دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

سود سه رقمی ، Dogecoin و Ethereum Classic را به بهترین عملکرد Q2 تبدیل می کند

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

در اوایل سال 2021 قیمت بیت کوین و اتر در مرکز توجه قرار گرفت زیرا به نظر می رسید که هر دارایی هر 24 ساعت یکبار به بالاترین قیمت خود رسیده و معامله گران خواستار 100000 دلار BTC و 5000 دلار ETH هستند. سریع به سمت حال پیش می رود و هر دو دارایی هنوز بیش از 40٪ از بالاترین رقم خود برخوردار هستند و گاوهایی که به دنبال قیمت های باورنکردنی هستند هیچ کجا یافت نمی شوند.

گزارش اخیر CoinMetrics عملکرد Bitcoin و altcoins را در Q2 2021 بررسی کرد و تحلیلگران دریافتند که حتی با اصلاح شدید بازار 19 مه بسیاری از دارایی ها با Dogecoin سه ماهه را با رنگ سبز به پایان رساندند (DOGE) با 392 درصد افزایش در صدر قرار دارد.

Q2 2021 برای 25 دارایی رمزنگاری برتر باز می گردد. منبع: CoinMetrics

Ethereum Classic (و غیره) و Polygon (MATIC) دو ستاره جدا شده دیگر Q2 بودند که با وجود کاهش تقریبا 39 درصدی قیمت بیت کوین ، هر یک به ترتیب 297٪ و 227٪ افزایش یافت.

شبکه Ethereum قدرت را نشان می دهد

یکی از بزرگترین تحولات در طی Q2 شکسته شدن قیمت اتر از 1،971 دلار در اول آوریل به رکورد جدید 4،362 دلار در 11 مه قبل از فروش گسترده در بازار منجر به بسته شدن سه ماهه 2،240 دلار بود که 13.2٪ سود را نشان می دهد.

CoinMetrics تأکید کرد که قیمت اتر “از افزایش مجدد سود خرده فروشی که تا حدی ناشی از افزایش سریع NFT ها بود بهره مند شد.”

تعداد آدرسهای Ethereum که حداقل 0.1 اتر دارند. منبع: CoinMetrics

در نتیجه موج خرده فروشی ، تعداد آدرس هایی که حداقل دارای 0.1 اتر بودند از 4.58 میلیون به بیش از 5.20 میلیون رسید.

پایان مثبت اتر ، هنگامی که با کاهش قابل توجه بیت کوین مقایسه می شود ، همچنین نشان دهنده افزایش توجه به بالاترین رتبه آلت کوین است دریافت از سرمایه گذاران نهادی به دنبال متنوع سازی دور از BTC است.

سود Altcoin باعث کاهش سلطه بیت کوین شد

همانطور که قبلاً ذکر شد ، بهترین عملکرد در Q2 مربوط به DOGE است که با وجود کاهش 66 درصدی نسبت به بالاترین رقم 0.74 دلار در 8 مه ، توانست سه ماهه 392٪ را به پایان برساند.

تعداد آدرسهای Dogecoin دارای حداقل 1 DOGE. منبع: CoinMetrics

بر اساس این گزارش ، تعداد آدرس هایی که حداقل 1 DOGE دارند از 3.09 میلیون در اول آوریل به 3.7 میلیون آدرس در 30 ژوئن افزایش یافته است. آدرس های DOGE در ماه ژوئن همچنان افزایش می یابد در حالی که آدرس های جدید اتر در انتهای ماه مه مشخص می شوند .

در نتیجه دستاوردهای altcoins ، تسلط بیت کوین در 30 ژوئن به 45٪ کاهش یافت که کمترین میزان از ژوئیه 2018 است.

تسلط بیت کوین. منبع: CoinMetrics

CoinMetrics اشاره کرد که بادهای قابل توجهی که BTC روبرو بود ، تا حدی نتیجه سرکوب استخراج ارز رمزنگاری شده بود که منجر به کاهش 50 درصدی نرخ هش در Q2 به پایین ترین سطح از اواخر سال 2019 شد.

مربوط: شریک Bitmain EMEA می گوید ، استخراج بیت کوین یک تصمیم آسان برای چین را ممنوع می کند

این کاهش احتمالاً موقتی است و نرخ هش “باید سرانجام بهبود یابد ، وقتی کارگران معدن در مناطق جدید خود شروع به کار می کنند” ، اما CoinMetrics هشدار داد که “این یک شبه اتفاق نخواهد افتاد ، زیرا ساخت و راه اندازی امکانات کافی برای با هجوم ناگهانی تقاضای جدید روبرو شوید. ”

به طور کلی ، CoinMetrics و دیگر تحلیلگران این توسعه را یک پیشرفت مثبت بلند مدت برای اکوسیستم بیت کوین می دانند که رو به جلو است.

CoinMetrics گفت:

“در بلند مدت ، این مهاجرت گسترده باید بسیار مفید باشد زیرا به شما کمک می کند نرخ هش بیت کوین در سراسر جهان توزیع شود و غلظت قبلی را در چین از بین ببرد. این امر همچنین می تواند به بهبود تأثیرات زیست محیطی بیت کوین کمک کند زیرا معدن کاران در برخی مناطق چین به زغال سنگ اعتماد کردند. “

نظرات و نظرات بیان شده در اینجا صرفاً نظرات نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph.com نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و تجاری شامل ریسک است ، هنگام تصمیم گیری باید تحقیقات خود را انجام دهید.