دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

نحوه استفاده از Headline Analyzer در وردپرس برای بهبود عناوین SEO

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

آیا می دانستید که نرخ کلیک بالاتر روی عناوین سئو شما می تواند به بهبود رتبه سئو شما کمک کند؟

عنوان شما اولین چیزی است که افراد در نتایج موتورهای جستجو می بینند و تصمیم می گیرند که بر اساس آن عنوان روی پیوند شما کلیک کنند یا خیر. یک تحلیلگر سرفصل به شما کمک می کند عناوین جذابی ایجاد کنید که کلیک های بیشتری دریافت می کنند.

در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه از تحلیلگر سرفصل در وردپرس برای بهبود عناوین سئو استفاده کنید.

بهبود عناوین سئو با ابزار Headline Analyzer

ابزار تحلیل سرفصل چیست و چرا به آن نیاز دارید؟

عنوان پست وبلاگ یا صفحه فرود شما بسیار مهم است بهینه سازی موتور جستجو (SEO). یک عنوان قدرتمند می تواند افراد را وادار کند که روی پیوند کلیک کنند تا از شما بازدید کنند سایت وردپرس.

البته، هر چه تعداد افراد بیشتری روی نتیجه جستجوی شما کلیک کنند، ترافیک بیشتری دریافت می کنید. اما نرخ کلیک (CTR) بالاتر نیز می تواند شما را بهبود بخشد رتبه بندی موتورهای جستجو همچنین، بازدیدکنندگان بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد.

با این حال، برای مبتدیان، ایجاد عنوانی که فوراً توجه کاربران شما را به خود جلب می کند و آنها را وادار به کلیک روی لینک وب سایت شما می کند، می تواند مشکل باشد. اینجاست که می توانید از ابزار تحلیل سرفصل استفاده کنید.

تحلیلگر سرفصل ابزاری است که به شما کمک می کند عناوین خود را ارزیابی کرده و کپی را بهبود ببخشید تا جذاب تر و قابل کلیک تر شود. این بینش ها و پیشنهادات مبتنی بر داده را برای ایجاد عناوین غیرقابل مقاومت SEO ارائه می دهد.

همانطور که گفته شد، بیایید ببینیم چگونه می توانید از ابزار تحلیل سرفصل برای بهبود عناوین SEO خود استفاده کنید.

نحوه استفاده از ابزار تحلیل سرفصل در وردپرس

ساده ترین راه برای تجزیه و تحلیل عناوین خود در وردپرس استفاده از آن است همه در یک سئو (AIOSEO) افزونه این است بهترین افزونه سئو برای وردپرس در بازار است و بیش از 3 میلیون وب سایت از آن استفاده می کنند.

AIOSEO به شما کمک می کند تا وب سایت خود را بدون هیچ دانش فنی یا نیاز به استخدام یک متخصص سئو برای موتورهای جستجو بهینه کنید. این افزونه یک تحلیلگر سرفصل در داخل شما ارائه می دهد ویرایشگر وردپرس تا بتوانید عناوین قدرتمندی بسازید.

توجه داشته باشید: ما از AIOSEO Lite این نسخه شامل ابزار تحلیل سرفصل برای وردپرس است. همچنین وجود دارد نسخه پریمیوم که ما در سایت WPBeginner استفاده می کنیم زیرا ویژگی های قدرتمندی مانند SEO محلی، طرحواره هوشمند، نقشه های سایت XML، و بیشتر.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که افزونه AIOSEO را در وب سایت خود نصب و فعال کنید. اگر به کمک نیاز دارید، می توانید راهنمای گام به گام ما را دنبال کنید نحوه نصب افزونه وردپرس.

پس از فعال سازی، افزونه به طور خودکار جادوگر راه اندازی خود را راه اندازی می کند. می‌توانید ادامه دهید و روی دکمه «شروع کنیم» کلیک کنید تا افزونه AIOSEO را در وب‌سایت خود پیکربندی کنید.

All in One SEO setup wizard

برای جزئیات بیشتر، می توانید به راهنمای ما در مورد مراجعه کنید نحوه راه اندازی صحیح سئو All in One برای وردپرس.

