دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

خالق مدل انباشت به جریان: تا پایان روند صعودی ۶ ماه زمان باقی است!

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

یکی از تحلیل‌گران مطرح بازار ارزهای دیجیتال که پیش‌تر توانسته بود قیمت ماهانه‌ بیت کوین را به‌طور دقیق پیش‌بینی کند، گفته است انتظار دارد بازار صعودی پس از پایان سال ۲۰۲۱ هم ادامه داشته باشد.

به گزارش دیلی هودل، پلن بی (PlanB)، خالق مدل انباشت به جریان (S2F)، با انتشار توییتی خطاب به ۹۷۲,۸۰۰ دنبال‌کننده‌ خود در توییتر گفته که معتقد است بیت کوین در آستانه آغاز مرحله دوم روند صعودی خود قرار دارد.

خالق مدل انباشت به جریان گفت است:

تحلیل‌های داده‌های درون زنجیره‌ای امشب به پایان رسید. به نظرم در میانه راه هستیم. هنوز هیچ‌ نشانه‌ای از ضعف (یا نقطه قرمزی درون نمودار) دیده نشده است. توجه داشته باشید که پشت سرهم قرار گرفتن نقاط رنگی به معنی شکل‌گیری رویداد هاوینگ (Halving) در یک ماه نیست، اما می‌تواند یک نشانه درون‌زنجیره‌ای باشد. حدس من این است که مرحله دوم بازار صعودی حداقل تا ۶ ماه دیگر ادامه خواهد داشت.

پلن بی در ماه ژوئیه (تیر) با اشاره به بدترین سناریو ممکن برای بیت کوین در ماه‌های آینده، گفت که کندل ماهانه این ارز دیجیتال در اوت (مرداد) و سپتامبر (شهریور) به ترتیب در محدوده ۴۷٬۰۰۰ دلار و ۴۳٬۰۰۰ دلار بسته خواهد شد. همان‌طور که خالق مدل انباشت به جریان گفته بود قیمت بیت کوین نهایتاً در ماه اوت (مرداد) به ۴۷٬۴۱۷ دلار رسید و کندل ماهانه سپتامبر (شهریور) در ۴۳٬۰۳۱ دلار بسته شد.

پلن بی اکنون پیش‌بینی کرده است که بیت کوین در ادامه روند صعودی خود را برای رسیدن به اوج تاریخی جدید آغاز خواهد کرد.

او که قیمت پایانی ماه‌های اوت (مرداد) و سپتامبر (شهریور) را به درستی بالاتر از ۴۷,۰۰۰ و ۴۳,۰۰۰ دلار پیش‌بینی کرده بود، گفته است کندل ماهانه اکتبر (مهر) بالاتر از ۶۳,۰۰۰ دلار بسته خواهد شد. پیش‌بینی پلن بی برای قیمت پایانی ماه‌های نوامبر (آبان) و دسامبر (آذر) هم به ترتیب بالاتر از ۹۸,۰۰۰ دلار و ۱۳۵,۰۰۰ دلار است.

این تحلیلگر همچنین به عوامل فاندامنتالی اشاره کرده است که می‌توانند روند صعودی را سریع‌تر کنند و قیمت بیت کوین را در ماه‌های آینده به اوج خود برسانند.

گسترش شبکه لایتنینگ، پذیرش بیت کوین توسط شرکت‌های بزرگ حوزه فناوری، راه‌اندازی قراردادهای هوشمند از طریق زنجیره جانبی «RSK»، تأیید مجوز صندوق‌های قابل‌معامله در بورس (ETF) بیت کوین از سوی کمیسیون بورس آمریکا، پذیرش بیت کوین توسط کشورهای مختلف، پشتیبانی از لایتنینگ در پلتفرم استرایک (Strike)، فعالیت‌های شرکت بلاک استریم (Blockstream)، ورود شخصیتی مانند مایکل سیلور (Michael Saylor) به بازار بیت کوین و بازگشت چین به روزهای قبل از ممنوعیت ارزهای دیجیتال، مواردی هستند که پلن بی از آنها با عنوان محرک‌های بعدی حرکت صعودی بیت کوین یاد کرده است.

[ad_2]

لینک منبع

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای درخواست مشاوره رایگان، از ساعت 8 الی 22 تماس بگیرید.

09338752044