دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

بانک ICICI هند به کاربران حواله هشدار می دهد که از بیت کوین دور شوند

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

موضع هند در مورد پذیرش رمزنگاری از زمان تولد بیت کوین یک منطقه خاکستری بوده است (BTC) در آنچه ضربه دیگری برای جامعه رمزنگاری هند به نظر می رسد ، یکی از بزرگترین خدمات مالی ، بانک ICICI ، به کاربران هشدار داده است که از خدمات حواله خود برای انتقال هر نوع ارز رمزپایه یا دیجیتال استفاده نکنند.

در آخرین تکرار ICICI از برنامه حواله خرده فروشی خرده فروشی فرم، این بانک به طور واضح قصد خود را برای جلوگیری از استفاده کاربران از سرویس برای انتقال رمزنگاری اعلام کرده است. بر اساس قانون مدیریت ارز (FEMA) 1999 ، در این اعلامیه آمده است:

“حواله فوق برای سرمایه گذاری / خرید بیت کوین / ارزهای رمزپایه / ارزهای مجازی (مانند Ethereum ، Ripple ، Litecoin ، Dash ، Peercoin ، Dogecoin ، Primecoin ، Chinacoin ، Ven ، Bitcoin یا هر ارز مجازی / رمزنگاری / بیت کوین) نیست. “

این موسسه بزرگ بانکی دو نکته دیگر را به اشتراک گذاشته است که موضع ضد فرزندخواندگی خود را تکرار می کند و به کاربران بیشتر هشدار می دهد که از سرویس حواله خود برای سرمایه گذاری در شرکتهایی که با بیت کوین یا ارزهای دیجیتال و رمزنگاری دیگر سر و کار دارند استفاده نکنند.

همچنین به کاربران هشدار داده شد که وجوهی را که ممکن است از طریق سرمایه گذاری های رمزنگاری شده در گذشته خریداری شده ارسال نکنند. با این حال ، دولت هند هنوز مقاومت در برابر برنامه های مالی مبتنی بر بلاکچین نشان نداده است.

اقدام ICICI برای استفاده از FEMA 1999 در برابر پذیرش رمزنگاری از زمان اعلامیه بانک رزرو هند (RBI) مبنی بر ممنوع کردن بانک هایی که با شرکت های مرتبط با رمزنگاری در آوریل 2018 ممنوع هستند ، با سایر بازیگران بانکی در کشور سازگار است.

مربوط: دادگاه عالی هند ممنوعیت RBI بانک های سرویس دهنده به شرکت های رمزنگاری را لغو می کند

برخلاف آخرین اقدام ICICI در مورد بی اعتنایی به علاقه مندان به رمزنگاری ، دادگاه عالی هند چنین کرده است با ممنوعیت RBI مغایرت داشت در بانک های رمزنگاری دوستانه. در نتیجه این سردرگمی ، سرمایه گذاران رمزنگاری هند همچنان به یافتن روزنه هایی در سیستم برای رشد نمونه کارها رمزنگاری خود می پردازند.

در حالی که مقامات دولتی به تعویق انداختن تاریخ اجتناب ناپذیر ادامه می دهند ، اما عدم وجود وضوح نظارتی در سرمایه گذاری های رمزنگاری تأثیر مستقیم بر سرمایه گذاران و نوآوری های فین تک کشور دارد.

در انتهای دیگر طیف ، بزرگترین صرافی ارز رمزنگاری شده در هند ، WazirX متعلق به Binance ، با توجه به توضیحات RBI در مورد حذف ممنوعیت براساس حکم دیوان عالی کشور ، همچنان شاهد افزایش حجم تجارت و کاربران جدید است.