دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

ماینرهای بیت کوین ماه گذشته چیزی در حدود ۱ میلیارد دلار درآمد داشته‌اند!

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

داده‌های تازه نشان می‌دهد که ماینرهای بیت کوین در ماه ژوییه (تیر) بیش از ۹۷۰ میلیون دلار درآمد داشته‌اند. این رقم در مقایسه با ژوئن (خرداد) رشدی ۱۰۰ میلیون دلاری داشته اما هنوز از اوج تاریخی ۱.۷۵ میلیارد دلاری خود فاصله دارد.

به گزارش «The Block»، داده‌های تازه نشان می‌دهند که ماینرهای بیت کوین در ماه ژوییه (تیر) درآمدی ۹۷۱.۸۳ میلیون دلاری داشته‌اند که ۲۷.۵۹ میلیون دلار آن از منبع کارمزد تراکنش‌‌های شبکه بوده است. منظور از کارمزد تراکنش‌ها مبلغی است که کاربران برای استفاده از شبکه بیت کوین پرداخت می‌کنند.

طبق معمول بخش عمده درآمد ماینرها در ماه گذشته از منبع پاداش استخراج بلاک‌های بیت کوین بوده است. گفتنی است که در حال حاضر تولید هر بلاک پاداشی ۶.۲۵ بیت کوینی دارد. نباید فراموش کرد استخراج بیت کوین تنها زمانی سودده است که هزینه‌های جاری ماینرها کمتر از درآمد آنها باشد.

ماینرهای بیت کوین ماه گذشته چیزی در حدود ۱ میلیارد دلار درآمد داشته‌اند!
نمودار درآمد ماهانه ماینرهای بیت کوین

با اینکه رقم درآمد ماه گذشته ماینرهای بیت کوین در مقایسه با ۸۳۹.۰۹ میلیون دلار ژوئن (خرداد) بیش از ۱۰۰ میلیون دلار افزایش داشته است، همچنان از اوج تاریخی ۱.۷۵ میلیارد دلاری که در ماه مارس (اسفند ۹۹) به ثبت رسیده بود فاصله دارد.

یک ماه پس از ثبت اوج تاریخی درآمد ماهانه ماینرها، یعنی در ماه آوریل (فروردین)، قیمت بیت کوین به اوج تاریخی خود در ۶۹,۸۹۹ دلار رسید.

The post ماینرهای بیت کوین ماه گذشته چیزی در حدود ۱ میلیارد دلار درآمد داشته‌اند! appeared first on ارزدیجیتال.

[ad_2]

لینک منبع

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای درخواست مشاوره رایگان، از ساعت 8 الی 22 تماس بگیرید.

09338752044