دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

سهم بازار وردپرس: آمار استفاده، حقایق و تحقیقات (2022)

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

اخیراً یکی از خوانندگان ما از ما خواسته است که برخی از داده های سهم بازار وردپرس، آمار استفاده و تحقیقات را به اشتراک بگذاریم تا به رئیس خود در قانع کردن کمک کنیم. چرا باید از وردپرس استفاده کنند.

اگرچه وردپرس محبوب ترین سازنده وب سایت در جهان است، اما گاهی اوقات محبوبیت به تنهایی برای تصمیم گیری کاربران کافی نیست.

در این مقاله، ما یک لیست نهایی از آمار استفاده از وردپرس، تحقیقات سهم بازار و سایر داده‌ها را گردآوری کرده‌ایم که به شما کمک می‌کند دیگران را متقاعد کنید تا از وردپرس استفاده کنند.

تحقیق و آمار سهم بازار وردپرس

اصول اولیه: وردپرس چیست؟

وردپرس یک است نرم افزار متن باز که به کاربران اجازه می دهد یک وب سایت بسازید. به عنوان یک نرم افزار رایگان برای دانلود در دسترس است و قابل نصب بر روی هر کدام است هاست وردپرس شرکت.

مهم است که وردپرس (نرم افزار) را با WordPress.com که یک راه حل میزبانی شده است اشتباه نگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر، تفاوت بین را ببینید WordPress.com در مقابل WordPress.org در مقایسه جانبی ما

سایت ساز وردپرس

همه چیز از آنجا شروع شد که دو کاربر یک نرم افزار وبلاگ نویسی به نام b2/cafelog تصمیم گرفتند این نرم افزار را در مسیر جدیدی قرار دهند. این ایده توسط مت مولنوگ ابداع شد که سپس مارک لیتل به او پیوست و با هم اولین نسخه وردپرس را در 27 می 2003 منتشر کردند.

ویرایشگر پست در اولین نسخه وردپرس

از آن زمان، وردپرس از یک ساده تکامل یافته است نرم افزار وبلاگ نویسی به یک CMS، سازنده وب سایت، پلت فرم تجارت الکترونیک، و بیشتر.

بلوک های گوتنبرگ

برای کسب اطلاعات بیشتر، به مقاله ما در مورد آن مراجعه کنید تاریخچه وردپرس.

وردپرس یک نرم افزار اجتماعی است و هزاران کاربر از سرتاسر جهان با ارسال کد، رفع اشکالات، ترجمه، آزمایش و کمک به دیگران در استفاده از آن به آن کمک کرده اند.

بیایید نگاهی به آمار و حقایق وردپرس بیندازیم تا ببینیم چگونه وردپرس به مردم کمک می کند کارهای بزرگی را در اینترنت انجام دهند.

وردپرس چقدر محبوب است؟

آمار سهم بازار وردپرس 2022

وردپرس بسیار محبوب است و میلیون ها نفر در سراسر جهان از آن استفاده می کنند. در اینجا اعدادی برای در نظر گرفتن همه چیز آورده شده است.

  1. وردپرس قدرت بیش از 43 درصد از تمام وب سایت های موجود در اینترنت را دارد.
  2. همچنین نزدیک به 65 درصد از سهم بازار CMS را در اختیار دارد. هیچ دیگری نرم افزار سایت ساز نزدیک می شود
  3. وردپرس وب سایت ها را برای برندهای معروف از جمله دیزنی، سونی، فیس بوک و موارد دیگر.
  4. 38 درصد از 10000 وب سایت برتر توسط وردپرس طراحی شده اند.
  5. بیش از 22٪ از همه جدید نام های دامنه در ایالات متحده وردپرس را اجرا می کنند.
  6. هر روز بیش از 1000 سایت وردپرس جدید به 10 میلیون وب سایت برتر ردیابی شده توسط W3Techs.com می پیوندند.

در حالی که اینها آمار قابل توجهی هستند، تنها راه برای درک واقعی محبوبیت وردپرس، نگاه کردن به آن نسبت به سایر موارد است. سیستم های مدیریت محتوای محبوب.

