقاله را دوست داشتید، لطفا در ما مشترک شوید کانال یوتیوب برای آموزش تصویری وردپرس. شما همچنین می توانید ما را در توییتر و فیس بوک.

پست وبلاگ اولین بار در ظاهر شد WPBeginner.



[ad_2]

تهیه و ترجمه توسط دیتکو لینک منبع خبر

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای درخواست مشاوره رایگان، از ساعت 8 الی 22 تماس بگیرید.

09338752044