دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

بانک مرکزی اروپا به دنبال طراحی یورو دیجیتال با انرژی بیشتر از بیت کوین است

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

بانک مرکزی اروپا یا بانک مرکزی اروپا (ECB) همانطور که در حال رشد است به باشگاه در حال رشد موسسات مالی دوستانه رمزنگاری پیوست اعلام می کند تصمیم “راه اندازی پروژه ای برای آمادگی برای احتمالاً انتشار یورو دیجیتال” توییت رسمی بانک مرکزی اروپا خاطر نشان کرد:

“ما بررسی خواهیم کرد که چگونه یک یورو دیجیتال می تواند برای همه در منطقه یورو طراحی و توزیع شود.”

با توجه به الف بیانیه مطبوعاتی در 14 ژوئیه ، شورای مدیریت بانک مرکزی اروپا مرحله تحقیق از یک پروژه دیجیتال یورو را آغاز کرده است. برنامه ریزی شده است که این مرحله به مدت دو سال به طول انجامد و در این مدت Eurogroup یک ارز دیجیتال را با محوریت “تنظیمات برگزیده کاربران و مشاوره فنی بازرگانان و واسطه ها” طراحی خواهد کرد.

بیانیه رسمی بانک مرکزی اروپا همچنین با به اشتراک گذاشتن بینش بیشتر ، موفقیت آنها را در شناسایی روشهای مختلف محافظت از حریم خصوصی کاربر ، مطابق با نیازهای GDPR کشور برجسته می کند. آنها افزودند:

“همچنین نشان داده است که نیازهای انرژی زیرساخت ها در مقایسه با مصرف انرژی و اثرات زیست محیطی دارایی های رمزنگاری مانند بیت کوین (BTC) “

فابیو پانتا ، یکی از اعضای هیئت مدیره بانک مرکزی اروپا ، تصریح کرد که موفقیت یورو دیجیتال به شدت به ارزشی که برای “مردم ، بازرگانان و واسطه های مالی در منطقه یورو” اضافه می کند بستگی خواهد داشت.

مرتبط: امارات متحده عربی برای آزمایش و راه اندازی ارز دیجیتال داخلی

در یک جدول زمانی مشابه ، امارات متحده عربی همچنین از علاقه خود برای راه اندازی نسخه دیجیتالی فیات کشور خبر داد. در برنامه سه ساله شامل 2023-2020 ، بانک مرکزی امارات متحده عربی قصد دارد در میان 10 رهبر برتر مالی در سراسر جهان قرار گیرد.

در آنچه در سال 2021 به طور فزاینده ای به نظر می رسد ، غول های بانکی در سراسر جهان علاقه خود را برای آزمایش انواع دارایی های رمزنگاری اعلام می کنند. اخیراً ، نخست وزیر ویتنام ، فیم مین چینه از بانک دولتی ویتنام خواسته است که آزمایش ارز دیجیتال خود را آغاز کند.

در حالی که اکوسیستم رمزنگاری با مقاومت عظیم جریان اصلی روبرو است ، اکنون دولت ها در مورد از دست دادن نوآوری اساسی محتاط هستند. همانطور که رهبران بیشتر و بیشتر به دنبال علاقه خود به آزمایش ارزهای دیجیتال هستند ، بیت کوین قرار است “B” را در بانکداری تعریف کند.