دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

نحوه اضافه کردن IndexNow در وردپرس برای افزایش سرعت نتایج سئو

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

آیا می دانید IndexNow چیست و آیا باید IndexNow را در وردپرس اضافه کنید؟

IndexNow یک ابتکار جدید SEO است که توسط مایکروسافت ایجاد شده است تا به وب سایت شما کمک کند سریعتر ایندکس شود در موتورهای جستجو. این قابلیت کشف محتوای جدید را افزایش می دهد و نتایج سئوی شما را سرعت می بخشد.

در این مقاله نحوه افزودن IndexNow در وردپرس برای افزایش سرعت نتایج سئو را به اشتراک می گذاریم.

چگونه IndexNow را در وردپرس اضافه کنیم

IndexNow چیست؟

IndexNow یک پینگ خودکار است که به موتورهای جستجو اجازه می دهد از اضافه شدن، به روز رسانی یا حذف یک پست یا صفحه (URL) در وب سایت شما مطلع شوند. این به موتورهای جستجو اجازه می دهد تا به سرعت نتایج جستجوی خود را به روز کنند و نتایج کلی سئو را افزایش دهند. به عبارت ساده، نمایه سازی فوری است!

این ابتکار جدیدی است که توسط مایکروسافت آغاز شده است و در حال حاضر توسط مایکروسافت بینگ و یاندکس پشتیبانی می شود. یکی از سخنگویان گوگل نیز تایید کرده است که پروتکل IndexNow را به دلیل پایداری زیست محیطی آزمایش خواهند کرد.

در حال حاضر، همه موتورهای جستجو استفاده می کنند نقشه های سایت XML برای کشف محتوا و به روز رسانی های جدید. چالش این است که گاهی اوقات ممکن است روزها تا هفته ها طول بکشد تا موتورهای جستجو به روز رسانی محتوای جدید را کشف کنند زیرا آنها در فواصل زمانی تصادفی از وب سایت شما بازدید می کنند.

ربات های موتورهای جستجو به دلیل طراحی قدیمی خود ناکارآمد هستند و ردپای کربن بالایی دارند.

هنگامی که یک ربات موتور جستجو از نقشه سایت شما بازدید می کند، سعی می کند از تک تک لینک هایی که در نقشه سایت پیدا می کند و همچنین هر پیوندی که در داخل هر صفحه است بازدید کند. این یک فرآیند فشرده منابع است و هدف پروتکل IndexNow حل آن است.

ربات های خزنده موتور جستجو چگونه کار می کنند

به جای اینکه ربات های موتور جستجو به طور تصادفی تک تک صفحات سایت شما را اسکن کنند تا ببینند چه چیزی به روز شده است، IndexNow به وب سایت شما این امکان را می دهد که به سادگی به موتور جستجو پینگ کند تا هنگام انتشار یک پست جدید یا به روز رسانی یک محتوای موجود به آنها اطلاع دهد.

به این ترتیب آنها می توانند به سرعت نتایج جستجوی خود را به روز کنند و در عین حال به محیط زیست کمک کنند.

IndexNow یک پیروزی برای صاحبان وب سایت، پیروزی برای موتورهای جستجو و یک پیروزی برای جهان است.

با توجه به آنچه گفته شد، بیایید نگاهی به نحوه اضافه کردن IndexNow در وردپرس برای افزایش سرعت نتایج SEO خود بیندازیم.

روش 1. نحوه اضافه کردن IndexNow در وردپرس با استفاده از AIOSEO

AIOSEO هست بهترین افزونه سئو وردپرس توسط بیش از 3 میلیون وب سایت استفاده شده است. ما از AIOSEO در WPBeginner برای بهبود رتبه بندی SEO خود استفاده می کنیم.

در به روز رسانی اخیر خود، AIOSEO اولین افزونه SEO وردپرس بود که پشتیبانی IndexNow را برای وردپرس اضافه کرد.

همه در یک سئو

ابتدا باید آن را نصب و فعال کنید AIOSEO افزونه برای جزئیات بیشتر، راهنمای گام به گام ما را ببینید نحوه نصب افزونه وردپرس.

برای این آموزش، ما از نسخه پریمیوم AIOSEO استفاده خواهیم کرد زیرا شامل IndexNow و سایر ویژگی های قدرتمند SEO است. همچنین وجود دارد نسخه رایگان AIOSEO که می توانید برای امتحان از آن استفاده کنید.

پس از فعال شدن، باید بروید AIOSEO » مدیر ویژگی از داشبورد وردپرس خود برای فعال کردن ویژگی IndexNow.

همه در یک سئو ویژگی IndexNow را فعال کنید

پس از فعال شدن، IndexNow به طور خودکار پیکربندی می شود و آماده کار است – هیچ اقدامی از جانب شما لازم نیست.

