دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

قیمت NEM ، Augur و District0x بالاتر می رود در حالی که بیت کوین زیر 32K دلار معامله می شود

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

بیت کوین (BTC) در آستانه تعطیلی هفته دیگری است که شاهد آن بود شیب قیمت نزدیک به 30،000 $ اما نمی توان همین مشاهدات نزولی را برای همه altcoin ها انجام داد. در روز جمعه ، چندین altcoin با کلاهک کوچکتر توانستند حمله نزولی و سودهای دو رقمی را قبل از بسته شدن بازارهای سنتی برای تعطیلات آخر هفته ، از بین ببرند.

داده ها از Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می دهد که بالاترین عامل در 24 ساعت گذشته NEM (XEM) ، Augur (REP) و area0x (DNT) بودند.

7 سکه برتر با بیشترین تغییر قیمت 24 ساعته. منبع: Cointelegraph Markets Pro

شایان ذکر است که چهار از هفت برنده برتر پروتکل های لایه یک هستند ، پیشرفت جالبی که در زمانی اتفاق می افتد که اتر (ETH) قیمت در زیر سطح 2000 دلار دست و پنجه نرم می کند و جامعه با نگرانی منتظر دیدن آینده است چنگال سخت لندن قیمت اتر و روند معامله در شبکه را بهبود می بخشد.

NEM / USDT

داده ها از Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می دهد که پس از یک ماه که میانگین حجم معاملات 24 ساعته NEM 50 میلیون دلار بود ، در 16 ژوئیه با افزایش حجم به 532 میلیون دلار و افزایش 35٪ به 0.151 دلار ، تقاضا برای توکن افزایش یافت.

نمودار 4 ساعته XEM / USDT. منبع: TradingView

افزایش قیمت در پی اعلام 13 ژوئیه مبنی بر توافق Symbol (XYM) ، یک پروتکل بلاکچین سازمانی توسط گروه NEM ، با مبتنی بر همکاری پروژه ای با دولت کلمبیا.

REP / USDT

با توجه به داده ها از TradingView، قیمت REP از 13 جولای پس از افزایش حجم معاملات 24 ساعته از میانگین روزانه 17 میلیون دلار به بیش از 521 میلیون دلار در 14 ژوئیه ، شروع به افزایش کرد.

نمودار 4 ساعته REP / USDT. منبع: TradingView

در نتیجه افزایش ناگهانی حجم معاملات ، قیمت REP 57٪ از پایین ترین سطح 14.60 دلار در 13 ژوئیه به بالاترین سطح روزانه در $ 22.97 دلار در 16 ژوئیه افزایش یافت.

در حالی که هیچ علتی به راحتی قابل شناسایی برای افزایش ناگهانی علاقه وجود ندارد ، پیمایش از طریق خوراک توییتر Augur نشان می دهد که پیش بینی در شبکه همچنان فعال است و در جدیدترین نظرسنجی ها پرسیده می شود “چه کسی در دربی داخلی بیس بال لیگ برتر 2021 برنده خواهد شد؟” و “چه کسی در مسابقه Ultimate Fighting Championship بین کانر مک گرگور و داستین پوآیره پیروز خواهد شد؟”

مربوط: کاردانو به راه اندازی قراردادهای هوشمند با testnet جدید نزدیکتر می شود

DNT / USDT

سومین سودآور در 16 ژوئیه ، Distric0x بود ، پروتکلی که خود را به عنوان “شبکه ای از بازارها و جوامع غیرمتمرکز” معرفی می کند و در کمک به کاربران برای راه اندازی سازمان های خودمختار غیرمتمرکز (DAO) خود تخصص دارد.

نمودار 4 ساعته DNT / USDT. منبع: TradingView

داده ها از Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می دهد که حجم معاملات DNT از 3 میلیون دلار به بیش از 60 میلیون دلار در روز جمعه افزایش یافته است ، که منجر به افزایش 73 درصدی از 0.112 دلار به بالاترین قیمت روزانه در 0.193 دلار است.

در زمان نوشتن قیمت ، قیمت DNT از 0.133 دلار پس گرفت که نشان دهنده سود 17.35٪ در روز است.

نظرات و نظرات بیان شده در اینجا صرفاً نظرات نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph.com نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و تجاری شامل ریسک است ، هنگام تصمیم گیری باید تحقیقات خود را انجام دهید.