دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

نحوه یافتن و دسترسی به لاگ های خطای وردپرس (گام به گام)

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

آیا برای عیب یابی مشکل در سایت خود باید به گزارش های خطای وردپرس دسترسی داشته باشید؟

وردپرس دارای یک سیستم اشکال زدایی است که می تواند هر پیام خطای نمایش داده شده در سایت شما را ثبت کند. این می تواند به شما در کشف و رفع مشکلات وب سایت خود کمک کند.

در این مقاله، نحوه یافتن و دسترسی به لاگ های خطای وردپرس را به شما نشان خواهیم داد.

نحوه یافتن و دسترسی به گزارش های خطای وردپرس

چگونه و چه زمانی گزارش های خطای وردپرس می توانند کمک کنند؟

آیا با خود مشکل دارید وب سایت وردپرس? بررسی گزارش های خطای وردپرس می تواند به شما کمک کند منبع مشکلاتی مانند کندی را پیدا کنید عملکرد وب سایت، افزونه هایی که به درستی کار نمی کنند و وب سایت خراب می شود.

Error Log چیست؟

گزارش خطا لیستی از پیام های خطای ایجاد شده توسط وب سایت شما و تاریخ و زمان وقوع آنهاست. پس از روشن شدن حالت اشکال زدایی وردپرس، این پیام ها در یک فایل جمع آوری می شوند تا بتوانید بعداً آنها را مرور کنید.

گزارش خطای وردپرس شما یک ابزار عیب یابی است که می تواند به شما در شناسایی افزونه ها، تم ها یا کدهایی که مشکل ایجاد می کنند کمک کند. سپس می توانید ادامه دهید و راه حلی برای آن خطاهای وردپرس بیابید.

به عنوان مثال، بررسی گزارش های خطا می تواند به عیب یابی خطاهایی مانند صفحه سفید مرگ وردپرس، خطاهای PHP، خطای JSON نامعتبر، و “با عرض پوزش، شما اجازه دسترسی به این صفحه را ندارید” خطا

همانطور که گفته شد، بیایید نگاهی به نحوه یافتن و دسترسی به گزارش های خطای وردپرس خود بیاندازیم. اولین قدم فعال کردن حالت اشکال زدایی وردپرس است که می توانید با استفاده از یک افزونه یا کد انجام دهید.

فعال کردن حالت اشکال زدایی وردپرس با یک افزونه

اشکال زدایی وردپرس به طور پیش فرض خاموش است، بنابراین وردپرس هیچ خطایی را ثبت نخواهد کرد. اگر همچنان می توانید وارد سایت وردپرس خود شوید، می توانید حالت اشکال زدایی را با استفاده از یک افزونه فعال کنید.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که نصب کنید اشکال زدایی WP افزونه برای جزئیات بیشتر، راهنمای گام به گام ما را ببینید نحوه نصب افزونه وردپرس.

افزونه WP Debugging

پس از فعال سازی، افزونه به طور خودکار حالت اشکال زدایی وردپرس را فعال می کند و اکنون پیام های خطا در سایت شما ثبت می شود.

فعال کردن حالت اشکال زدایی وردپرس با استفاده از کد

همچنین می توانید حالت اشکال زدایی وردپرس را با استفاده از کد روشن کنید. این برای کاربران پیشرفته تر یا اگر شما مناسب است نمی توانید وارد بخش مدیریت وردپرس خود شوید.

شما باید خود را ویرایش کنید wp-config.php فایل با استفاده از یک سرویس گیرنده FTP یا گزینه مدیر فایل در شما هاست وردپرس صفحه کنترل.

فایل wp-config.php وب سایت خود را ویرایش کنید

هنگامی که فایل را باز کردید، باید متنی را که در آن نوشته شده است پیدا کنید «همین است، ویرایش را متوقف کنید! وبلاگ نویسی مبارک.

درست قبل از این خط، ادامه دهید و کد زیر را اضافه کنید:

define( 'WP_DEBUG', true );
define( 'WP_DEBUG_LOG', true );

برای دستورالعمل های گام به گام، راهنمای ما را ببینید نحوه تنظیم لاگ های خطای وردپرس در wp-config با کد

نحوه یافتن و دسترسی به گزارش های خطای وردپرس

اکنون که حالت اشکال زدایی وردپرس را فعال کرده اید، هرگونه پیام خطای آینده در وب سایت شما در لاگ های خطای وردپرس ذخیره می شود.

یعنی در ابتدا لاگ های شما خالی خواهند بود. شما باید سعی کنید مشکل را در سایت خود دوباره ایجاد کنید، بنابراین پیام های خطا را می توان در فایل گزارش ذخیره کرد. به عنوان مثال، شما باید هر پست یا صفحه ای که باعث خطا می شود را مجدداً مشاهده کنید.

