دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

نحوه محدود کردن نویسندگان به پست های خود در مدیریت وردپرس

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

آیا می خواهید نویسندگان را به ویرایش پست های خود در وردپرس محدود کنید؟

اگر سایت چند نویسنده ای را اجرا می کنید یا به پست های مهمان اجازه می دهید ، بهتر است مشارکت کنندگان را محدود به مشاهده پست های وبلاگ خود در داشبورد کنید و آنها را از مشاهده پست های سایر نویسندگان قبل از انتشار منع کنید.

در این مقاله ، ما به شما نشان می دهیم که چگونه نویسندگان را محدود به مشاهده و مدیریت پست های خود در داشبورد وردپرس کنید.

چگونه می توان نویسندگان را به پست های خود محدود کرد

چرا نویسندگان را به پست های خود محدود می کنیم؟

به طور پیش فرض ، شما وب سایت وردپرس همه پست ها و صفحات را بدون در نظر گرفتن کاربران به همه نشان می دهد نقش کاربر در قسمت مدیریت خواه نویسنده ، ویراستار ، مشارکت کننده یا سرپرست باشید ، می توانید همه مقالات را مشاهده کنید.

اگر نویسندگان بخشی از شرکت یا تیم شما باشند ، این معمولاً مشکلی ایجاد نمی کند.

با این حال ، محدود کردن افراد برای مشاهده پست های خود در شرایط خاص مفید است. به عنوان مثال ، اگر a را اجرا می کنید وب سایت چند نویسنده، در این صورت می توان مفید بود که نویسندگان مقاله های نویسندگان دیگر را در حال بازبینی نبینند.

با توجه به این موارد ، بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه می توانید نویسندگان را برای مشاهده پست های خود در سرپرست وردپرس محدود کنید.

نویسندگان را با استفاده از افزونه به پست های خود محدود کنید

با استفاده از a افزونه وردپرس، به راحتی می توانید به نویسندگان اجازه دهید فقط پست های خود را بدون ویرایش کد مشاهده کنند.

برای این آموزش ، ما از مجوزهای انتشار PublishPress افزونه این یک افزونه رایگان است که به شما اجازه می دهد مجوزهای وردپرس را مدیریت کنید ، و برای محدود کردن نویسندگان به مقالات خود کار نمی کند.

همچنین نسخه ممتاز موجود در آن وجود دارد PublishPress Pro بسته نرم افزاری ، که تنظیمات مجوز بیشتری را ارائه می دهد مانند افرادی که می توانند به کتابخانه رسانه دسترسی داشته باشند. با این حال ، می توانید با نسخه رایگان شروع کنید.

ابتدا باید افزونه مجوزهای PublishPress را نصب و فعال کنید. برای اطلاعات بیشتر ، می توانید راهنمای ما را دنبال کنید نحوه نصب افزونه وردپرسبه

پس از فعال شدن افزونه ، به طور خودکار پست ها را فقط به نویسندگان آنها نشان می دهد.

برای مثال ، اگر به عنوان سرپرست وارد سیستم شده اید و به آن سر می زنید پست ها »همه پست ها از داشبورد خود ، سپس همه پست ها را مشاهده خواهید کرد.

پست قبل از فعال سازی افزونه

با این حال ، اگر از حساب نویسنده وارد قسمت مدیریت وردپرس شوید ، متوجه خواهید شد که فقط پست های ایجاد شده توسط نویسنده قابل مشاهده خواهد بود.

پست های فقط توسط نویسنده

حال ، اگر می خواهید ویراستاران شما بتوانند به همه پست ها دسترسی داشته باشند تا بتوانند آنها را مرور کنند ، چطور؟ بیایید ببینیم چگونه می توانید این کار را انجام دهید.

چگونه به ویراستاران اجازه دهیم همه پست ها را مشاهده کنند

مشکل استفاده از روش فوق این است که فقط به مدیران اجازه می دهد تا همه پست ها را مشاهده کنند.

بسیاری از سایت های وردپرس دارای ویراستاران مسئول تصحیح مقالات ارسال شده توسط سایر نویسندگان و مشارکت کنندگان مهمان. استفاده از این افزونه ویرایشگران را فقط به پست های خود محدود می کند.

با این حال ، می توانید به ویراستاران اجازه دهید با استفاده از افزونه ای مانند افزونه PublishPress Capilities یا افزودن کد به فایلهای موضوعی سایت خود ، محتوای نویسندگان مختلف را مرور کنند. ما هر دو روش را به شما نشان می دهیم.

استفاده از افزونه قابلیت های PublishPress

قابلیت های PublishPress یکی دیگر از افزونه هایی است که توسط PublishPress ایجاد شده است. به خاطر این آموزش ، ما از نسخه رایگانبه همچنین یک نسخه حرفه ای وجود دارد که می توانید هنگام عضویت در a دریافت کنید PublishPress Pro حساب.

ابتدا باید افزونه PublishPress Capilities را در وب سایت وردپرس خود نصب و فعال کنید. می توانید راهنمای گام به گام ما را دنبال کنید نحوه نصب افزونه وردپرسبه

پس از فعال شدن افزونه ، پیش بروید و در منوی مدیریت وردپرس خود روی “قابلیت ها” کلیک کنید. این صفحه “قابلیت های نقش” را باز می کند ، جایی که می توانید مجوزها را برای نقش های مختلف کاربر تغییر دهید.

