دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

شهر تنسی می خواهد پرداخت مالیات بر دارایی را در بیت کوین بپذیرد

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

شهر جکسون ایالات متحده ، تنسی ، همچنان به جستجوی یک شیرجه احتمالی در ارزهای رمزپایه ادامه می دهد ، اکنون به دنبال پذیرش بیت کوین است (BTC) برای پرداخت مالیات بر دارایی.

شهردار جکسون اسکات کنگر اعلام کرد اواخر روز پنجشنبه که گروه ویژه بلاکچین شهر مطالعه ای در مورد روش های بالقوه پذیرش پرداخت مالیات بر دارایی در بیت کوین در شهر را آغاز کرده است.

گروه بلاکچین همچنین در مورد چگونگی اجازه دادن به کارمندان برای هزینه متوسط ​​دلار بیت کوین یا خرید مقادیر کمتری از بیت کوین در بازه های زمانی منظم تحقیق خواهد کرد. خرید متوسط ​​بیت کوین با هزینه دلار بهترین استراتژی برای جمع آوری بیت کوین در نظر گرفته می شود ، مطالعات متعدد تایید شده است.

کانگر پیش از این با انتقاد از تورم در حال انجام و کاهش ارزش دلار آمریکا به توئیتر رفت و اظهار داشت که بیت کوین “تنها راه حل برای این امر است.”

آخرین اطلاعیه بروزرسانی را برای برنامه های گسترده تر مربوط به رمزنگاری جکسون در آوریل توسط کنگر اعلام شد. این شهر به طور فعال در حال بررسی گزینه های پرداخت پول به کارمندان شهر با ارز رمزپایه ، اتخاذ عملیات استخراج بیت کوین و افزودن BTC در ترازنامه شهر بوده است. کنگر قبلاً اشاره داشت که این شهر همچنین می تواند به دنبال امکان پرداخت در چندین سکه دیجیتال دیگر مانند اتر باشد (ETH) و Litecoin (LTC)

مرتبط:جامعه رمزنگاری در مورد اینکه بیت کوین یک پرچین تورمی است ، اختلاف نظر داشته است

همانطور که قبلاً گزارش شده بود ، شهردار کنگر قدم های شهردار میامی ، فرانسیس سوارز را که پیشتر بوده است ، دنبال کرد هل دادن شهر میامی برای پرداخت مالیات و حقوق و دستمزد در بیت کوین. Conger همچنین به دلیل استفاده از “چشم لیزر” ، بخشی از پشتیبانی از فلش مموری جامعه رمزنگاری شناخته شده است قیمت بالقوه بیت کوین تا 100000 دلار افزایش می یابد. در زمان نوشتن مقاله ، بیت کوین با قیمت 31،732 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته 2.5 درصد کاهش یافته است داده ها از CoinGecko.