AIOSEO برای ایجاد این ادغام با مایکروسافت شریک شد و آنها این فرآیند را برای مبتدیان دوستانه کردند. آنها به طور خودکار یک کلید API IndexNow برای وب سایت شما تولید می کنند و آن را برای شما پیکربندی می کنند، بنابراین شما مجبور نیستید کاری انجام دهید.

می توانید با رفتن به AIOSEO » General Settings و کلیک بر روی تب Webmaster Tools این موضوع را تأیید کنید. در آنجا نماد IndexNow را خواهید دید، و اگر روی آن کلیک کنید، خواهید دید که کلید IndexNow API وب سایت شما از قبل پیکربندی شده است.

AIOSEO IndexNow WordPress

AIOSEO با بسیاری از ویژگی های قدرتمند دیگر به شما کمک می کند رتبه بندی سئو وردپرس خود را بهبود بخشید از جمله دستیار پیوند، مدیر تغییر مسیر و موارد دیگر.

ما یک راهنمای گام به گام داریم چگونه به درستی سئو All in One را راه اندازی کنیم که همچنین شامل دستورالعمل هایی است که چگونه می توانید از Yoast، RankMath و دیگران به AIOSEO سوئیچ کنید.

روش 2. نحوه اضافه کردن IndexNow در وردپرس با استفاده از افزونه IndexNow

در حالی که سایر افزونه های سئو وردپرس شروع به اضافه کردن پشتیبانی از IndexNow کرده اند، اکثر آنها هنوز آن را ندارند. اگر نمی خواهید به AIOSEO تغییر دهید، می توانید به جای آن از این گزینه استفاده کنید.

ابتدا باید آن را نصب و فعال کنید افزونه ابزار IndexNow. برای جزئیات بیشتر، راهنمای ما در نحوه نصب افزونه وردپرس.

پس از فعال سازی، باید بروید تنظیمات » IndexNow در داشبورد وردپرس شما شما باید روی دکمه Get Started Now کلیک کنید و به طور خودکار کلید API شما را تولید می کند و همه چیز را پیکربندی می کند.

پس از آن، صفحه ای با آمار IndexNow مانند ارسال موفقیت آمیز URL و موارد دیگر خواهید دید.

افزونه وردپرس IndexNow توسط مایکروسافت

این همه، شما با موفقیت IndexNow را به وردپرس اضافه کردید.

نظرات نهایی در مورد IndexNow و آینده سئو

IndexNow یک ابتکار جدید است و قبلاً توسط Microsoft Bing و Yandex سازگار شده است. گفته می شود که گوگل در حال آزمایش پشتیبانی برای این است، و ما واقعا امیدواریم که آنها نیز آن را تطبیق دهند.

ما معتقدیم که همه سازنده وب سایت محبوب پلتفرم‌ها ادغام‌های IndexNow را با AIOSEO که راه را برای وردپرس پیشرو است، اضافه می‌کنند، اما شرکت‌های دیگری مانند Duda، Cloudflare و غیره همگی ادغام‌های IndexNow را در ماه‌های اخیر اضافه کرده‌اند.

IndexNow یک راه حل عالی برای سایت های کوچک و بزرگ است و رویای یک متخصص سئو محقق می شود زیرا در نهایت سرعت نتایج سئو را با نمایه سازی تقریباً فوری افزایش می دهد.

تاکید بر این نکته مهم است که IndexNow جایگزین نقشه های سایت نمی شود. هنوز باید نقشه های سایت XML داشته باشید، نقشه سایت ویدیویی، نقشه سایت خبریو سایر نقشه های سایت پیشرفته برای کمک به بهبود رتبه بندی SEO شما. برای به دست آوردن مزیت رقابتی باید از IndexNow در کنار نقشه های سایت استفاده کنید.

امیدواریم این مقاله به شما در یادگیری نحوه افزودن IndexNow در وردپرس کمک کرده باشد. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در این زمینه ببینید نحوه انجام تحقیق کلمات کلیدی و مقایسه ما از بهترین نرم افزار پوش نوتیفیکیشن تا ترافیک خود را افزایش دهید

اگر این مقاله را دوست داشتید، لطفا در ما مشترک شوید کانال یوتیوب برای آموزش تصویری وردپرس. شما همچنین می توانید ما را در توییتر و فیس بوک.

پست نحوه اضافه کردن IndexNow در وردپرس برای افزایش سرعت نتایج سئو اولین بار در ظاهر شد WPBeginner.



[ad_2]

تهیه و ترجمه توسط دیتکو لینک منبع خبر

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای درخواست مشاوره رایگان، از ساعت 8 الی 22 تماس بگیرید.

09338752044