در مرحله بعد ، نقش کاربر را که می خواهید ویرایش کنید از منوی کشویی در گوشه بالا سمت چپ انتخاب کنید.

قابلیت های نقش کاربر را انتخاب کنید

پس از انتخاب نقش “ویرایشگر” ، باید مطمئن شوید که کادر تأیید “ویرایش دیگران” در تنظیمات قابلیت ویرایش فعال است.

این به ویراستاران اجازه می دهد پست های دیگر را ویرایش کنند.

کادر انتخاب ویرایش دیگران را فعال کنید

پس از آن ، به قسمت قابلیت های اضافی بروید و اطمینان حاصل کنید که کادر تأیید “لیست پست های دیگران” فعال است.

به این ترتیب ، هر کسی که دارای نقش ویرایشگر است می تواند پست های نویسندگان دیگر را ببیند.

کادر انتخاب لیست پست های دیگران را فعال کنید

اکنون ، تنظیمات خود را ذخیره کرده و با وارد شدن به عنوان ویرایشگر ، قسمت Posts را در وب سایت خود مشاهده کنید. اگر می توانید پست های نویسندگان دیگر را مشاهده و ویرایش کنید ، به این معنی است که تنظیمات را به درستی انجام داده اید.

اضافه کردن کد سفارشی به تم شما

راه دیگری که به ویراستاران اجازه می دهد همه پست ها را مشاهده کنند ، اضافه کردن کد سفارشی به پرونده های تم شما است. با این حال ، ما این روش را برای مبتدیان توصیه نمی کنیم زیرا شامل ویرایش کد است.

برای شروع ، می توانید این کد را در طرح زمینه خود اضافه کنید functions.php پرونده یا الف افزونه مخصوص سایتبه

function posts_for_current_author($query) {
	global $pagenow;

	if( 'edit.php' != $pagenow || !$query->is_admin )
	    return $query;

	if( !current_user_can( 'edit_others_posts' ) ) {
		global $user_ID;
		$query->set('author', $user_ID );
	}
	return $query;
}
add_filter('pre_get_posts', 'posts_for_current_author');

این کد به همه کاربران با قابلیت ویرایش پست های دیگر برای مشاهده همه پست ها اجازه می دهد. این بدان معناست که ویراستاران و سرپرستان قادر خواهند بود همه پست ها را مشاهده کنند. کاربرانی با نقش های دیگر مانند مشارکت کنندگان یا نویسندگان فقط پست های خود را می بینند.

اگر استفاده می کنید نقش های کاربر سفارشی در سایت خود ، پس باید به خاطر داشته باشید که کاربرانی که می توانند پستهای اضافه شده توسط سایر کاربران را ویرایش کنند ، همچنین می توانند آنها را در داشبورد فهرست شده مشاهده کنند.

پاداش: نویسندگان را برای مشاهده پست ها یا صفحات خاص محدود کنید

همچنین می توانید نویسندگان ، ویرایشگران ، مشارکت کنندگان و سایر نقش های کاربر را برای مشاهده ، ویرایش و حذف برخی پست ها و صفحات وبلاگ محدود کنید.

با استفاده از افزونه مجوزهای PublishPress ، می توانید به راحتی تصمیم بگیرید که افراد کدام پست ها و صفحات خاصی را می توانند در داشبورد وب سایت شما مشاهده کنند.

برای شروع ، برنامه را نصب و فعال کنید مجوزهای انتشار PublishPress افزونه در وب سایت شما می توانید به آموزش ما در مورد مراجعه کنید نحوه نصب افزونه وردپرسبه

حال ، فرض کنید شما می خواهید مقاله خاصی فقط توسط ویرایشگر وب سایت ویرایش شود و نه شخص دیگری.

برای انجام این کار ، می توانید آن پست را ویرایش کنید. هنگامی که شما در ویرایشگر بلاک وردپرس، به سادگی به کادر متا “مجوزها: ویرایش این پست” بروید.

در مرحله بعد ، باید روی منوی کشویی برای سایر نقش های کاربر کلیک کنید و گزینه “مسدود شده” را انتخاب کنید. به طور پیش فرض ، مجوز روی “پیش فرض: بله” تنظیم می شود ، جایی که همه می توانند پست را ویرایش کنند.

پس از آن ، مطمئن شوید که تنظیمات ویرایشگر را به گزینه “فعال” یا “پیش فرض: بله” واگذار کرده اید. وقتی مجوزها را تعیین کردید ، مطمئن شوید که پست وبلاگ خود را به روز کنید.

تغییر مجوز مشاهده و ویرایش پست های خاص

امیدواریم این مقاله به شما در یادگیری نحوه محدود کردن نویسندگان به پست های خود در منطقه مدیریت وردپرس کمک کرده باشد. همچنین ممکن است بخواهید به آموزش ما در مورد آن نگاهی بیندازید نحوه انتخاب بهترین بستر وبلاگ نویسی، یا مقایسه متخصص ما از بهترین خدمات بازاریابی ایمیلیبه

اگر از این مقاله خوشتان آمد ، لطفاً مشترک ما شوید کانال یوتیوب برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در توییتر و فیس بوکبه

پست نحوه محدود کردن نویسندگان به پست های خود در مدیریت وردپرس اولین بار در ظاهر شد WPBeginnerبه



[ad_2]

تهیه و ترجمه توسط دیتکو لینک منبع خبر

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای درخواست مشاوره رایگان، از ساعت 8 الی 22 تماس بگیرید.

09338752044