به عنوان مثال Shopify دومین مورد محبوب است، اما تنها 1/10 اندازه وردپرس است زیرا حدود 4.4٪ از تمام سایت ها در مقابل وردپرس 43.2٪ قدرت دارد.

Wix ده ها میلیون در بازاریابی هزینه می کند، اما تنها 1.9٪ از تمام وب سایت ها را تامین می کند. به این معنی که وردپرس ۲۲ برابر محبوب‌تر از Wix است.

سایر CMS های محبوب همگی کمتر از 2% سهم بازار دارند مانند Squarespace (1.8%)، جوملا (1.7%)، Drupal (1.3%)، Blogger (1%) و Magento با تنها 0.6%.

وقتی صحبت از محبوبیت می شود، هیچ مقایسه ای با وردپرس وجود ندارد. طبق آمار استفاده، سهم بازار وردپرس 3 برابر بیشتر از استفاده از 9 سازنده وب سایت محبوب دیگر است. پلتفرم های وبلاگ نویسی ترکیب شده.

افزونه های وردپرس

افزونه های وردپرس

بزرگترین دلیل محبوبیت وردپرس، اکوسیستم افزونه و افزونه بزرگ آن است.

افزونه ها مانند برنامه هایی برای وب سایت وردپرس شما هستند. می توانید آنها را نصب کنید تا ویژگی های جدیدی به سایت خود اضافه کنید و عملکرد آن را گسترش دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای ما در افزونه های وردپرس چیست و چگونه کار می کنند؟.

در اینجا حقایق شگفت انگیزی در مورد افزونه های وردپرس وجود دارد که نشان می دهد اکوسیستم وردپرس چقدر عظیم است.

  1. بیش از 59000 افزونه رایگان وردپرس تنها در فهرست پلاگین WordPress.org وجود دارد.
  2. 9 مورد از این افزونه ها در بیش از 5 میلیون وب سایت نصب شده است.
  3. 61 برترین افزونه های وردپرس در بیش از 1 میلیون وب سایت نصب شده است.
  4. محبوب ترین افزونه تجارت الکترونیک، ووکامرس بر روی بیش از 5 میلیون وب سایت طبق دایرکتوری افزونه وردپرس نصب شده است زیرا همه تعداد بالاتر از آن را 5 میلیون + نشان می دهد. با توجه به W3Techs، سهم بازار WooCommerce 8.8٪ از تمام وب سایت ها است که آن را از Shopify برای محبوب تر می کند. فروشگاه های آنلاین و سایت های تجارت الکترونیک
  5. افزونه محبوب فرم وردپرس، WPForms، همچنین بر روی بیش از 5 میلیون وب سایت نصب شده است. با توجه به Builtwith، بیش از 1.6٪ از 1 میلیون وب سایت برتر از آن استفاده می کنند. این سریع ترین فرم ساز در حال رشد در کل اینترنت است.

آمار افزونه های ما تنها از دایرکتوری رسمی افزونه WordPress.org است. بسیاری از توسعه دهندگان افزونه، نسخه های پریمیوم افزونه های خود را از وب سایت های خود می فروشند.

با داشتن یک اکوسیستم پلاگین سالم، به این معنی است که شما می توانید عملکردهای سفارشی را با کسری از هزینه توسعه سفارشی به وب سایت خود اضافه کنید.

پلاگین های رایگان وردپرس تقریباً برای هر نوع عملکرد وب سایت از جمله وجود دارد فرم های تماس، فروش عضویت، سازنده صفحه فرود، بهینه سازی سئو، و بیشتر.

قالب های وردپرس

آمار تم وردپرس

تم ها ظاهر یک وب سایت وردپرس را کنترل می کنند. اینها قالب های طراحی وب سایت مخصوص وردپرس هستند که می توانید برای تغییر ظاهر وب سایت خود بر روی وب سایت خود نصب کنید.

هزاران قالب رایگان و پولی وردپرس موجود است که ترکیبی بی پایان از طراحی، طرح بندی، طرح های رنگی و ویژگی ها را به کاربران وردپرس ارائه می دهد.

