دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

وینر ثروت خود را در رمزنگاری در حراج الماس Sotheby صرف می کند

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

کارگزاران هنر و جواهرات Sotheby’s یک الماس 101.38 قیراطی را به حراج گذاشت و در 9 ژوئیه بیش از 10 میلیون دلار برای این سنگ رمزنگاری کرد.

این الماس “جمعه گذشته در Sotheby’s Hong Kong به قیمت 12.3 میلیون دلار به یک خریدار ناشناس فروخته شد” ، MarketWatch گزارش شده در روز دوشنبه. MarketWatch افزود: “این گرانترین جواهری است که تاکنون با ارز رمزپایه خریداری شده است.”

اخبار حراج الماس دوستانه رمزنگاری در نیمه دوم ژوئن ظاهر شد ، و تخمین زده می شود که این الماس به قیمت 15 میلیون دلار برسد. گفته می شود نام این الماس که “The Key 10138” نامیده می شود ادای احترامی به زبان انگلیسی رمزنگاری می کند. (کلیدهای خصوصی امکان دسترسی به دارایی های هر صاحب رمز را فراهم می کند.)

ناشناس بودن و نام مستعار در صنعت رمزنگاری امری عادی نیست. معامله گران رمزنگاری و شخصیت های رسانه های اجتماعی اغلب در توییتر از طریق پروفایل های مستعار نظر می دهند. حتی خالق (یا سازندگان) بیت کوین (BTC) ، دارایی که کل صنعت رمزنگاری را آغاز کرد ، تحت نام Satoshi Nakamoto نام مستعار باقی ماند.

مناسب صنعت رمزنگاری این است که حراج الماس خریدار گمنامی را با پرداخت دیجیتال انجام دهد. براساس MarketWatch ، نتایج حراج شامل این نبود که خریدار دارایی دیجیتالی را به عنوان پرداخت قرار داده است. خریداران این گزینه را داشتند که پیشنهادات خود را برای الماس در بیت کوین ، اتریوم (ETH) ، یا ارزهای منطقه ای (فیات).

مربوط: تاجر با هدف 38K دلار می گوید قیمت بیت کوین “در این هفته” شکست خواهد داشت

در تاریخ 9 ژوئیه ، قیمت بیت کوین بر اساس شاخص قیمت بیت کوین Cointelegraph بین 32،670 تا 34170 دلار تقریبا معامله شد. در آن روز اتریوم تقریباً بین 2،070 تا 2180 دلار معامله کرد. با استفاده از قیمت 33000 دلار برای هر بیت کوین ، خریدار باید حدود 372 BTC برای الماس پرداخت کند. در صورت پرداخت در ETH ، قیمت این سنگ با فرض قیمت 2100 دلار برای هر سکه ETH ، در حدود 58857 ETH هزینه می شد. مجموع واقعی به اشتراک گذاشته نشد ، بنابراین موارد ذکر شده صرفاً به عنوان معیار منطقی پتانسیل مبتنی بر اقدام قیمت در 9 ژوئیه عمل می کنند.