پس از تکمیل جادوگر راه اندازی، ادامه دهید و یک پست جدید را ویرایش یا اضافه کنید. هنگامی که در ویرایشگر وردپرس قرار گرفتید، می توانید عنوان پست وبلاگ خود را در بالای صفحه اضافه کنید.

عنوان پست را در وردپرس اضافه کنید

نکته مهمی که باید به خاطر داشته باشید این است که بین عنوان پست شما و عنوان SEO تفاوت وجود دارد. عنوان پست به سادگی در صفحه ظاهر می شود، معمولا در یک <h1> برچسب عنوان، بسته به نوع شما قالب وردپرس.

افزونه های سئو مانند AIOSEO به شما این امکان را می دهند که با استفاده از HTML یک عنوان SEO برای مقالات خود اضافه کنید <title> برچسب زدن

عنوان SEO در خود صفحه ظاهر نمی شود. در عوض، این پیشنهادی است به موتورهای جستجو مانند گوگل در مورد اینکه دوست دارید عنوان شما در نتایج جستجو چگونه نمایش داده شود. همچنین در نوار عنوان مرورگر نمایش داده می شود.

نمونه عنوان سئو

به طور پیش فرض، وردپرس به شما اجازه نمی دهد عنوان SEO را وارد کنید. اما با AIOSEO می توانید به راحتی عنوان SEO را اضافه کنید.

برای افزودن عنوان سئو، کافی است به سمت کادر “AIOSEO Settings” در ویرایشگر وردپرس خود بروید و سپس یک عنوان را در زیر “عنوان پست” وارد کنید.

باکس متا عنوان پست AIOSEO

این افزونه همچنین برچسب‌های هوشمندی را ارائه می‌کند، بنابراین می‌توانید به‌طور خودکار اطلاعاتی مانند سال جاری، نام نویسنده، دسته‌ها، برچسب سایت و موارد دیگر را به عنوان‌های خود اضافه کنید.

پس از افزودن عنوان برای مقاله خود، می توانید آن را با استفاده از AIOSEO تجزیه و تحلیل کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی دکمه “SEO Headline Analyzer” در بالا سمت راست کلیک کنید.

روی دکمه تحلیل سرفصل SEO کلیک کنید

AIOSEO امتیازی از 1 تا 100 را در مورد عنوان شما به شما نشان می دهد. نمره 70 یا بیشتر نشان می دهد که عنوان قدرتمندی نوشته اید.

اگر نمره شما زیر 70 است، پس نگران نباشید. تحلیلگر سرفصل به شما پیشنهادهایی در مورد بهبود امتیاز و جذاب‌تر کردن عنوانتان نشان می‌دهد تا بتوانید کلیک‌ها و ترافیک بیشتری دریافت کنید.

اکنون می توانید به پایین اسکرول کنید و به تعادل کلمه کپی خود نگاه کنید. این افزونه به دنبال کلمات رایج، کلمات غیر معمول، کلمات احساسی و کلمات قدرت.

اینها کلماتی هستند که به واکنش روانی یا احساسی مخاطبان شما کمک می کنند. هنگام ایجاد تیتر، می توانید از چنین کلماتی برای بهبود امتیاز تیتر خود استفاده کنید و افزایش نرخ کلیک آنها (CTR).

تعادل کلمه را در کپی بررسی کنید

بعد می توانید احساس تیتر خود را بررسی کنید. عناوینی که حس مثبت دارند نسبت به عناوینی که خنثی یا منفی هستند، تعامل بهتر و کلیک های بیشتری دارند.

علاوه بر این، افزونه نوع تیتر را نیز به شما نشان می دهد. به عنوان مثال، می‌توانید ببینید که آیا نوع تیتر شما نحوه ارسال، پست فهرست، پست منبع یا موارد دیگر است.

این نوع عناوین نسبت به عناوین عمومی کلیک بیشتری دریافت می کنند.

احساس تیتر خود را تجزیه و تحلیل کنید

پس از آن، می توانید به پایین اسکرول کنید و تعداد کاراکترها را بررسی کنید و تعداد کلمه برای عنوان خود در ابزار تحلیل سرفصل.

