دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

در اینجا یکی از راه های تجارت بیت کوین وجود دارد حتی به عنوان قیمت های BTC در یک ورطه

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

در 29 روز گذشته ، بیت کوین (BTC) به دلیل تأثیر ممنوعیت اخیر چین و ادامه باز شدن قفل سهم GBTC در مقیاس خاکستری به ارزش 1.4000 دلار و فشار بر بازارها ، از 31،000 تا 36،000 $ متغیر بوده است.

دولت چین یک سری اقدامات را برای محدود کردن معدن و تجارت ارز رمزنگاری شده با دستور توقف فوری برخی از عملیات ها و دستور دادن به بانک های داخلی برای تعلیق حساب های بانکی اشخاص درگیر در صنعت.

در همین حال ، صندوق اعتماد 21 میلیارد دلاری Grayscale و امنیت GBTC آن یک دوره دردسرساز را تجربه می کنند قفل 6 ماهه سرمایه گذاران سازمانی به پایان می رسد، فروش بالقوه 1.4 میلیارد دلاری. با این حال ، لازم به ذکر است که 654،000 توکن BTC تحت مدیریت به بازار منتقل نخواهند شد.

در نتیجه این عوامل ، قیمت بیت کوین ماه ها در محدوده ای گیر کرده است و به طور کلی به نظر می رسد معامله گران روی دستان خود نشسته اند تا شفافیت وضعیت مشخص شود.

در حالی که معامله گران در استفاده از قراردادهای آتی دائمی مهارت دارند ، بیشتر آنها از ابزارهای اضافی که می توانند برای به حداکثر رساندن سود خود استفاده شوند ، بی اطلاع هستند. این امر به ویژه هنگامی صادق است که بازارها به یک طرف متغیر باشند و سناریوی مناسبی را برای گزینه های معاملاتی ایجاد کنند.

به عنوان مثال ، می توان یک استراتژی گزینه ایجاد کرد که سود را حتی در مواردی که اقدام قیمت زیادی انجام نگیرد ، به حداکثر برساند.

با استفاده از گزینه های تماس (خرید) و فروش (فروش) ، یک معامله گر می تواند استراتژی هایی برای تولید سود در بازارهای جانبی ایجاد کند. اینها می توانند در شرایط صعودی و نزولی استفاده شوند و بیشتر صرافی های مشتقات سیستم عامل های گزینه های قابل دسترسی را ارائه می دهند.

استراتژی Iron Condor طیف محدودی را ترجیح می دهد

Condor Iron یک استراتژی خنثی است که شامل فروش 32000 دلار برای ایجاد قرار گرفتن در معرض مثبت بیت کوین در حالی که فروش همزمان 34000 دلار برای کاهش سود بالاتر از آن سطح است. این معاملات از قیمت بیت کوین در 31،750 دلار مدل سازی شده و از این معامله 27 مه اوت (40 روز) استفاده می شود.

برآورد سود / ضرر. منبع: Deribit Position Builder

برای محافظت در برابر سقوط احتمالی قیمت زیر 28000 دلار یا قدردانی بیت کوین بالاتر از 38،000 دلار ، دو موقعیت کم درآمد (شانس کوچک) لازم است. این معاملات اضافی ضمن کاهش ملزومات حاشیه (وثیقه) ، به ذهن معامله گر آرامش خواهد داد.

هر نتیجه ای در تاریخ 27 آگوست بین 29200 دلار (8٪ کاهش) و 36،660 دلار (15٪ افزایش) نتیجه مثبتی دارد. حداکثر سود بین 31800 تا 34200 دلار اتفاق می افتد و در نتیجه 0.09 سود بیت کوین حاصل می شود. از طرف دیگر ، بدترین نتیجه از دست دادن 0.045 بیت کوین است.

یک ساختار مشابه می تواند برای Ethereum مستقر شود (ETH) گزینه ها اما معامله گران باید حساب های مربوط به آنها را داشته باشند هارد فورک لندن در 4 آگوست، که می تواند به طور بالقوه نوسانات شدیدتری را القا کند.

نظرات و نظرات بیان شده در اینجا صرفاً نظرات نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph.com نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و تجاری شامل ریسک است ، هنگام تصمیم گیری باید تحقیقات خود را انجام دهید.