دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

فعالیت Stablecoin پس از اوج مه کاهش می یابد

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

استفاده از پایدار کوین در میان رکود اخیر بازار رمزنگاری بخار از دست داد. از اوج رسیدن به حدود 2 میلیارد دلار در 19 مه ، حجم معاملات روزانه حدود 60٪ از میانگین 2021 کاهش یافته است. افت قابل توجه این سوال را در مورد فعالیت پایدار کوین در فضای فعلی بازار ایجاد می کند.

جای تعجب نیست ، دو ارز رمزپایه ای که همچنان در رقابت تنگاتنگ برای تسلط بر Bitcoin باقی مانده اند ، Tether هستند (USDT) و سکه USD (USDC) با این حال ، بازار تمایز خوبی بین این دو ، به ویژه با دارا بودن ذخایر مربوطه دارد.

آژانس رتبه بندی اعتباری Fitch Ratings حتی اخیراً در مورد ایجاد خطر Tether هشدار داده است بی ثباتی در بازارهای اعتبار کوتاه مدت، از آنجا که ذخایر آن همه به صورت نقدی نیست. از طرف دیگر ، فیچ USDC را به عنوان نمونه ای از دارایی مطمئن کاملاً پشتیبانی شده ذکر می کند ، زیرا دلار ایالات متحده را به صورت یک به یک در حساب های حضانت نگه می دارد.

تحلیل پایدار کوین

هنوز هم ، کاربران برای تعدادی از اهداف به Tether سرازیر می شوند. داده های کووالانت نشان می دهد که Tether حداقل 500،000 از کل معاملات USDC فراتر رفته است. USDT از ژانویه تا ژوئن 2.9 میلیون معامله داشته است در حالیکه USDC 2.4 میلیون معامله داشته است. اما از نظر حجم دلار ، USDC به ترتیب Tether را به ترتیب 21.4 تا 19.3 میلیارد دلار شکست می دهد.

علاوه بر این ، برخی از نشانه های اجتناب نهادی از Tether وجود دارد. در عوض ، به نظر می رسد که کاربران نهادی استفاده از MakerDAO’s DAI را ترجیح می دهند ، حتی اگر USDT با یک شلیک از تعداد کل معاملات و حجم کل معاملات DAI فراتر رفته باشد.