  1. تم ها برای اولین بار در سال 2005 با وردپرس 1.5 معرفی شدند، با اولین تم پیش فرض وردپرس جدید به نام کوبریک.
  2. درست مانند افزونه ها، تم های وردپرس رایگان و پولی وجود دارد که می توانید نصب کنید.
  3. دایرکتوری تم رایگان WordPress.org دارای بیش از 9100 تم رایگان وردپرس است.
  4. با توجه به Builtwith، Divi توسط تم های زیبا محبوب ترین موضوع مورد استفاده 6 درصد از وب سایت ها توسط سرویس آنها است.
  5. هزاران تم توسط فروخته می شود فروشگاه های تجاری قالب وردپرس با قیمت متوسط ​​40 دلار برای هر موضوع.

هاست وردپرس

هاست وردپرس

وردپرس یک نرم افزار ساخت وب سایت خود میزبان است. به عبارت دیگر، برای ایجاد یک وب سایت با وردپرس باید یک ارائه دهنده میزبانی وب داشته باشید.

با توجه به محبوبیت آن، بسیاری از شرکت‌های میزبان خدمات میزبانی وردپرس را برای آسان‌تر کردن شروع کار با وردپرس برای صاحبان مشاغل کوچک اضافه کرده‌اند.

در اینجا برخی از هاست محبوب وردپرس شرکت ها بر اساس سهم بازار:

  1. Newfold Digital Group (4.9%) – این یک شرکت میزبانی است که شامل برندهایی مانند است Bluehost، HostGator، Domain.com، و بیشتر.
  2. گروه GoDaddy (4.2٪) – این شامل مارک هایی مانند خدادادی، معبد رسانه، پیجلی و بسیاری موارد دیگر.
  3. موتور WP (2.3٪) – یکی از مدیران پیشرو شرکت های میزبان وردپرس در این سیاره
  4. SiteGround (2.0%) – یک شرکت میزبانی وردپرس ممتاز که کاربران به دلیل پشتیبانی درجه یک خود آن را دوست دارند. ما از SiteGround برای میزبانی سایت WPBeginner استفاده می کنیم.
  5. میزبان (1.2%) – یک شرکت میزبانی وردپرس مقرون به صرفه که به دلیل قیمت ارزان میزبانی وب در بازارهای بین المللی در حال رشد است.

داده‌های بالا از گزارش W3Techs است و سایر پلتفرم‌ها مانند آمازون (AWS)، Google Cloud، NameCheap، Automattic و دیگران را مستثنی می‌کند. لیست ما در بالا نماینده نظرسنجی های خواننده در WPBeginner برای میزبانی وب محبوب است.

امنیت وردپرس

سپر امنیتی وردپرس

وردپرس متداول ترین نرم افزار CMS در جهان است که آن را به یک هدف متداول برای هک کردن، حملات DDOS، بدافزارها و تروجان ها تبدیل می کند.

  1. مطابق با سوکوری، یک شرکت پیشرو در امنیت وب سایت، 83٪ از تمام وب سایت های مبتنی بر CMS که در سال 2017 هک شدند، دارای وردپرس بودند. با توجه به اینکه وردپرس 65 درصد از سهم بازار CMS را در اختیار دارد، این عدد تعجب آور نیست.
  2. Sucuri همچنین گزارش داد که 39٪ از وب سایت های وردپرس هک شده از نسخه قدیمی نرم افزار استفاده می کنند. به همین دلیل باید همیشه از آخرین نسخه وردپرس استفاده کنید در وب سایت شما
  3. تقریباً 50٪ سایت های وردپرس تحت تأثیر یک آسیب پذیری امنیتی ناشی از یک افزونه یا قالب وردپرس قدیمی یا با کدگذاری ضعیف قرار دارند.
  4. حدود 8 درصد از سایت های وردپرس به دلیل رمز عبور ضعیف هک شدند.

