دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

چگونه نسخه PHP خود را در وردپرس به روز کنید (راه راست)

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

آیا می خواهید نسخه PHP سایت وردپرس خود را به روز کنید؟

استفاده از آخرین نسخه PHP برای وب سایت وردپرسی شما عملکرد و سرعت وب سایت را بهبود می بخشد. با این حال ، گاهی اوقات ممکن است شرکت میزبانی وب شما از نسخه قدیمی PHP استفاده کند.

در این مقاله ، ما به شما نشان می دهیم که چگونه به راحتی نسخه PHP وب سایت وردپرس خود را به روز کنید.

به روز رسانی نسخه PHP برای وب سایت وردپرس شما

چرا نسخه PHP سایت وردپرس خود را به روز کنید

وردپرس با استفاده از یک زبان برنامه نویسی منبع باز به نام توسعه یافته است پی اچ پی. در زمان نگارش این مقاله ، وردپرس حداقل به PHP نسخه 7.4 یا بالاتر نیاز دارد. نسخه پایدار فعلی موجود برای PHP 8.0.8 است.

اکثر میزبانی وردپرس شرکت ها از نسخه های PHP 7.4 یا بالاتر برای برآوردن حداقل الزامات وردپرس استفاده می کنند.

هر نسخه PHP با اجرای کارآمدتر فرآیندها و کاهش مصرف حافظه ، عملکرد را بهبود می بخشد. این بر شما تأثیر می گذارد سرعت سایت وردپرس با سرعت بیشتر و کاهش بار روی سرور خود.

به طور معمول ، میزبان های وردپرس به طور خودکار نسخه PHP را در پس زمینه به روز می کنند. این به روزرسانی ها در اکثر وب سایت ها تاثیری ندارند و ممکن است اصلا متوجه هیچ تغییری نشوید.

گاهی اوقات ، افزونه ای روی شما نصب می شود وب سایت وردپرس ممکن است به دلیل ناسازگاری با نسخه جدیدتر PHP بد رفتار کند. در این صورت ، برخی از صاحبان وب سایت ها ممکن است بخواهند به نسخه قدیمی PHP برگردند تا زمانی که یک افزونه این مشکل را برطرف کند.

چگونه نسخه PHP را در وردپرس بررسی کنیم؟

وردپرس بررسی نسخه PHP مورد استفاده ارائه دهنده میزبانی شما را بسیار آسان می کند.

به سادگی وارد قسمت مدیریت وب سایت وردپرس خود شوید و به ابزارها »سلامت سایت صفحه را تغییر دهید و به برگه «اطلاعات» بروید.

بخش اطلاعات تحت ابزار سلامت سایت وردپرس

در مرحله بعد ، باید کمی پایین بروید و برگه را برای گسترش برگه “Server” کلیک کنید. این بخش اطلاعات سرور از جمله نسخه PHP مورد استفاده سرور شما را نشان می دهد.

نسخه PHP در ابزار Health Site نمایش داده می شود

همانطور که مشاهده می کنید ، در تصویر بالا وب سایت نمایشی ما از PHP نسخه 7.4.21 استفاده می کند.

به روز رسانی نسخه PHP در سایت وردپرسی شما

همه شرکت های برتر میزبانی وردپرس به شما امکان می دهند به راحتی نسخه PHP مورد استفاده در وب سایت خود را تغییر دهید. ما چند نمونه از ارائه دهندگان برتر میزبانی را به شما نشان می دهیم.

تغییر نسخه PHP در Bluehost

ابتدا باید به سیستم خود وارد شوید Bluehost داشبورد حساب میزبانی و روی زبانه Advanced در ستون سمت چپ کلیک کنید.

مدیر PHP Bluehost

این شما را برای مدیریت حساب میزبانی خود به صفحه ابزارهای پیشرفته می آورد. از اینجا باید روی نماد MultiPHP Manager کلیک کنید.

در صفحه بعد ، باید وب سایت خود را انتخاب کرده و سپس نسخه PHP مورد نظر خود را انتخاب کنید.

تغییر نسخه PHP در Bluehost

برای ذخیره تغییرات ، روی دکمه اعمال کلیک کنید.

Bluehost اکنون از نسخه PHP که برای وب سایت خود انتخاب کرده اید استفاده می کند.

تغییر نسخه PHP در SiteGround

اگر استفاده می کنید SiteGround میزبانی وب ، در اینجا نحوه استفاده از نسخه PHP وب سایت وردپرس خود را مشاهده می کنید.

ابتدا باید به داشبورد حساب SiteGround خود وارد شوید. پس از آن ، باید به صفحه “وب سایت ها” بروید و سپس روی دکمه ابزارهای سایت در کنار وب سایت خود کلیک کنید.

بخش ابزارهای سایت در SiteGround

بعد ، شما باید به DEVS »PHP Manager از ستون سمت چپ از اینجا می توانید استفاده را انتخاب کنید PHP فوق سریع SiteGround یا PHP استاندارد همچنین می توانید شماره نسخه PHP را با کلیک روی نماد ویرایش تغییر دهید.

مدیر PHP در SiteGround

با این کار پنجره ای باز می شود که ابتدا باید “تغییر نسخه PHP به صورت دستی” را در زیر گزینه “Set PHP Version” انتخاب کنید.

