دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

تحلیل قیمت بیت کوین؛ سناریوهای پیش روی بیت کوین چیست؟

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

قیمت بیت کوین همچنان با مقاومت سنگینی در محدوده ۴۶,۵۰۰ تا ۴۶,۷۰۰ دلار روبه‌رو است. قیمت این ارز دیجیتال در حال حاضر فاصله نسبتاً زیادی تا مقاومت ۴۶,۷۰۰ دلاری دارد و فاز تثبیت خود را طی می‌کند.

به گزارش نیوزبی‌تی‌سی، اخیراً قیمت بیت کوین با اصلاحی جزئی از اوج ۴۶,۶۹۹ دلار سقوط کرد. پس از این سقوط، بیت کوین تا حمایت ۴۶,۰۰۰ دلاری و حتی تا زیر فیبوناچی ۵۰ درصدی هم پایین آمد. این فیبوناچی از جهش قیمت از ۴۴,۷۱۴ به ۴۶,۶۹۹ دلار تشکیل شده بود.

به‌علاوه، قیمت به زیر خط روند پراهمیت صعودی هم رسید. حمایت این خط روند در تایم فریم یک ساعته نزدیک ۴۶,۰۰۰ دلار بود. در حال حاضر قیمت بالای ۴۵,۰۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار دارد.

فیبوناچی ۶۱.۸ درصدی هم در نزدیکی ۴۵,۴۵۰ دلار قرار دارد. این فیبوناچی از جهش قیمت از ۴۴,۷۱۴ به ۴۶,۶۹۹ دلار تشکیل شده بود.

در نزدیکی ۴۶,۵۰۰ دلار شاهد تشکیل یک مقاومت پراهمیت هستیم. مقاومت اصلی قیمت در نزدیکی ۴۶,۷۰۰ دلار تشکیل شده است. شکسته‌شدن ۴۶,۷۰۰ دلار احتمالاً‌ راه برای صعود بیشتر فراهم کند. در این صورت قیمت به‌راحتی می‌تواند تا ۴۷,۵۰۰ دلار رشد کند. ۴۸,۰۰۰ دلار به‌عنوان مقاومت بعدی قیمت عمل خواهد کرد.

نمودار قیمت بیت کوین
نمودار قیمت بیت کوین

در صورتی کاهش قیمت ۴۵,۴۵۰ دلار اولین حمایت پیش روی قیمت بیت کوین خواهد بود. ۴۵,۲۰۰ هم حمایت کلیدی بیت کوین است. شکسته‌شدن و تثبیت قیمت زیر این ناحیه حمایتی می‌تواند به سقوط بیشتر و رسیدن قیمت تا ۴۳,۲۰۰ منجر شود.

شاخص مکدی آرام‌آرام در حال ورود به ناحیه صعودی است. شاخص قدرت نسبی (RSI) هم در نزدیکی ۵۰ قرار دارد. همان طور که پیش‌تر گفتیم، ۴۵,۲۰۰ دلار پراهمیت‌ترین حمایت پیش روی بیت کوین است. ۴۶,۲۰۰، ۴۶,۵۰۰ و ۴۶,۷۰۰ دلار هم مقاومت‌های بیت کوین در کوتاه‌مدت هستند.

[ad_2]

لینک منبع

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای درخواست مشاوره رایگان، از ساعت 8 الی 22 تماس بگیرید.

09338752044