توصیه می شود تیترهایی کمتر از 55 کاراکتر بنویسید تا موتورهای جستجو بتوانند متن را به طور کامل در نتایج جستجو نشان دهند.

اگر عنوان شما بیش از 55 کاراکتر باشد، موتورهای جستجو ممکن است متن را در پایان قطع کنند. اگر کلمات مهم قطع شده باشند و معنی عنوان شما مشخص نباشد، این می تواند نرخ کلیک شما را کاهش دهد.

تعداد کاراکترها و تعداد کلمات را بررسی کنید

در مرحله بعد، می توانید ابتدا و انتهای 3 کلمه تیتر خود را تجزیه و تحلیل کنید. اکثر خوانندگان معمولاً به عنوان نگاهی می اندازند و قبل از تصمیم به کلیک کردن، به شروع و پایان 3 کلمه در عنوان نگاه می کنند.

با استفاده از این اطلاعات، می توانید خود را قرار دهید کلمه کلیدی هدف و مهمترین اطلاعات در ابتدا برای جلب توجه خواننده.

تحلیلگر سرفصل AIOSEO همچنین پیش نمایشی از نحوه نمایش عنوان شما در نتایج صفحه موتور جستجو را نشان می دهد.

کلمات آغاز و پایان را با پیش نمایش بررسی کنید

اگر تیتر شما نمره خوبی کسب نمی کند، می توانید به راحتی تیترهای جدید را امتحان کنید و قبل از تغییر آن، آن ها را تجزیه و تحلیل کنید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که به تب “Try New Headline” در ابزار بروید، عنوان جدید خود را وارد کنید و روی دکمه “Analyze Headline” کلیک کنید.

سرفصل های جدید را در AIOSEO امتحان کنید

AIOSEO امتیازی از عنوان جدید شما را به شما نشان می دهد و آن را با عنوان سئو فعلی مقایسه می کند.

می توانید چندین عنوان را برای خود امتحان کنید وبلاگ وردپرس نمرات خود را پست کرده و تجزیه و تحلیل کنید تا ببینید کدام یک بهتر عمل می کند.

قبل از اینکه انتشار را فشار دهید، ما را بررسی کنید چک لیست بهینه سازی پست وبلاگ تا مطمئن شوید که به طور کامل بهینه شده است تا بیشترین ترافیک ممکن را داشته باشد.

نکات حرفه ای: کنسول جستجو + آنالیز سرفصل

می‌توانید مانند حرفه‌ای‌ها این کار را حتی بیشتر از این پیش ببرید و تحلیل‌گر سرفصل را با بینش‌های کنسول جستجوی Google ترکیب کنید.

اگر به ما نگاه کنید راهنمای نهایی کنسول جستجوی گوگل برای افزایش ترافیک، خواهید دید که بخشی در مورد یافتن کلمات کلیدی کم اهمیت وجود دارد که می توانید به راحتی در آن رتبه بندی کنید.

فیلتر بر اساس موقعیت
سپس می توانید عنوان آن پست های وبلاگ را با استفاده از تحلیلگر سرفصل تغییر دهید تا جذاب تر شود.

همانطور که نرخ کلیک شما افزایش می یابد، رتبه بندی SEO شما نیز افزایش می یابد.

امیدواریم این مقاله به شما در یادگیری نحوه استفاده از تحلیلگر سرفصل در وردپرس برای بهبود عناوین سئو کمک کرده باشد. شما همچنین می توانید از طریق راهنمای ما در چگونه یک گواهی SSL رایگان برای سایت وردپرس خود دریافت کنید و بهترین افزونه های WooCommerce برای فروشگاه شما.

اگر این مقاله را دوست داشتید، لطفا در ما مشترک شوید کانال یوتیوب برای آموزش تصویری وردپرس. شما همچنین می توانید ما را در توییتر و فیس بوک.

پست وبلاگ اولین بار در ظاهر شد WPBeginner.



[ad_2]

تهیه و ترجمه توسط دیتکو لینک منبع خبر

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای درخواست مشاوره رایگان، از ساعت 8 الی 22 تماس بگیرید.

09338752044