دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

در بدترین حالت بیت کوین به کجا می‌رسد؟ تحلیل‌گر مطرح پاسخ می‌دهد

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

دیودِویو (Dave the Wave)، تحلیل‌گر مطرح توییتری که چند ماه پیش به‌درستی اوج ۶۵,۰۰۰ دلاری بیت کوین را پیش‌بینی کرده بود، در تازه‌ترین اظهارنظرش بدترین اتفاق ممکن برای این ارز دیجیتال را تشریح کرده است.

به گزارش دیلی هودل، دیودویو خطاب به بیش از ۷۷ هزار دنبال‌کننده خود در توییتر نوشت که وضعیت فعلی مشابه سال ۲۰۱۴ است. در آن زمان قیمت بیت کوین از ۹۸۸ دلار به نزدیکی ۱۶۰ دلار سقوط کرد. او در این باره نوشت:

در عین حال که برخی وضعیت فعلی را با نوسانات ۲۰۱۳ مقایسه می‌کنند، باید بگویم که مقایسه با سال ۲۰۱۴ هم خالی از لطف نیست. اگر فکر می‌کنید نمودار چندان با عقل جور در نمی‌آید، پس یادتان نرود:

۱- این پیش‌بینی فقط تحلیلی تکنیکال است.
۲- می‌توانید آن را نوعی مدیریت ریسک یا آزمون اضطراب در نظر بگیرید.

نمودار قیمت بیت کوین
نمودار قیمت بیت کوین

او در ادامه عنوان کرد که صحبت‌هایش بدترین سناریوی ممکن برای بیت کوین است؛ این یعنی لزوماً نمی‌توان بر آن تکیه کرد.

در حال حاضر هر واحد بیت کوین در مرز ۴۲,۰۰۰ دلار معامله می‌شود و نسبت به دو هفته پیش بیش از ۱۷ درصد از ارزش خود را از دست داده است. طبق پیش‌بینی دیودویو، در کوتاه‌مدت ممکن است شاهد رسیدن قیمت به ۳۷۵۰۰ دلار باشیم. او در این باره می‌نویسد:

وضعیت حساسی است.

نمودار قیمت بیت کوین
نمودار قیمت بیت کوین

او در بخش دیگری از توییت خود به تقاطع طلایی (Golden Cross) روی نمودار بیت کوین هم اشاره می‌کند و می‌نویسد نسبت به این شاخص شک دارد. در روزهای گذشته بسیاری از تحلیل‌گران از شکل‌گیری تقاطع طلایی در نمودار بیت کوین صحبت کرده بودند که عاملی مثبت تلقی می‌شود. وی در این باره نوشت:

چرا تقاطع طلایی مشکل دارد؟ به این دلیل که میانگین متحرک ۵۰ روزه ممکن است در تایم فریم کوچکی اتفاق افتاده باشد.

به‌عقیده او، قیمت بیت کوین لزوماً شاهد سقوط گسترده‌ای نخواهد بود و این احتمال بسیار کم است که شاهد سقوط به زیر ۲۰,۰۰۰ دلار باشیم. وی در این باره نوشت:

درست همان طور که اوج قیمت خیلی بالایی را ندیدید، احتمالاً شاهد سقوط خیلی سنگینی هم نخواهید بود. درست مانند بقیه اصلاح‌های بازار، بدون شک مردم منتظر قیمت پایینی هستند که هیچ وقت اتفاق نمی‌افتد.

[ad_2]

لینک منبع

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای درخواست مشاوره رایگان، از ساعت 8 الی 22 تماس بگیرید.

09338752044