تغییر نسخه PHP در SiteGround

پس از آن ، می توانید نسخه PHP خود را از منوی کشویی انتخاب کنید. فراموش نکنید که برای اعمال تغییرات روی دکمه تأیید کلیک کنید.

تغییر نسخه PHP در HostGator

ابتدا باید به سیستم خود وارد شوید HostGator داشبورد حساب میزبانی و سپس روی بخش میزبانی کلیک کنید. از اینجا باید روی پیوند cPanel در زیر حساب میزبانی خود کلیک کنید.

داشبورد HostGator cPanel را راه اندازی کنید

این راه اندازی می شود داشبورد cPanel جایی که می توانید تنظیمات پیشرفته حساب میزبانی خود را مدیریت کنید. باید به قسمت Software بروید و روی نماد MultiPHP Manager کلیک کنید.

راه اندازی مدیر MultiPHP در HostGator

در مرحله بعد ، باید نام دامنه خود را انتخاب کرده و سپس نسخه PHP را انتخاب کنید. فراموش نکنید که برای ذخیره تنظیمات خود ، روی دکمه اعمال کلیک کنید.

تغییر نسخه PHP در موتور WP

موتور WP هست یک مدیریت میزبانی وردپرس این بدان معناست که آنها به طور خودکار نسخه PHP را برای شما ارتقا می دهند. با این حال ، شما همچنین می توانید نسخه PHP وب سایت های خود را به صورت دستی ارتقا داده و تنزل دهید.

به سادگی وارد داشبورد WP Engine خود شوید و بر روی نسخه PHP در کنار وب سایت خود کلیک کنید.

تغییر نسخه PHP در WP Engine

با این کار یک پنجره باز می شود که می توانید نسخه PHP را برای وب سایت وردپرس خود کاهش دهید یا ارتقا دهید.

نسخه PHP را در WP Engine ارتقا یا تنزل دهید

فراموش نکنید که برای ذخیره تغییرات خود ، روی دکمه “تغییر نسخه PHP” کلیک کنید.

تغییر نسخه PHP در سایر محیطهای میزبانی وردپرس

اکثر شرکت های میزبانی وردپرس از داشبوردهای میزبانی مشابه با برخی از سفارشی سازی ها استفاده می کنند. معمولاً نماد MultiPHP Manager را در داشبورد cPanel خواهید یافت.

اگر نمی توانید آن را پیدا کنید ، می توانید با ارائه دهنده میزبانی وردپرس خود تماس بگیرید و از آنها بخواهید نسخه PHP وب سایت شما را تغییر دهند.

کارهایی که باید بعد از به روزرسانی نسخه PHP وب سایت خود انجام دهید

پس از به روز رسانی نسخه PHP برای وب سایت وردپرس خود ، ممکن است بخواهید مطمئن شوید که همه چیز مطابق انتظار کار می کند.

توصیه می کنیم از وب سایت خود دیدن کنید تا ببینید آیا بلافاصله موارد قابل توجهی وجود دارد یا خیر.

پس از آن می توانید وارد قسمت وردپرس وب سایت خود شوید. مطمئن شوید که وب سایت شما از نرم افزار استفاده می کند آخرین نسخه وردپرس و همه افزونه ها و قالب وردپرس شما به روز می شوند. راهنمای مبتدی ما را مشاهده کنید چگونه با خیال راحت وردپرس را به روز کنیم.

در نهایت ، همیشه توصیه می شود که یک نسخه پشتیبان کامل از وب سایت وردپرس خود تهیه کنید.

اگر به روز رسانی PHP سایت وردپرس شما را خراب کرد ، چه باید کرد؟

شانس بسیار کمی وجود دارد که به روزرسانی PHP سایت وردپرس شما را خراب کند. با این حال ، با وجود افزونه های رایگان و پولی ، این احتمال وجود دارد که یک خط کد ضعیف به یک خطا.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که مطمئن شوید افزونه یا تم ایجاد کننده این خطا نیست. برای انجام آن همه افزونه های وردپرس خود را غیرفعال کنید و به قالب پیش فرض وردپرس تغییر دهید.

اگر مشکل شما حل نشد ، با تیم پشتیبانی میزبان وب خود تماس بگیرید. به احتمال زیاد مسئله ای که شما با آن روبرو هستید از قبل مورد توجه آنها قرار گرفته است و آنها می توانند به شما کمک کنند.

اگر میزبان وب شما نمی تواند به شما کمک کند ، می توانید نسخه PHP خود را با استفاده از روش هایی که در بالا توضیح داده شده ، کاهش دهید.

امیدواریم این مقاله به شما در یادگیری نحوه به روز رسانی نسخه PHP سایت وردپرس خود کمک کرده باشد. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را مشاهده کنید نحوه ایجاد خبرنامه ایمیل، یا مقایسه ما با بهترین نرم افزار چت زنده برای وب سایت شما

اگر از این مقاله خوشتان آمد ، لطفاً عضو سایت ما شوید کانال یوتیوب برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در توییتر و فیس بوک.



[ad_2]

تهیه و ترجمه توسط دیتکو لینک منبع خبر

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای درخواست مشاوره رایگان، از ساعت 8 الی 22 تماس بگیرید.

09338752044