در مرحله بعد، باید با استفاده از یک به وب سایت خود متصل شوید سرویس گیرنده FTP یا گزینه مدیریت فایل در کنترل پنل میزبانی وردپرس شما. اگر قبلاً از FTP استفاده نکرده اید، ممکن است بخواهید راهنمای ما را در این زمینه ببینید نحوه استفاده از FTP برای آپلود فایل در وردپرس.

پس از اتصال، باید به مسیر بروید /wp-content/ پوشه در داخل پوشه، فایلی به نام پیدا خواهید کرد debug.log. این فایل حاوی هر پیام خطا، هشدار و اخطار وردپرس است که ثبت شده است.

فایل debug.log را دانلود، مشاهده یا ویرایش کنید

برای مشاهده محتوای این فایل باید آن را دانلود، مشاهده یا ویرایش کنید. سپس می توانید پیام های خطا را به همراه تاریخ و زمان وقوع آنها بررسی کنید. این اطلاعات می تواند به شما کمک کند تا راه حلی برای مشکلاتی که در وب سایت خود با آن مواجه هستید بیابید.

Debug.log حاوی پیام های خطا و مهرهای زمانی است

نحوه رفع مشکلاتی که در لاگ خطاهای وردپرس یافت می شود

هنگامی که به گزارش های خطای وردپرس خود دسترسی پیدا کردید، می توانید پیام خطایی را که در زمان بروز مشکل در وب سایت شما ثبت شده است، پیدا کنید. به خاطر داشته باشید که زمان نمایش داده شده UTC است، نه زمان محلی شما.

در حالی که اکثر کاربران معنی پیام های خطا را نمی فهمند، اما مکان خوبی برای شروع عیب یابی هستند. هنگامی که پیام خطا و کد را یادداشت کردید، ممکن است راه حلی برای مشکل خود در راهنمای ما پیدا کنید 50 خطای رایج وردپرس و نحوه رفع آنها.

اگر نمی توانید راه حل را به تنهایی پیدا کنید، می توانید از طریق رایگان ما برای کمک تماس بگیرید WPBeginner Engage Group Facebook جایی که می توانید از کارشناسان وردپرس ما و بیش از 80000 کاربر کمک بگیرید. مطمئن شوید که کد خطا یا پیامی را که در لاگ های خطای وردپرس پیدا کرده اید نقل قول کرده اید.

جاهای دیگری که می توانید برای کمک به آنها مراجعه کنید عبارتند از انجمن های رسمی وردپرس، شما شرکت میزبانی وب وردپرس تیم پشتیبانی یا قسمت پشتیبانی تعیین شده برای افزونه یا موضوعی که با آن مشکل دارید.

هنگام درخواست پشتیبانی، راهنمای ما را بررسی کنید چگونه به درستی از وردپرس پشتیبانی بخواهید و آن را دریافت کنید برای یادگیری روش صحیح سوال پرسیدن و بهترین مکان برای یافتن پشتیبانی.

غیرفعال کردن حالت اشکال زدایی وردپرس

هنگامی که مشکل را در سایت وردپرس خود برطرف کردید، توصیه می کنیم حالت اشکال زدایی را غیرفعال کنید. روشن نگه داشتن آن ممکن است وب سایت شما را کند کند و به طور بالقوه اطلاعات ناخواسته ای را به بیرون درز کند خطر امنیتی.

اگر حالت اشکال زدایی را با یک افزونه فعال کرده اید، به سادگی به آن بروید پلاگین ها » پلاگین های نصب شده و افزونه WP Debugging را غیرفعال کنید.

افزونه WP Debugging را غیرفعال کنید

اگر حالت اشکال زدایی را با کد فعال کرده اید، به سادگی آن را ویرایش کنید wp-config مثل قبل فایل کنید

شما باید تغییر دهید WP_DEBUG و WP_DEBUG_LOG خطوط به “نادرست”.

حالت دیباگ وردپرس را غیرفعال کنید

امیدواریم این آموزش به شما کمک کرده باشد که یاد بگیرید چگونه لاگ های خطای وردپرس خود را پیدا کرده و به آنها دسترسی داشته باشید. شاید شما هم بخواهید یاد بگیرید چگونه یک گواهی SSL رایگان برای وب سایت خود دریافت کنید، یا ما را بررسی کنید نکاتی در مورد چگونگی افزایش سرعت عملکرد وردپرس.

اگر این مقاله را دوست داشتید، لطفا در ما مشترک شوید کانال یوتیوب برای آموزش تصویری وردپرس. شما همچنین می توانید ما را در توییتر و فیس بوک.



[ad_2]

تهیه و ترجمه توسط دیتکو لینک منبع خبر

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای درخواست مشاوره رایگان، از ساعت 8 الی 22 تماس بگیرید.

09338752044