شما می توانید سایت وردپرس خود را تا حد امکان با رعایت برخی از بهترین شیوه های امنیتی اساسی ایمن سازید. برای کسب اطلاعات بیشتر، کامل ما را ببینید راهنمای امنیت وردپرس برای دستورالعمل های گام به گام

اغلب آمار بالا باعث می شود وردپرس شهرت بدی پیدا کند، اما واقعیت این است که خود وردپرس ناامن نیست. هسته وردپرس از طریق ممیزی های امنیتی دقیق انجام می شود و از بسیاری از پلتفرم های دیگر ایمن تر است.

تنها نقصی که وردپرس دارد محبوبیت آن است که به آمارهایی مانند بالا منجر می شود.

انجمن وردپرس

آمار انجمن وردپرس

وردپرس یک پایگاه کاربر گسترده در سراسر جهان دارد. این نه تنها توسط مشاغل، بلکه دولت ها نیز استفاده می شود. مدارس و کالج ها، غیر انتفاعی و موارد دیگر.

به عنوان یک پروژه منبع باز، وردپرس توسط یک جامعه جهانی از کاربران هدایت می شود. این بدان معنی است که هر کسی می تواند به روش های مختلف در پروژه مشارکت کند.

  1. جامعه ترجمه وردپرس آن را به طور کامل به 56 زبان ترجمه کرده است، تا حدی به ده ها زبان دیگر ترجمه شده است.
  2. در سال 2017، جوامع وردپرس در سراسر جهان 128 رویداد WordCamp را در 48 کشور سازماندهی کردند و 39625 بلیط فروختند.
  3. در سال 2017، جوامع محلی وردپرس، 4379 جلسه در 73 کشور سازماندهی کردند.
  4. ده ها گروه وردپرس در فیس بوک وجود دارد، با WPBeginner Engage بزرگترین گروه وردپرس فیسبوک با بیش از 81500 عضو.

اگر می خواهید به وردپرس کمک کنید، راهنمای ما را در این زمینه ببینید چگونه با پروژه وردپرس درگیر شویم.

اقتصاد وردپرس

آمار اقتصاد وردپرس

وردپرس دارای یک اکوسیستم چند میلیارد دلاری پررونق است که هزاران شغل در سراسر جهان ایجاد می کند. این شامل فریلنسرها، توسعه دهندگان و شرکت هایی می شود که محصولات و خدمات مرتبط با وردپرس را می فروشند.

  1. در زمان نوشتن این مقاله، وب سایت freelancer.com به تنهایی دارای 680743 شغل وردپرس بود که از این 700 شغل باز بودند.
  2. هزاران شغل وردپرس در حال حاضر در بسیاری از وب سایت های فریلنسر محبوب باز هستند. شما همیشه می توانید بازدید کنید صفحه مشاغل ما برای یافتن مشاغل وردپرس
  3. میانگین نرخ ساعتی برای توسعه دهندگان وردپرس بسته به تخصص و شغلی که در دست دارند می تواند بین 20 تا 100 دلار در ساعت باشد.
  4. آ قالب وردپرس سفارشی با طراحی و پلاگین های منحصر به فرد خود می تواند 10000 دلار هزینه داشته باشد و بسته به نیاز پروژه ممکن است افزایش یابد.
  5. صدها کسب و کار، آژانس و توسعه دهنده کوچک و بزرگ وجود دارد که محصولات مرتبط با وردپرس را می فروشند. لیست ما را ببینید تاثیرگذارترین مشاغل و شرکت های وردپرس و کاری که انجام می دهند

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا آمار، حقایق و تحقیقات جالب وردپرس جدید را کشف کنید. همچنین ممکن است بخواهید مقاله ما در مورد آن را ببینید بهترین ثبت کننده دامنه و بهترین خدمات تلفن تجاری برای کسب و کار کوچک

اگر این مقاله را دوست داشتید، لطفا در ما مشترک شوید کانال یوتیوب برای آموزش تصویری وردپرس. شما همچنین می توانید ما را در توییتر و فیس بوک.

پست وبلاگ اولین بار در ظاهر شد WPBeginner.



[ad_2]

تهیه و ترجمه توسط دیتکو لینک منبع خبر

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای درخواست مشاوره رایگان، از ساعت 8 الی 22 تماس بگیرید.

09338752044